عملگر auma جزء پرکاربردترین وسایل صنعتی است که نقش بسزایی در عملکرد کلی خطوط لوله کشی دارد. به این ترتیب می توانند دقت و سرعت اجرای فرآیندها را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. خرید و فروش عملگرهای auma در سطح جهان صورت می گیرد. هدف اصلی از طراحی عملگرهای auma، اتوماتیک کردن سیستم شیرآلات صنعتی می باشد. شیرآلات صنعتی به دلیل اینکه با حجم بالایی جریان گشتاور در ارتباط می باشند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. از این رو اجرای فرمان دستی باز و بسته کردن شیرآلات نیاز به صرف زمان و هزینه های زیادی خواهد داشت. در نتیجه از زمانیکه عملگرهای آیوما ساخته و به بازار عرضه شدند، به نحوی هزینه های صنعتی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرد. البته لازم به ذکر است که دقت اجرای مکانیزۀ فرمان های باز و بسته شدن کامل و یا تدریجی شیرآلات صنعتی بسیار بالا خواهد بود. در حال حاضر انواع عملگر auma با سیستم عملکردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر ساخته شده اند که از عملکرد ویژه ای برخوردار می باشند. هنگام خرید عملگر برای خطوط سیستم های صنعتی باید نسبت به مشخصات فنی عملگرها آگاهی کامل داشته باشید چون نقش مهمی بر روی عملکرد کلی خطوط لوله کشی دارد. در واقع عملگرهای آیوما بر روی میزان جریان گشتاور خروجی شیرآلات تأثیرگذار می باشد.

خرید عملگرهای auma با کیفیت عالی

در حالت کلی عملگرهای آیوما در سه دسته بندی کلی چون عملگرهای پنوماتیکی، هیدرولیکی و الکتریکی تقسیم بندی می شوند. البته کلیۀ این عملگرها نیز بر اساس سبک عملکرد در دو دسته بندی عملگرهای خطی و دورانی قرار گرفته می شوند. در نتیجه متناسب با میزان و سرعت جریان گشتاور خروجی و ورودی شیرآلات صنعتی، می توانید کاربردی ترین نوع عملگر خطی را بر روی شیرآلات صنعتی نصب نمائید. در واقع کاربرد عملگرهای برقی auma را می توانید در اجرای اکثر پروژه های صنعتی در صنایع مختلف مشاهده نمائید که در سیستم خطوط انتقال سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرار گرفته اند. به عنوان مثال نصب نصب عملگرهای برقی آیوما بر روی شیر پروانه ای فلنج دار، موجب می شود که امکان کنترل مکانیزه علاوه بر حالت دستی بر روی شیر پروانه ای فراهم شود. طراحی سازه های صنعتی که شامل سیستم تأسیسات و خطوط لوله کشی می شود، بر روی انتخاب نوع عملگر تأثیرگذار می باشد.

بدین ترتیب باید متناسب با نوع و سایز شیرآلات صنعتی، نوع عملگرهای auma را خریداری نمائید. در واقع این فرآیند توسط افراد خبره و متخصص صورت می پذیرد که اطلاعات جامعی نسبت نحوۀ اجرای سیستم های خطوط لوله کشی دارند.

اکچویتور برقی چند دور auma مدل SA/SAR، عملگر برقی چند دور ضد انفجار auma مدل SAEX/SAREX، عملگر برقی چند دور auma به همراه گیربکس های مخروطی GK، عملگرهای برقی چند دور auma به همراه گیربکس های کروی GST، عملگرهای برقی چند دور auma به همراه گیربکس چند دور GHT، عملگرهای برقی چند دور auma مدل SVC/SVCR، عملگرهای برقی ربع گرد 4/1 auma دور هاسل هوفر مدل ED/EQ، عملگرهای ربع گرد auma 4/1 دور سری SQ/SQR و ... نمونه ای از انواع عملگرهای auma است. برای اطلاع از فروش اکچویتور های برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

هر کدام از این عملگرها متناسب با ساختار فیزیکی و فنی که دارند، دارای عملکرد خاصی می باشند که در نتیجۀ آن می توانند از کنترل بیشتری بر روی جریان گشتاور دریچه های شیرآلات صنعتی داشته باشند. سایز، نیروی قابل تأمین، طول کورس حرکت و سرعت حرکت از پارمترهای اساسی عملگرهای برقی محسوب می شوند. در نتیجه هنگام خرید عملگرهای آیوما باید این فاکتورها را در نظر داشته باشید تا کاربردی ترین نوع عملگر را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید.

گروه صنعتی برگزیدگان جزء یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ فروش انواع عملگر auma در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 989
نمایش همه
علاقه مندی ها ()