عملگر auma جزء کاربردی ترین وسایلی است که تأثیر بسزایی بر روی عملکرد کلی اتوماسیون های صنعتی دارد. هدف اصلی از طراحی عملگرهای برقی auma، این است که بتوانند عملکرد باز و بسته کردن شیرآلات را به صورت اتوماتیک انجام دهند. عملکرد اکچویتورها به صورت یک ربات است که امکان اجرای یکسری فعالیت ها را به صورت مکانیزه و اتوماتیک میسر می سازد. در نتیجه بدون دخالت نیروی دست، شیرآلات صنعتی به صورت کامل و یا تدریجی باز و بسته می شوند. خرید و فروش عملگر auma به منظور مکانیزه نمودن سیستم های صنعتی صورت می گیرد. لذا بدین وسیله می توانند کنترل بهترین بر روی جریان گشتاور خروجی دریچه های شیرآلات صنعتی داشته باشند. همواره به یاد داشته باشید که پیش از خرید عملگر auma باید مشخصات فنی عملگرهای برقی را مطالعه نمائید که کارایی لازم داشته باشد. استفادۀ درست از اکچویتورهای برقی آیوما در اتوماسیون های صنعتی، موجب می گردد که محدودۀ گشتاور تحت کنترل نگه داشته شود و در عین حال بتوان سرعت خروجی را در مدار سیستم ثابت نگه داشت. البته با تعبیه سوئیچ حد و گشتاور در هر دو جهت، امکان باز و بسته کردن شیرآلات را میسر می سازد که به واسطۀ موتور تأمین می گردد.  

خرید انواع عملگر auma

امروزه تولیدکنندگان محصولات آیوما تلاش کرده اند که بتوانند متناسب با عملکرد صحیح شیرآلات صنعتی، در موقعیت های مختلف، انواع عملگر auma را با کیفیت عالی در اندازه های مختلف تولید نمایند. عملگر برقی خطی auma و عملگر برقی دورانی auma از جملۀ این اکچویتورهای الکتریکی هستند که در سیستم های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین وسیله می توانند کنترل بهتری بر روی جریان گشتاور خطوط لوله کشی داشته باشند. در حال حاضر دو دسته بندی کلی عملگرهای برقی auma را در سطح بازار می توان مشاهده نمود که در سری های مجزای SA و SAR طراحی شده اند. بدین وسیله می توانند میزان کنترل خود را بر روی جریان سیستم ها ارتقاء ببخشند.

استفاده از عملگر برقی چند دور auma برای بهبود عملکرد باز و بسته کردن شیرآلات و موقعیت پذیر نمودن آن ها در کلاس های A و B می باشد که در بازه های زمانی مشخص، باید تأمین شود. در نتیجه استفاده از این نوع عملگرهای برقی چند دور، می توانید پارامترهای مختلفی چون محدودۀ گشتاور، سرعت خروجی در یک مدار و قدرت موتور عملگر را در اجرای سوئیچ نمودن حد گشتاور در نظر داشت. معمولاً مشخصات عملگرهای برقی آیوما بر اساس سنجش وسعت و گشتاور، هندویل برای اجرای متصدی اجرای دستی، تعیین بازه های مغناطیسی و چرخشی، حفاظت از محدودۀ جریان گشتاور در داخل سیستم های لوله کشی صنعتی تعیین می شود.برای اطلاع از فروش اکچویتور برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

امروزه فروش عملگر برقی ربع گرد auma و عملگر برقی تمام گرد auma به عنوان دستگاه های پیشرفته در اجرای پروژه های صنعتی محسوب می شود. کنترلر AM، گیربکس تمام دور، گیربکس 90 درجه و ... نمونه ای از اجزای تشکیل دهندۀ عملگرهای آیوما به حساب می آیند و نقش مهمی در میزان جریان گشتاور دارد. امروزه شاهد کاربرد تخصصی انواع اکچویتور برقی آیوما در اجرای پروژه های بزرگی چون گلوب، جریان یک طرفه وزنه ای، اجرای شیر کشویی، فرآیند سیستم خطوط صافی لوله های انتقال، اجرای سازه های فشارشکن یک طرفۀ سوپاپی، سیستم های تخلیه هوا، شیرهای سوپاپی پروانه ای فلنج دار و ... می باشیم. در واقع کاربرد این اکچویتورهای برقی auma، توانسته صنعت سیستم های خطوط لوله کشی را متحول سازد. در اصل کاربرد عملگرهای برقی می تواند بهینه سازی بسزایی در هزینه های اجرای پروژه های صنعتی داشته باشد.

برای خرید انواع عملگرهای برقی آیوما با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید به گروه صنعتی برگزیدگان مراجعه نمائید.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1058
نمایش همه
علاقه مندی ها ()