عملگر برقی دارای مکانیزم قابل کنترل می باشد که به منظور باز و بسته کردن کامل و یا تدریجی شیرآلات خانگی و یا صنعتی ساخته شده اند. در نتیجه بدین وسیله می توانند جریان الکتریسیته را به گشتاور تبدیل نمایند. با توجه به تنوع اکچویتورهایی که برای سیستم های برقی ساخته شده اند، می توانید مناسب ترین نوع عملگر را انتخاب نمائید. با نصب عملگرهای برقی بر روی شیرآلات، می توانید به صورت دستی و یا کاملاً الکتریکی بر روی باز و بسته کردن آنها کنترل و نظارت داشته باشید و بتوانید کنترل جریان سیالات خطوط لوله کشی را بر حسب دبی انجام دهید. خرید و فروش عملگر برقی به عنوان حساس ترین عملگرهای صنعتی در جهان صورت می گیرد و نقش بسزایی در بهینه سازی جریان سیالات خطوط لوله کشی دارد. عملگرها کاربرد قابل توجهی در سیستم های تصفیه خانۀ شرکت ها و بیمارستان ها، خطوط لوله کشی نیروگاه ها، پالایشگاه های نفت و پتروشیمی، فرآیند سیستم های تهویه مطبوع، خطوط انتفال سیالات گازی و مایع دارند. در نتیجه می توانید متناسب با سیستم خطوط لوله کشی و میزان گشتاور خروجی، نوع و سایز عملگر را خریداری نمائید.

فروش انواع عملگر برقی آیوما

با توجه به عملکرد عالی و کاربردی که عملگرهای برقی در سیستم های خطوط انتقال سیالات دارد، می توانید بهترین عملگر برقی را خریداری نمائید. معمولاً شیرهای کنترلی به صورت شیر برقی موتوری دو راهه و سه راهه ساخته می شوند که سطح کاربرد این نوع عملگرها را گسترش می دهد. بدین وسیله می توانید از اکچویتورها در جهت بهینه سازی مسیر خطوط و کنترل میزان دبی خروجی شیرآلات صنعتی داشته باشید. عملگرهای برقی آیوما SA و SAR از جمله محرک های کاربردی است که وظیفۀ باز و بسته کردن شیرآلات را انجام می دهد که در حالت های 90 درجه و یا  تمام گرد صورت می گیرد. در نتیجه هنگام خرید عملگرهای برقی، بهتر است که موارد مختلفی را در نظر داشته باشید که بتوانید انتخاب درستی از به کار گیری عملگرها داشته باشید.

عملگر پنوماتیک یا بادی نیز یکی دیگر از کاربردی ترین عملگرهای آیوما است که انرژی هوای فشرده را به حرکت خطی و یا دورانی تبدیل می کند. در نتیجه بر روی شیرآلات نصب می شود که امکان کنترل دستی میزان دبی خروجی سیالات را بوجود می آورد.

با توجه به نقشۀ سیستم لوله کشی های صنعتی، باید نوع عملگر برقی خطی و یا دورانی را انتخاب نمائید که کاربری لازم را در فرآیند سیستم داشته باشد. نحوۀ عملکرد عمگرهای خطی بدین صورت است که امکان جریان خطی را برای شیرآلات بوجود می آورد و به حالت جلو و عقب تنظیم می شود ولی عملگرهای دورانی در راستای حرکت چرخشی تولید شده اند که امکان چرخش مدور را در مسیر لوله کشی ایجاد می کند. برای اطلاع از فروش قطعات یدکی عملگر های برقی آیوما به سایت مراجعه کند. 

عملگر دیزل ژنراتور از جمله محرک هایی است که مجهز به یک سیم پیچ دو طبقه فنر برگردان می باشد که به هسته آهنی متصل می باشند. در نتیجه کنترل سوخت را امکان پذیر می سازد. کار اکچویتورهای برقی این است که سنسورهای القایی و یا مگنتی دارند که بدون تماس، عکس العمل لازم را به صورت کاملاً الکتریکی انجام دهند. با توجه به کاربرد مهمی که عملگرها در بهینه سازی مصرف انرژی دارد. از این رو خرید عملگرهای برقی با استقبال فراوان روبرو شده است و صنعت گران برای اجرای سیستم های لوله کشی، از مزایای این اکچویتورها استفاده می کنند. از این رو متناسب با میزان قدرت خروجی شیرآلات، نوع عملگر را انتخاب می کنند که کاربرد لازم را داشته باشد و به میزان قابل توجهی تأثیر مثبت بر روی فرآیند سیستم های صنعتی داشته باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از برترین شرکت های با سابقه در حوزۀ تأمین عملگرهای برقی در تهران فعالیت می کند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()