عملگر برقی از پرکاربردترین عملگرهایی است که در انتهای مسیر خطوط لوله کشی، بر روی شیرآلات نصب می شود. کاربرد اصلی عملگرهای برقی، این است که امکان کنترل الکتریکی باز و بسته کردن کامل و یا تدریجی شیرآلات را ایجاد نمائید. با پیشرفت فناوری، صنعت گران تلاش نموده اند که بتوانند وسایلی را به منظور بهینه سازی جریان گشتاورها تولید نمایند. در نتیجه خرید و فروش عملگر برقی با استقبال صنعت گران و مجریان پروژه های فنی روبرو شد. لذا متناسب با نقشه کشی خطوط لوله کشی، از عملگرهای برقی در مسیرهای مختلف پروژه های ساختمانی استفاده می کنند. در گذشته تنها با استفاده از عملگرهای دستی، می توانستند کنترل بر روی باز و بسته کردن شیرآلات داشته باشند ولی امروزه فروش عملگر برقی ، موجب شده که به صورت کاملاً مکانیزه، بتوانند میزان باز و بسته شدن کامل و یا تدریجی شیرآلات را تحت کنترل داشت. در برخی از مواقع این امکان وجود ندارد که بتوان به صورت دستی جریان شیرآلات صنعتی را انجام داد، به همین منظور نصب اکچویتورهای برقی می تواند این فرآیند را برای شما، در مدت زمان کوتاهی انجام دهد.

خرید انواع عملگر برقی

با توجه به سیستم های خطوط لوله کشی صنعتی و خانگی، برای کنترل و تحریک شیرآلات نیاز به استفاده از عملگرهای برقی است که به روش مکانیزه به کار برده می شوند. نحوۀ کنترل بر روی سیستم فرآیند تولید، دسترسی به شیرآلات و یا کنترل از راه دور شیرآلات صنعتی، قطع و وصل کردن سیستم خطوط انتقال سیالات در مواقع اضطراری، نیاز به گشتاور زیاد هنگام جریان سیالات و مسائل ایمنی و حفاظتی از جمله دلایل قابل توجه در رابطه با کاربرد اساسی عملگرهای برقی می باشد.

عملگرهای خطی (Linear)، دورانی ربع گرد (Part-Turn) و دورانی تمام گرد (Multi- Turn) از جمله دسته بندی های اصلی عملگرهای شیرآلات محسوب می شوند که نقش مهمی در میزان ورودی و خروجی جریان گشتاور سیالات خطوط لوله کشی دارد. از این رو سیستم های محرک شیرآلات با انرژی الکتریکی، نیوماتیکی و هیدرولیکی ساخته می شوند که متناسب با مسیرهای مختلف سیستم لوله کشی های صنعتی ساخته شده اند. عملگرهای الکتریکی یا همان اکچویتورهای برقی از جمله عملگرهای کاربردی است که در مسیر خطوط لوله کشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و مجهز به موتورهای الکتریکی می باشند که امکان کنترل از راه دور جریان شیرآلات را میسر سازند. موتور الکتریکی، سیستم کنترل، گیربکس و سوئیچ های حدی از جمله قطعات کاربردی تشکیل دهندۀ عملگرهای برقی است که نقش بسزایی در عملکرد اکچویتورها دارد. بنابراین هنگام خرید اکچویتور برقی، نسبت به نوع و سایز عملگر، دقت نمائید که مناسب ترین نوع عملگر را با قیمت مناسب خریداری نمائید. برای خرید گیربکس auma به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع عملگر برقی آیوما

همانطور که می دانید عملگر برقی آیوما از جمله برندهای معتبر در این حوزه می باشد. آیوما از جمله محصولاتی است که در کشور آلمان ساخته شده اند و به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد، در سراسر جهان از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. لذا در ایران نیز محصولات عملگر آیوما با کاربری های مختلف عرضه می شوند که نقش مهمی در عملکرد نهایی سیستم های خطوط لوله کشی دارد. از این رو امکان خرید انواع عملگر برقی آیوما در کشور ما نیز میسر می باشد و صنعت گران می توانند متناسب با فرآیند سیستم های لوله کشی، مناسب ترین با کیفیت ترین عملگر برقی را مسیر خطوط نصب نمائید. استفاده از عملگرها در خطوط لوله کشی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد چون به میزان قابل توجهی می توان بر روی سیستم های انتقال سیالات کنترل نمود.

گروه صنعتی برگزیدگان از جمله شرکت های معتبر در حوزۀ تولید و تأمین سیستم های انواع عملگر برقی آیوما در تهران فعالیت می کند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 960
نمایش همه
علاقه مندی ها ()