عملگر برقی آیوما از جمله کاربردی ترین قطعاتی است که تأثیر بسزایی بر روی راندمان کاری شیرآلات دارد. کاربرد اصلی عملگرهای برقی برای باز و بسته کردن کامل و یا تدریجی شیرآلات به کار برده می شود. لذا بدین وسیله می توانند جریان الکتریسیته ای که جاری است را به گشتاور تبدیل کند و دیگر نیاز به کنترل دستی شیرآلات نباشد. بنابراین می توانید از این امکانات در جهت بهینه سازی خطوط لوله کشی استفاده نمائید. به عبارتی با تعبیۀ عملگرهای برقی بر روی شیرآلات می توان به میزان قابل توجهی قدرت گشتاور جریان سیالات را تحت کنترل نگه داشت. با توجه به کاربرد گستردۀ شیرآلات در صنایع مختلف، در نتیجۀ آن نیاز به خرید عملگر برقی آیوما می باشد که بتوانند بر روی باز و بسته کردن شیرآلات کنترل داشته باشند و بدین وسیله بر روی جریان خروجی و ورودی دریچه های سیالات کنترل داشته باشند. کارخانجات تولید مواد غذایی، لبنیات، پالایشگاه های نفت و گاز، سیستم های تهویۀ هوا، خطوط انتقال سیالات و ... نمونه ای از صنایع مختلفی است که در این مکان ها از خطوط لوله کشی برخوردار می باشند و به طور قطع مستلزم استفاده از شیرآلات مختلف می باشند. بنابراین کاربرد انواع عملگر برقی آیوما را می توانید در این فرآیند مشاهده نمائید.  

فروش انواع عملگر برقی آیوما

با توجه به نقشه و طرح کلی جریان سیالات، نیاز به یک سری اکچویتورهای کاربردی است که کاربردی باشد و تأثیر مثبت بر روی عملکرد شیرآلات داشته باشد. امروزه فروش انواع عملگر برقی آیوما را می توانید توسط کمپانی های فعال مشاهده نمائید، که بسیار کاربردی می باشند. عملگر برقی تمام گرد آیوما و عمگرد برقی ربع گرد آیوما دو دسته بندی کلی عملگرهای آیوما می باشد که میزان کنترل جریان سیالات توسط آنها نسبت به یکدیگر متمایز می باشد. با توجه به خرید عملگرهای برقی آیوما، نیاز است که قطعات یدکی عملگرهای برقی آیوما، کنترلر عملگرهای برقی آیوما و همچنین گیربکس آیوما را نیز خریداری نمائید که به همراه آنها بتوانند کنترل بهتری بر روی جریان خروجی و ورودی دریچه ها داشته باشند.

اکچویتور برقی آیوما دارای دو نوع کنترلر می باشد که در دو حالت AC و AM به کار برده می شوند که البته برخی از عملگرهای برقی آیوما هر دوی این نوع حالات را پشتیبانی می کنند. بدین وسیله متناسب با سیستم خطوط لوله کشی، باید در انتخاب نوع اکچویتور دقت بیشتری داشته باشید چون تأثیر بسزایی بر روی میزان جریان سیالات خرورجی دریچه ها دارند. کاربرد کنترلر عملگر برقی آیوما به منظور پردازش سیگنال ها، میزان گشتاور و فرامین باز و بسته شدن شیرآلات می باشد. لذا این سیستم ها مجهز به منطق ساده ای می باشند که امکان کنترل از راه دور خطوط انتقال سیالات را برای اپراتور ساده تر نموده اند. برای خرید اکچویتور برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد عملگر ربع گرد آیوما که میزان تدریجی جریان سیالات را فراهم می کند، در کنار عملگر برقی تمام گرد آیوما می تواند به طور کامل تمام خطوط را پشتیبانی کند. در نتیجه این نوع عملگرها به میزان قابل توجهی حجم مصرف سیالات را کاهش داده است و در عین حال فرآیند کنترل دبی مصرفی را می تواند تحت کنترل داشته باشد. در نتیجه شرکت و کارخانجات که دارای سیستم های تصفیه آب و یا خطوط انتقال مواد مختلف می باشند، می توانند برای آنکه کنترل بیشتری بر روی فرمان باز و بسته شدن شیرآلات به صورت مکانیزه داشته باشند، نیاز به تجهیزات مکانیزۀ آیوما دارند. در نتیجه کنترل بیشتری بر روی خطوط انتقالات خواهند داشت. از این مطابق با برنامه ریزی دستگاه ها، می توانند نوع اکچویتور برقی آیوما را انتخاب کنند.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از برترین مجموعه های فعال در حوزۀ عرضۀ محصولات آیوما از جمله انواع عملگر برقی آیوما در سراسر کشور مشغول به کار می باشد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 934
نمایش همه
علاقه مندی ها ()