سنگ آسیاب بارون از محبوب ترین محصولاتی است که در صنعت کارگاه های آسیاب مورد استفاده قرار گرفته می شود. آسیاب کردن به فرآیندی گفته می شود که حین انجام آن، آندوسپرم از پوسته و جوانه ها جدا می شود و دانه های غلات را به اندازه های بسیار کوچک خرد می کند. در واقع اگر این مراحل به درستی انجام شود، بازدهی تولید آرد افزایش پیدا می کند و در واقع هیچ ذراتی از پوست و جوانۀ غلات باقی نمی ماند. لذا نگهداری آرد ساده تر می باشد و به عبارتی از آرد برای تولید مواد غذایی مختلف استفاده می شود. با توجه به تداوم کار کارگاه های آسیاب سنگی، خرید و فروش سنگ آسیاب بارون نیز مشتریان خاص خود را دارد. اندازۀ معمول آرد گندم و غلات باید به میزان 140 میکرون باشد ولی به دلیل استفاده از سنگ های آسیاب مختلف، تمام غلاتی که آرد می شوند، به این اندازه نمی باشند. بنابراین برای آنکه آرد نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد، نیاز است که کیفیت سنگ های آسیاب را همواره چک نمائید.

خرید سنگ آسیاب بارون

در گذشته های دور برای تهیه آرد از هاون و یا از شرایط جوی، حیوان و انسان استفاده می نمودند. لذا با گذشت زمان رومی ها توانستند از آسیاب های دستی که مجهز به یک جفت سنگ آسیاب زبر بودن، اقدام به آسیاب کردن غلات نمودند. لذا سنگ ها بر روی یک محور ثابت و محرک تعبیه شده بودند که به واسطۀ نیروی باد، آب، حیوانات و یا انسان به دور خود چرخش پیدا می کرد و بدین وسیله غلات را آرد می نمودند. در نتیجه هنگام خرید سنگ آسیاب برای دستگاه، باید دقت و توجه خاصی داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت آرد تولید شده دارد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید سنگ آسیاب بارون وجود دارد، این است که در نمره های مختلف ساخته شده اند و متناسب با نوع غلاتی که قرار است آرد شود، نوع و نمره سنگ آسیاب بارون انتخاب و خریداری می شود. به عنوان مثال برای تولید ارد سبوس دار، بهتر است که از سنگ آسیاب بارون 75 استفاده شود که با کیفیت ترین آرد سبوس دار را تولید می کند.

خرید سنگ آسیاب بارون نیاز به تجربه دارد و اینکه تنوع نمره های سنگ آسیاب بارون، افراد مبتدی را گمراه می کند. در نتیجه پیش از خرید سنگ های آسیاب، بهتر است با واحد تولیدی سنگ آسیاب ارومیه ارتباط برقرار کنید و مناسب ترین نوع سنگ آسیاب بارون را متناسب با نوع غلات و دستگاه آسیاب خریداری نمائید. سایز شافت سنگ های آسیاب بر اساس دستگاه آسیاب مشخص در نظر گرفته می شود. در حال حاضر انواع سنگ آسیاب بارون در سطح بازار عرضه می شود که دارای قطرهای متفاوتی می باشند. سنگ آسیاب بارون نمره 70، 80، 60، 50، 75 و 90 نمونه هایی از انواع سنگ آسیاب محسوب می شوند که سایز شافت خاص خود را دارا می باشند.برای اطلاع از فروش سنگ آسیاب به سایت مراجعه کنید.

قیمت سنگ آسیاب بارون به فاکتورهای متعددی چون جنس و ابعاد سنگ آسیاب  بستگی دارد. بنابراین متناسب با دستگاه آسیاب خود و نوع غلاتی که قرار است آسیاب شود، می توانید نوع سنگ آسیاب بارون را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با تولید سنگ های آسیاب وجود دارد، استفاده از سنگ های یک تکه می باشد که میزان مقاومت سنگ های آسیاب را نسبت به گذشته بهبود می بخشد. انتخاب سنگ آسیاب دیاموند و بارون بر اساس شاخص های متعددی صورت می گیرد که به نوع غلات و اندازۀ آرد تولید شده دارد.

سنگ آسیاب ارومیه یکی از واحدهای فعال در عرصۀ تولید و پخش انواع سنگ آسیاب در سراسر کشور فعالیت می کند.

آدرس : ارومیه انتهای کمربندی خاتم الانبیا رو به روی خانه های سازمانی

ایمیل: youhanyoussef0@gmail.com

شماره تماس : 04432356122

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1086
نمایش همه
علاقه مندی ها ()