فلنج جوشی از کاربردی ترین تجهیزات صنعتی است، که کاربرد گسترده ای در راه اندازی خطوط لوله کشی خانگی و صنعتی دارد. فلنج جوشی جزء اتصالات صنعتی است که امکان اتصال به انواع لوله، شیرآلات و دیگر قطعات فلزی را دارد. متناسب با سیستم های تأسیسات، خطوط لوله کشی خانگی و صنعتی خرید فلنج جوشی را انجام می دهند. نحوۀ نصب نمودن فلنج مشهد بسیار ساده می باشد و در صورت مشاهدۀ نشت مایع، به راحتی می توان با استفاده از گسکت، آب بندی محل اتصال را انجام داد.

خرید انواع فلنج جوشی بادوام

فلنج از نظر جنس و سایز در مدل های مختلفی عرضه می شوند که استحکام و کارایی لازم را داشته باشند. فلنج جوشی در جنس های متفاوتی چون برنج، استیل، چدن، فولاد و غیره ساخته می شوند. اگر قصد خرید فلنج مشهد و یا هر نوع فلنج دیگری را داشته باشید، باید بر اساس جنس و سایز لوله و شیرآلات، فلنج را تهیه نمائید. بنابراین فلنج هایی که ساخته می شوند، هنگام برش و تولید آنها، مشخصات فنی اختصاصی بر روی آنها درج می شود. در نتیجه هنگام خرید و نصب فلنج باید به مشخصات مندرج بر روی آنها توجه نمائید که مناسب ترین نوع فلنج را برای اتصالات خریداری نمائید.

کلاس فلنج، سایز ضخامت دیواره و سوراخ های فلنج، نام تجاری شرکت تولید کننده، مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ فلنج بر حسب عدد که بر پایۀ استاندارد ASTM مشخص شده اند، ابعاد قطر خارجی لوله و کد عملیات حرارتی  از جمله موارد قابل توجه و کاربردی هستند که بر روی انواع فلنج جوشی درج می شوند. لذا هنگام خرید و فروش فلنج و یا نصب فلنج، تمام این مشخصات را در نظر می گیرند.

مقصود از کلاس فلنج جوشی، میزان مقاومت فلنج را در برابر فشار وارده مشخص می کند و به طور جامع در رده بندی های استاندارد ISO، API و ANSI دسته بندی می شوند.

فروش انواع فلنج مشهد

فلنج مشهد بر مبنای محل به کارگیری آنها در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند. فلنج جوشی مسطح، فلنج جوشی برجسته، فلنج جوشی گلودار، فلنج کور، فلنج روکار، فلنج جوشی لبه دار، فلنج های محفظه ای، انواع فلنج رزوه ای، فلنج دنده ای و ... برخی از انواع فلنج جوشی است که عرضه می شوند و متناسب با نوع لوله، شیرآلات و کاربرد آنها انتخاب و خریداری می شود. از این رو در ادامۀ مقاله به برخی از کاربردهای فلنج جوشی می پردازیم.

فلنج جوشی سطح ساده بیشترین کاربرد را برای اتصالات غیر فولادی چون اتصالات چدنی دارد. علاوه بر آنکه در اتصالات شیرآلات نیز به کار برده می شود. لذا در قسمت هایی که فشار پایین جریان دارد، می توان از این نوع فلنج استفاده نمود.

فلنج گلودار جوشی به دلیل برخورداری از بخش مخروطی شکل، بیشترین تحمل فلنج را در فشار بالا دارد. لذا بهترین گزینه برای دماهای زیر صفر و بارهای ارتعاشی است.

فلنج جوشی سطح برجسته دارای یک لایه بر روی سطح فلنج می باشد که امکان قرارگیری آن را در مقابل فلنج دیگر ساده تر می کند.

فلنج کور بدون سوراخ می باشد و به منظور انسداد بخش انتهایی لوله و شیرآلات به کار برده می شود. برای خرید لرزه گیر به سایت مراجعه کنید. 

فلنج رزوه ای به دلیل برخورداری از ماهیت رزوه بر روی آن، امکان اتصال فلنج را بدون نیاز به عملیات جوشکاری میسر می سازد.

لذا قیمت فلنج جوشی به جنس و سایز فلنج بستگی دارد. در نتیجه متناسب با محل نصب اتصالات جوشی، می توانید مناسب ترین نوع فلنج جوشی را خریداری نمائید.

فروشگاه معتبر و آنلاین لوله و اتصالات صنعت پایپ به عنوان تأمین کنندۀ انواع فلنج جوشی مشهد، انواع لوله و اتصالات صنعتی و شیرآلات در تهران فعالیت می کند و امکان فروش اینترنتی محصولات فروشگاه را به صورت تضمین شده فراهم می کند.

 

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()