تابلوسازی در بخش کسب و کار ها نوعی تبلیغ به شمار می رود که می تواند تاثیرات بسیار خوبی را داشته باشد. در واقع شما با استفاده از خرید یا سفارش یک تابلو می توانید برای همیشه از ان استفاده کنید و تبلیغی دائمی داشته باشید. حال آن که تبلیغات هم ضروری بوده و هم هزینه های بالایی دارد و بسیاری از تبلیغات مانند تراکت، بنر و.... هم نیاز به هزینه بالا و هم نیروی کار دارد اما تابلوسازی کمترین هزینه را دارد و اثر آن همیشگی است.

انواع تابلوسازی

تابلوسازی در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک با استفاده از متریال و طراحی و شیوه ی ساخت مختلفی انجام میگیرد. از انواع تابلوسازی می توان به تابلوسازی فلزی، پلاستیک، چلنیوم، کامپوزیت ،ال ای دی  و... اشاره کرد . هر یک از تابلو ها می تواند برای مکان های مختلفی به کار گرفته شود و از این میان باید بهترین را برگزید پس انتخاب افراد متنوع بوده و برحسب سلیقه و کاربرد انجام می گیرد. در ابتدای انتخلب تابلوی مناسب باید هدف مشخص شود ، هدف از تابلو معرفی مکان مورد نظر و نمایان ساختن آن در دید عموم مردم است پس تابلوی مورد نظر باید بتواند به خوبی از عهده ی انتظارات ما برآید و جلوه ای مناسب داشته باشد. اندازه تابلو در تابلوسازی مهم است و با توجه به فضا انتخاب می شود. همین طور اندازه ی کلمات و اشکال در تابلو باید مناسب دید در شرایط مورد نظر باشد. تابلو باید رنگ مورد توجهی داشته باشد تا بتوان آن را در میان تابلو های دیگر زودتر مشاهده کرد. استفاده از رنگ های زیبا و جذاب و کلمات خوب و مناسب می تواند تاثیر یک تابلو را چندین برابر سازد. استفاده از تابلو تا حدی ضروری است که در صورت وجود نداشتن تابلو می توان به وضوح تفاوت را مشاهده گرد در واقع با گستردگی در مشاغل مختلف و به میان امدن رغبا ، دیده شدن یک شغل دشوار است بنابراین شما با استفاده از تابلوسازی وجود کسب و کار را نشان می دهید که این تابلو از فاصله های مختلف قابل مشاهده است و برخی دارای نورپردازی بوده و جلب توجه می کند ، پس تابلو می تواند تاثیر بالا در تعداد مراجعین شما داشته باشد.

بررسی شرایط منطقه ای برای انتخاب نوع تابلوسازی

شرایط منطقه ای بسیار مهم است مثلا منطقه ی مورد نظر شما برای نصب تابلو آیا بارانی است و یا طوفانی بوده و یا در جاده قرار گرفته یا داخل شهر است و.... ، در واقع تابلو باید بیشترین بازخورد را داشته باشد و طول عمر تابلو مهم است. در مناطقی که دارای بارندگی است تابلو های فلزی پیشنهاد نمی شود همچنین مناطقی که در آن جا وزش باد زیاد است وزن تابلو و نحوه ی نصب آن مهم است و باید به این نکات توجه کرد. همچنین تابلو در صورت نصب در بزرگ راه ها باید دید حوبی داشته باشد و این تابلو ها معمولا بزرگ هستند اما تابلو های داخل شهر ابعاد کوچکتری دارند. برای سفارش ساخت ال ای دی های ثابت به سایت مراجعه کنید.

تابلوسازی دارای نور پردازی

با پیشرفت در صنعت تابلوسازی امروزه شاهد روی کار آمدن تابلوسازی های دارای نورپردازی می باشیم که جلوه ای زیباتر را برای تابلو ها ایجاد کرده است . تابلو چلنیوم و ال ای دی از انواع تابلوهای دارای نورپردازی می باشند. این تابلو ها دید خیلی خوبی دارند و می توانند گزینه ی مناسبی برای تبلیغات به شمار رود.

گروه تابلوسازی اچ دی لایت از تابلوسازی های معتبر در بخش ساخت انواع تابلو های دلخواه شما می باشد. شما می توانید سفارش تابلوی مورد نظر خود را به این مرکز دهید تا در کمترین زمان و بهترین کیفیت تابلوی شما آماده شود.

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 891
نمایش همه
علاقه مندی ها ()