تابلو ها معرف مشاغل مختلف بوده و نقش مهمی را در این زمینه دارند. انواع تابلو ها به منظور هدفمندی هرچه بیشتر و بهتر روی کار آمده اند و امروزه انواع بسیار زیادی از تابلو ها در سطح شهر مشاهده می نماییم.

مراکز تابلوسازی چلنیوم

مراکز تابلوسازی انواع تابلو ها از جمله تابلو چلنیوم  را به تولید می رسانند. در زمان انتخاب نوع تابلو می توانید شکل و ظاهر تابلو را انتخاب کنید و همین طور کلماتی که می خواهید در تابلو قرار گیرد را به تابلوساز ارائه دهید تا تابلو با توجه به سلیقه شما ساخته شود. این تابلو مدت خیلی زیادی نیست که به تابلوسازی ورود پیدا کرده اما مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته و موجب رضایت افراد بوده است. در ابتدا تابلوسازی با استفاده از دست و ابزار های ساده انجام می گرفت اما امروز با پیشرفت زیادی که در بخش تابلوسازی داریم ، دستگاه های برش و ابزار های پیشرفته ای مورد استفاده قرار می گیرد و تابلو ها دارای کیفیت بالایی می باشند.

تابلوسازی شاهد پیشرفت های بسیاری بوده و انواع تابلو در شهر مشاهده می گردند که هر کدام از مواد اولیه مختلفی ساخته شده اند و دارای ظاهر هایی متفاوت می باشند. از میان تابلو های جدید و پیشرفته تابلو چلنیوم بسیار مورد توجه بوده و توانسته نظر افراد را به خود جلب کند و طرفداران زیادی را به دست آورد. تابلو چلنیوم در بخش تابلوسازی توانسته جایگاه بالایی را به خود اختصاص بدهد.

ساخت تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم از چلنیوم که آلیاژی از آلومینیوم است ساخته می شود که دارای جلای زیبا و خیره کننده است. حروف از چلنیوم ساخته می شود که به صورت برجسته بوده و دارای نورپردازی است. در روی حروف به دلیل عبور نورپردازی از پلکسی گلاس استفاده می شود که باید به طور ماهرانه ای این کار انجام گیرد. لبه های چلنیوم دارای اسفنج هایی است که به دلیل جلوگیری از عبور گرد و غبار و آب تعبیه شده همچنین روی لبه های چلنیوم پلاستیکی محافظتی قرار دارد که قابل جدا شدن است و باید پس از پایان کار جدا گردد زیرا در غیر اینصورت شاهد ذوب شدن آن و چسبندگی به تابلو خواهیم بود. لبه های چلنیوم در عرض های مختلفی بوده و دارای سطحی براق است. همچنین تنوع رنگی بالایی دارد. این تابلو ها را می توان در طراحی های خلاقانه ی مختلفی ساخت. مرکز تابلوسازی بسیار مهم بوده و باید مرکزی را انتخاب کنید که بتواند تابلو ها را به زیبایی بسازد. برای زمینه تابلو از کامپوزیت استفاده می شود. بنابراین چلنیوم حروف را تشکیل می دهد و کامپوزیت سطح زیرین تابلو را می تواند دارای تنوع بالایی باشد. لامپ های موجود در تابلو چلنیوم اس ام دی و یا ال ای دی بوده و باعث ایجاد نورپردازی در این تابلو شده است. برای ساخت تابلو به سایت مرکز تابلوسازی گروه اچ دی لایت مراجعه نمایید.

سفارش تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم توسط مراکز تابلوسازی ساخته می شود که در ابتدا باید طرح و رنگ را مشخص نمود . انتخاب رنگ در تابلو بسیار مهم است، رنگ کلمات از زمینه باید دارای تفوت قابل توجهی باشد و رنگ جذابی داشته باشد ، رنگ های طلایی و نقره ای یا قرمز و زرد از رنگ هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب کلمات باید بسیار مفید باشد معمولا نام برند به همراه شغل انتخاب می گردد پس شما می توانید کلمات را به تابلوساز دهید تا ان ها را ساخته و روی تابلو نصب نماید. نورپردازی نیز از ویژگی های مهم تابلو چلنیوم است که باعث دیده شدن بهتر تابلو حتی در شب است.

مرکز تابلوسازی اچ دی لایت توانسته با سال ها تجربه در زمینه تابلوسازی بهترین تابلو ها را به تولید رساند.

 

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 969
نمایش همه
علاقه مندی ها ()