نایلون عریض از جمله پرکاربردترین نایلون هایی است که در امور کشاورزی و همچنین صنعتی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر توجه نموده باشید، اکثر پوشش های گلخانه ای را با استفاده از نایلون های عریض کاور نموده اند، تا بتواند فضای مناسبی برای رشد گل و گیاهان باشد. خرید و فروش نایلون عریض به عنوان نایلون کشاورزی در امور مربوطه مورد استفاده قرار گرفته می شود و در ضخامت های متفاوتی تولید و عرضه می شوند که نقش مهمی در مصارف این محصول دارد. به همین دلیل صنایع مختلف متناسب با فعالیت کاری خود، از مزایای این نوع نایلون استفاده می نمایند.

نایلون از پرمصرف ترین محصولاتی است که برای مصارف گوناگون صنعتی، کشاورزی، خانگی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند و بسیار کاربردی و قابل اهمیت می باشد. فروش نایلون عریض کشاورزی به دلیل استفاده از مواد پلی اتیلن، با ضخامت های متفاوت و ابعاد 2 الی 12 متر تولید می شوند که کاربرد ویژۀ خود را حفظ نماید. استفاده از نایلون عریض شفاف برای امور کشاورزی به میزان قابل توجهی، تأثیر مثبت بر روی حجم تولید و پرورش گیاهان دارد. در واقع بیشترین کاربرد نایلون های عریض کشاورزی برای حفظ رطوبت و شرایط محیطی گل و گیاهان می باشد.

فروش انواع نایلون عریض

امروزه فروش انواع نایلون عریض به صورت تک لایه و یا چند لایه صورت می گیرد که به صورت ضخیم و یا نازک عرضه می شوند. این نوع نایلون ها از پایۀ LDPE تشکیل شده اند که از روش های مرسوم برای تولید آن ها استفاده می نمایند. چند سال اخیر استفاده از نایلون عریض شفاف در کنار نایلون مات و کدر، بیش از پیش علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و به عنوان نسل جدید نایلون های کشاورزی برای امور مربوطه مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

خرید نایلون عریض به منظور فعالیت های ساختمانی نیز صورت می گیرد. در واقع مصارف نایلون های عریض بسیار گسترده می باشد و به دلیل ابعاد بزرگ این محصول، امکان کاربرد آن را بیش از پیش از افزایش می دهد. به عنوان مثال برخی از شرکت های برای امور بسته بندی نیز از این نوع نایلون ها استفاده می کنند. نایلون های عریض صنعتی به دلیل ویژگی های ساختاری تولید، بسیار با کیفیت می باشد و به راحتی از بین نمی رود. این نوع نایلون ها را از متریال درجه یک و با کیفیت استفاده می کنند که طول عمر بالایی داشته باشند.

همانطور که می دانید نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ و نایلون استرچ در کنار نایلون عریض کشاورزی و صنعتی تولید و عرضه می شوند که نقش بسزایی در امور صنعتی، کشاورزی، خانگی و غیره  دارد. لذا به این وسیله می توان از مزایای این محصول برای نگهداری از تجهیزات و همچنین حفظ دمای محیط استفاده نمود. فروش نایلون عریض به منظور اهداف مختلفی صورت می گیرد و همواره از متقاضیان زیادی در سراسر جهان برخوردار می باشد. برای خرید نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

خرید نایلون عریض گلخانه

خرید نایلون عریض گلخانه بیشترین متقاضی را در سراسر جهان دارد. در واقع افرادی که علاقه مند به داشتن فضایی برای نگهداری گل و گیاه به صورت محسور شده می باشند، می توانند از مزایای نایلون عریض استفاده نمایند که بسیار پرکاربرد است. در واقع این نوع نایلون به دلیل ضخامت و همچنین داشتن ابعاد بزرگ، برای چنین مصارفی مورد استفاده قرار گرفته می شود. لذا استفاده از نایلون عریض شفاف یا کدر برای مصارف کشاورزی، صنعتی و خانگی می تواند به میزان قابل توجهی مقرون به صرفه باشد و کاربرد گسترده ای برای افراد داشته باشد.

شرکت دریا پلاستیک جزء یکی از شرکت های معتبر و بزرگ در عرصۀ تولید و پخش انواع نایلون عریض کشاورزی، صنعتی و غیره در سراسر کشور می باشد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()