نایلون حبابدار از جمله پلاستیک های پرکاربرد در صنعت بسته بندی محسوب می شود. این نوع نایلون در سال 1957 توسط دو فرد آمریکایی اختراع شد و پس از آن در سال 1960 توانستند به تولید انبوه برسانند. بدین وسیله عموم مردم توانستند از مزایای این نوع پلاستیک برای امور بسته بندی استفاده نمایند و از وارد شدن صدمات پر هزینه به وسایل مختلف جلوگیری نمایند. امروزه خرید و فروش نایلون حبابدار طرفداران زیادی دارد چون همانطور که پیش از آن گفته شد، به عنوان ضربه گیر قوی از این محصول استفاده می شود. در نتیجه کارخانجات، شرکت ها و هر مجموعه ای برای اینکه بتوانند کالاهای تولیدی خود را در برابر صدمات و ضربات خارجی به قطعات جلوگیری کنند، از مزایای این نوع پلاستیک بهره می گیرند. کاربرد پلاستیک حبادار از دیرباز به وفور مشاهده می شد و همواره کودکان از ترکاندن حباب های این نوع پلاستیک لذت می برند و در حال حاضر نیز همین گونه می باشد.

فروش انواع نایلون حبابدار

امروزه فروش انواع نایلون حبابدار در سایز کوچک و بزرگ در بازار عرضه می شود. در واقع این نوع نایلون ها بر حسب اندازۀ حباب نسبت به یکدیگر متمایز می باشد. همانطور که می دانید قطعات و کالاهایی که بسته بندی می شوند، دارای اندازه های کوچک و بزرگ می باشند، به همین دلیل باید از مناسب ترین نایلون برای بسته بندی آنها استفاده شود. لذا خرید نایلون حبابدار کوچک بهترین گزینه برای بسته بندی کالاهای ظریف و حساس کوچک مناسب می باشد و بدین وسیله می توانند آنها را نسبت به ضربات محکم ایمن نگه دارند.

فروش نایلون حبابدار بیش از پیش مورد استقبال جهانیان قرار گرفته است و از این رو شاهد تولید پلاستیک حبابدار چند لایه در بازار می باشیم. ایمن نگه داشتن وسایل و تجهیزات تولید شده توسط کارخانجات به میزان قابل توجهی از هزینه های وارده جلوگیری می کند. بدین وسیله با اطمینان، قادر به جابجایی کالاها و محصولات تولید شده خواهند بود. فروش نایلون حبابدار کوچک موجب شده که افراد، بتوانند برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل از این نوع پلاستیک استفاده نمایند. بدین ترتیب از صدماتی که وسایل حین جابجایی ممکن است ببینند، جلوگیری کند.

خرید نایلون ضربه گیر برای امور بسته بندی

امروزه خرید نایلون ضربه گیر برای بسته بندی کالاهای مختلف، یک امر لازم و ضروری است. در واقع عدم استفاده از این نوع نایلون، فرد را متحمل خسارات فراوان می نماید. این نوع پلاستیک نسبت به سایر نایلون ها، بسیار مقاوم و با کیفیت است. لذا بهترین گزینه برای بسته بندی وسایل خانگی، صنعتی، اداری، تجاری، پزشکی و غیره می باشد. از مهمترین مشکلاتی که تولیدکنندگان کالاهای شکستنی با آن مواجه می باشند، مسئله خسارت هایی است که حمل و نقل و جابجایی، ممکن است به کالاها وارد نماید. از این رو استفاده از ضربه گیر برای محافظت وسایل شکستنی و حساس از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و همواره تولیدکنندگان این بخش از تولید و عرضۀ کالاها را در نظر داشته و نسبت به آن نکات قابل توجهی را مد نظر قرار می دهند. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

قیمت نایلون حبابدار

تولید و فروش پلاستیک حبابدار به صورت رولی و متری است. از این رو قیمت نایلون حبابدار بر اساس ابعاد، نوع و کیفیت نایلون مشخص می شود. لذا هنگام خرید پلاستیک حبابدار باید کیفیت نایلون و چند لایه بودن آن را مد نظر داشته باشید و متناسب با نیاز خود، می توانید با قیمت ارزان و متراژ پایین خریداری نمائید. فروش نایلون ضربه گیر برای بسته بندی وسایل شکستنی ضرورت بسیار دارد و از خسارات هنگفت جلوگیری می کند.

شرکت دریا پلاستیک مفتخر است که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در زمین، تولید و عرضۀ انواع نایلون ضربه گیر و بسته بندی در تهران با موفقیت ادامه می دهد.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()