نایلون شیرینگ جزء یکی از نایلون های پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. هدف از تولید این نوع نایلون، برای امور بسته بندی کالاهای مختلفی است که تحول عظیمی در این حوزه نموده است. فروش نایلون شیرینگ به دلیل ساختار کاربردی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع نایلون نسبت به حرارت، تغییر شکل می دهد و می تواند مقاومت حرارت بین 160 درجه سانتی گراد الی 220 درجه را تحمل نماید. از این رو برای امور بسته بندی نایلونی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش  نایلون شیرینگ که به منظور بسته بندی در صنایع مختلف تولیدی و پخش به کار برده می شود، باعث تحول عظیم در نگهداری محصولات غذایی، صنعتی و غیره در برابر شرایط محیطی شده است.

با توجه به تنوع محصولاتی که در بازار تولید می شود، نایلون های شیرینگ به صورت ضخیم و یا نازک در متراژ بالا و متغیر عرضه می شوند که قابلیت بسته بندی کالاهای مختلف را داشته باشند. این نوع نایلون به دلیل ماهیت ساختاری که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین با استفاده از این نوع نایلون می توان کالاها را به صورت کاملاً فشرده و بدون هوا، بسته بندی نمود. به این ترتیب از فاسد شدن زود هنگام مواد غذایی جلوگیری نمود. فروش نایلون شیرینگ به تولیدکنندگان کمک می کند که حجم بسته بندی محصولات را کاهش دهد و بدین وسیله سرعت حمل و نقل و جابجایی کالاها را ارتقاء ببخشند.

فروش نایلون شیرینگ برای امور بسته بندی

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره نمودیم، فروش نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات صنایع مختلف از قبیل صنایع مواد غذایی، محصولات کشاورزی، پزشکی، صنعتی و غیره تولید و به بازار عرضه می شوند. لذا استفاده از پلاستیک شیرینگ برای پوشش کالاها، می توانست تأثیر بسزایی بر روی حفظ کیفیت مواد غذایی و محصولات مختلف داشته باشد.

استفاده از نایلون شیرینگ در صنعت بسته بندی موجب سرعت بخشیدن به عملیات بسته بندی کالاها شده است. این نوع نایلون بهترین محصول برای پوشش کلیۀ محصولات مواد غذایی از فاسد شدن می باشد که از جذب بالایی برخوردار هستند و مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا دارند. از این رو مواد غذایی در معرض مستقیم هوا، گرد و خاک و آب قرار گرفته نمی شود و بدین وسیله از مواد غذایی در برابر فساد زود هنگام جلوگیری می کند.

خرید نایلون شیرینگ ارزان

بر اساس تنوع محصولات پلاستیکی مرتبط با امور بسته بندی، امکان خرید نایلون شیرینگ ارزان و با کیفیت متناسب با کالاهای مختلف موجود می باشد. مصرف پلاستیک شیرینگ به میزان قابل توجهی تأثیر مثبت بر روی کاهش هزینه های مصرفی دارد. در واقع با استفاده از این نوع نایلون می توان حجم بالایی از محصولات تولید شده را به صورت کاملاً مکانیزه توسط دستگاه های اتوماتیک بسته بندی نمود. امروزه کاربرد پلاستیک شیرینگ را می توانید در امور بسته محصولات متنوع، در صنایع مختلف به وفور مشاهده نمائید که کالاها را از شرایط محیطی ایمن نگه می دارد.

فروش نایلون شیرینگ در کنار نایلون حبابدار و نایلون استرچ در سطح بازار عرضه می شوند، که توانسته اند تحول بزرگ در امور بسته بندی کالاهای فاسد شدنی و غیر فاسد ایجاد نمایند. معمولاً کاربرد نایلون شیرینگ به صورت دستی و هم مکانیزه می باشد که ارتباط مستقیم با حجم کالای تولید شده دارد. در نتیجه شرکت های تولیدکننده بزرگ و کارگاه های کوچک متناسب با حجم کالای بسته بندی، خرید نایلون و روش بسته بندی محصولات را انتخاب می کنند. برای اطلاع از فروش نایلون عریض به سایت مراجعه کنید.  

شرکت دریا پلاستیک با در اختیار داشتن کادر پرسنل فنی و فروش مجرب و متخصص، در حوزۀ تولید و فروش انواع پلاستیک بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ، حبابدار، عریض کشاورزی و غیره فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()