قطعات استیل با ورود به بخش صنعت ، توانستند کمک بسیاری را به ما داشته باشند. در واقع استیل به واسطه ی خاصیت بی نظیری که دارد همواره مورد استفاده بوده و ما در اطراف خود بسیاری از قطعات استیل را مشاهده می کنیم.

همان طور که از آهن می دانیم این فلز سخت و مقاوم بوده و می تواند قالب و یا به عنوان اسکلت برای سازه ها و لوازم و... به کار رود. قطعاتی از قبیل نبشی استیل ، میلگرد استیل، لوله استیل، تسمه استیل و.... از انواع قطعات استیل می باشد. آهن ایرادی که دارد ، زنگ زدن و آسیب دیدگی آن می باشد. به همین منظور در ترکیب آهن ، کروم اضافه می گردد تا بتواند کاربرد این فلز را بالا برد و ماندگاری و ضد زنگ زدگی را در آن ایجاد نماید بنابراین استیل به دست امده مقاوم تر و کاربردی تر از اهن بوده و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود.

یکی از قطعات مهمی که در تولید وسیله ها و ساخت و ساز ها و یا تجهیزات به کار می رود نبشی استیل است. نبشی استیل دارای سطح مقطع صاف است که دارای دو بال پیوسته با درجات مختلف می باشد. نبشی استیل شامل انواع مختلف که از نظر اندازه و ضخامت متفاوت است ، بوده و می تواند در اتصالات نقش مهمی داشته باشد.

از مشخصه های اصلی نبشی استیل مقاومت آن در برابر سرما و گرمای زیاد است. همچنین در رطوبت آسیب نمی بیند و در مقابل ضربه مستحکم است. این خصوصیات مهم باعث شده بتوان به راحتی از این قطعه در بخش های مختلفی از جمله غذایی و دارویی استفاده کرد.

در ساخت انواع ستون و خرپا و سازه ها از نبشی استیل استفاده می شود.

نبشی استیل در دو روش تولید می گردد که در روش اول ورق های استیل در انداره ی مناسب برش داده می شود و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص پرس شکل می گیرند و نبشی استیل را بوجود می آورند. روش دوم ساخت نبشی استیل با استفاده از حرارت است که با حرارت ایجاد شده در استیل فرم مورد نظر برای ساخت نبشی ایجاد می گردد.

فروش نبشی استیل

فروشندگان قطعات استیل این قطعات را در تنوع بالا و در قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. قیمت ها با توجه به نوسانات بازار تغییر پذیر بوده و موجب تغییر قیمت قطعات می شوند ، فروشگاه های انحصاری قطعات استیل قیمت های مناسبی را در نظر گرفته و قطعات باکیفیت را به فروش می رسانند. انتخاب فروشگاه معتبر بسیار مهم بوده و اگر بخواهیم قطعات را بدون نگرانی از کیفیت و قیمت خریداری کنیم باید حتما به این فروشگاه ها مراجعه نماییم. فروشگاه های بزرگ زمینه را برای فروش اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کرده که می توان به راحتی و به صورت انلاین محصولا را مشاهده کرده و سفارش داد.برای خرید پروفیل استیل به سایت مراجعه کنید.

برای تولید نبشی استیل از مقاطع مربعی و یا مستطیلی شمش استیل استفاده می شود. فرآیندی که نبشی استیل در آن ساخته می شود نورد است. برای حفظ خاصیت این فلز و ترکیبات آن مرحله پیش گرم و نورد با اتمسفر مورد نظر اعمال می شود تا محصول نهایی کیفیت قابل انتظار را داشته باشد. حالتی که نبشی استیل به خود می گیر ال شکل بوده و در هر مرحله این شکل بهتر دیده می شود . شاخه های ساخته شده از نبشی استیل در طول های ۶ یا ۱۲ متری برش داده می شوند. حالت ساخت ناودانی استیل نیز شباهت بسیاری به نبشی استیل دارد فقط شکل نهایی متفاوت است. فروشگاه استیل الف از فروشگاه های بزرگ انواع نبشی استیل با کیفیت بالا و ابعاد دلخواه است . برای سفارش به سایت مراجعه نموده و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()