پالت چوبی از جمله انواع پالت موجود در سطح بازار می باشد و توسط کارخانجات و مؤسسات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. در گذشته های دور شرکت های اروپایی برای آنکه بتوانند کالاهای خود را زمان حمل و نقل سالم نگه دارند، از چوب درختان، تکه های چوبی را به یکدیگر متصل می نمودند و کالاها را بر روی آن قرار می دادند و بدین وسیله کالاها را به راحتی و بدون آسیب دیدگی انتقال می دادند. لذا با گذشت زمان، پالت چوبی را طراحی و به تولید انبوه رساند و از آن برای نگهداری و ذخیره سازی کالاهای مختلف استفاده می نمودند. البته لازم به ذکر است که به دلیل مزیت قابل توجهی که پالت در نگهداری ایمن محصولات دارد، تا به امروز نیز از آن استفاده می شود و بر تنوع آن افزوده اند.

در حال حاضر شرکت های متعددی را می توان یافت که به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و تولید انواع پالت چوبی فعالیت می کنند. در همین راستا خرید و فروش پالت چوبی نیز در ایران رونق پیدا کرده است.

کاربرد پالت چوبی

در ابتدای مقاله اشاره ای به کاربرد پالت چوبی نمودیم. هدف از طراحی و تولید پالت چوبی، نگهداری با فاصلۀ کالاهای مختلف از سطح زمین می باشد. با توجه به افزایش کاربرد پالت در کاخانجات و شرکت ها، برای آنکه بتوانند به جریان بسته بندی و انتقال محصولات تولیدی خود سرعت ببخشند، از ماشین آلات لیفتراک استفاده می نمایند که به دلیل طراحی خاصی که دارد، امکان عملیات بسته بندی و انتقال کالاهای مختلف را به همراه پالت میسر می سازد. بدین وسیله می توانند بازدهی عملیات بسته بندی و جابجایی کالاهای تولیدشده را نسبت به گذشته بهبود ببخشند.

امروزه کاربرد پالت نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و به رشد کسب و کار تولیدکنندگان کمک می کند. پالت چوبی دارای نقطه ضعف بزرگی است که می توان به مقاومت پایین آن در برابر نفوذ آب و پوسیدگی آن اشاره نمود. بنابراین موجب شد که تولیدکنندگان پالت به فکر تولید انواع پالت پلاستیکی بیفتند. البته در حال حاضر پالت های چوبی نیز به دلیل قیمت ارزان تر، هنوز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروش انواع پالت چوبی

فروش انواع پالت چوبی در ابعاد مختلف، انتخاب را برای خریداران ساده تر از گذشته نموده است. بنابراین افراد متناسب با حجم کالا و نوع بسته بندی که برای محصولات خود در نظر می گیرند، می توانند پالت تهیه نمایند. همانطور که می دانید پالت های چوبی بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خشک و به دور از آب می باشد. در واقع به دلیل اینکه پالت چوبی، قابلیت جذب آب و رطوبت را دارند، بدین وسیله ممکن است رطوبت را به کالاهای نگهداری شده بر روی آن منقل نماید.

بنابراین هنگام خرید پالت، بهتر است شرایط محیطی محل استفاده از پالت را نیز در نظر داشته باشید. بدین ترتیب بهترین پالت را انتخاب خواهید نمود و به طبع از ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود. برای خرید پالت چوبی دست دوم به سایت مراجعه نمایید. 

خرید پالت چوبی ارزان

با توجه به حجم بالای تولید و عرضۀ پالت های چوبی در بازار، امکان خرید پالت چوبی ارزان برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. بنابراین متناسب با بودجۀ مالی و حجم کالا، پالت مورد نیاز خود را در ابعاد مورد نظر خریداری نمائید. نکتل قابل توجهی که در رابطه با خرید پالت چوبی باید در نظر بگیرید، جنس چوبی است که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع قیمت پالت چوبی نیز ارتباط مستقیم با جنس چوب و ابعاد پالت دارد.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان یکی از شرکت های با تجربه در زمینۀ تولید و پخش انواع پالت چوبی مرغوب در سراسر کشور فعالیت می کند.

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()