سازنده پالت چوبی متناسب با نیاز مصرف کنندگان، پالت های مختلف را تولید و به بازار عرضه می کند. بهترین سازنده پالت چوبی، از متریال با کیفیت در ساخت انواع پالت بهره می گیرد که بتواند طول عمر محصولات تولیدی خود را افزایش دهد. در نتیجه هدف از فعالیت خود را جلب رضایت مشتری می داند. پالت از جمله وسایل ضروری برای نگهداری کالاهای مختلف می باشد. در واقع با استفاده از پالت های چوبی، به راحتی می توان کالاها را با فاصله از سطح زمین نگهداری نمود و بدین وسیله از نفوذ رطوبت، میکروب، قارچ و حشرات موذی به کالاهای نگهداری شده، جلوگیری نمود. از این رو با گذشت زمان بر سازنده پالت چوبی افزوده شد و شاهد رشد تولید و فروش انواع پالت چوبی در داخل کشور می باشیم.

بهترین سازنده پالت چوبی

بهترین سازنده پالت چوبی به تولیدکننده ای گفته می شود که در تمام مراحل تولید پالت، نیاز مشتریان را مد نظر قرار دهد. بدین ترتیب از مواد اولیۀ مرغوب برای ساخت انواع پالت چوبی استفاده نمایند. ایجاد تنوع در تولید پالت چوبی، از دیگر تکنیک های یک سازنده موفق پالت چوبی در عرصۀ رقابت می باشد. با توجه به اینکه روزانه، محصولات متنوعی به بازار عرضه می شود، ایجاد تنوع در محصولات پالت نیز موجب افزایش فروش و حجم متقاضی می گردد و به قطع موجب جلب رضایت مصرف کنندگان می شود.

تولید پالت یک ضرورت است. در واقع به دلیل بسته بندی های مقوایی و کاغذی که اکثر کالاها از آن برخوردار می باشند، نمی توان بر روی زمین نگهداری نمود و باید با فاصله از سطح زمین نگهداری شوند. خوشبختانه از زمانیکه سازندگان پالت های چوبی را به بازار عرضه نمودند، شرایط مناسبی برای نگهداری کالاهای مختلف فراهم شده است. به این ترتیب شرایط لازم برای نگهداری طولانی مدت برخی از کالاها را خواهند داشت.

سازنده انواع پالت چوبی

چند سال اخیر سازنده انواع پالت چوبی به نیاز بازار توجه می کند. همچنین قیمت نهایی پالت چوبی تولید شده را در نظر می گیرد و با شرایط خریداران می سنجند. در واقع باید به گونه ای پالت های چوبی را تولید کنند که افراد از قدرت پرداخت آن برآیند و بتوانند با قیمت ارزان آنها را خریداری نمایند.

با توجه به دوام و استحکام چوب، همواره تقاضا برای ساخت و عرضۀ پالت های چوبی در سراسر کشور مطرح می باشد. به همین دلیل خوشبختانه تولید این نوع پالت متوقف نشده است و شاهد فروش انواع پالت چوبی در سایزهای مختلف می باشیم که بر اساس سایزهای استاندارد تولید می شوند.

سازنده پالت چوبی در ابعاد استاندارد

با توجه به اینکه ماشین های لیفتراک به منظور جابجایی کالاها به همراه پالت ساخته شده اند. در نتیجه سازنده پالت چوبی در ابعاد استاندارد، طراحی و تولید می کند که بتوان برای جابجایی آنها از ماشین لیفتراک استفاده نمود. برای اطلاع از فروش پالت چوبی دست دوم به سایت مراجعه کنید. 

پالت چوبی دارای ابعاد استاندارد مختلفی است که ثبت جهانی شده است. به عنوان مثال ابعاد پالت چوبی استاندارد آمریکای شمالی ابعاد 1129*1016*150 mm ، ابعاد پالت چوبی استاندارد در آسیا 1100*1100*150 mm، ابعاد پالت چوبی استاندارد در اروپا 1200*1000*150 mm و ... می باشد. به همین دلیل سازنده پالت باید نسبت به این مسئله اشراف کامل داشته باشد و بر حسب نیاز بازار آنها را تولید و به بازار مصرف عرضه نماید.

معمولاً سازنده پالت چوبی در تلاش است که با قیمت مناسب بتواند پالت ها را تولید نماید که خریداران بتوانند با قیمت ارزان پالت چوبی استاندارد را خریداری نمایند. بدین وسیله می توانند بخش بسته بندی، انتقال و نگهداری کالاهای تولید شده را سریع تر از گذشته انجام دهند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان به عنوان یکی از سازندگان بزرگ پالت های چوبی در تهران فعالیت می کند.

 

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()