پالت چوبی دست دوم از آن دسته پالت هایی است که مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع پالت هایی که خریداری می شوند و برای مدت زمان کوتاه و بلند از آن برای نگهداری کالاهای مختلف استفاده می کنند، پالت دست دوم و کارکرده اطلاق می شود. پالت ها از اول با متریال چوب ساخته شدند. طراحی بدنۀ پالت های چوبی به نحوی است که دارای یک سطح مسطحی است که امکان چیدن اقلام مختلف بر روی آن میسر است. امروزه اکثر مراحل بسته بندی کالاهای تولید شده به صورت مکانیزه و توسط ماشین آلات صورت می گیرد. از این رو پالت های چوبی نیز طوری طراحی شده اند، که امکان بلند کردن و جابجایی آنها با استفاده از ماشین لیفتراک ممکن است. خوشبختانه به دلیل کیفیت و دوام بالایی که پالت ها از آن برخوردار می باشند، امکان استفادۀ طولانی مدت از آنها برای مردم فراهم می باشد. به همین دلیل شاهد فروش پالت چوبی دست دوم در سطح بازار می باشیم.

مزایای پالت چوبی دست دوم

از مهمترین مزایای پالت چوبی دست دوم می توان به قیمت ارزان آن اشاره نمود. در واقع قیمت پالت چوبی کارکرده ارزان تر از پالت نو می باشد. به این ترتیب افرادی که تمایل به پرداخت هزینۀ زیاد برای خرید پالت ندارند، می توانند با قیمت مناسب پالت چوبی با دوام خریداری نمایند.

امروزه پالت های چوبی که ساخته می شوند، قابلیت تحمل وزن هزار کیلوگرم را دارند که البته به جنس و ابعاد پالت بستگی دارد. به همین دلیل است که از طول عمر بالایی برخوردار می باشند، در صورتی که به درستی از آنها استفاده شود. معمولاً سازنده پالت چوبی تلاش می کند که بتواند از مواد اولیه با کیفیت در ساخت پالت استفاده نماید که موجب ماندگاری بالای پالت گردد. در ضمن به دلیل استقبال فراوان تولیدکنندگان از پالت، سازندگان پالت، این محصول را با جنس پلاستیکی و فلزی نیز تولید نموده اند، که بحث آنها در این مقاله نمی گنجد.

خریدار پالت چوبی دست دوم

امروزه خریدار پالت چوبی دست دوم در سطح بازار بسیار است. در واقع به دلیل کارکردی که پالت ها داشتند، با قیمت ارزان تر خریداری می شود و با قیمت ارزان نیز به مصرف کننده فروخته می شود. بدین ترتیب مجدداً از آن در چرخۀ مصرف استفاده می شود. همانطور که می دانید تولید پالت هزینه بر می باشد و به دلیل اینکه به ازای هر پالت چوبی که ساخته می شود، درختان زیادی باید بریده شوند.

بنابراین خرید پالت چوبی دست دوم بسیار مقرون به صرفه و در عین حال کمکی به محیط زیست می باشد. در ضمن پالت های چوبی که به طور کامل فرسوده و مقاومت اولیۀ خود را از دست داده اند، توسط سازندگان پالت چوبی با قیمت مناسب خریداری می شود و پس از بازیافت، مجدداً در ساخت پالت چوبی نو از آن استفاده می شود.

فروشنده پالت چوبی دست دوم

با توجه به دلایلی که در پاراگراف بالا به آن اشاره نمودیم، مجموعه های مختلفی پالت های دست دوم را جمع آوری می کنند و سپس فروشنده پالت های چوبی دست دوم می شوند. در حال حاضر به دلیل حجم بالای آلودگی شهری باید نسبت به محیط زیست توجه بیشتری داشت. در نتیجه خرید و فروش پالت چوبی دست دوم، تا آنجایی که از استحکام لازم برخوردار است، یک نیاز محسوب می شود و از اهمیت بسزایی برخوردار است. علاوه بر آنکه برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود چون بهای آن از قیمت پالت چوبی نو ارزان تر می باشد.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان با اتکاء به نیروی کاری مجرب و با پشتکار، انواع پالت چوبی دست دوم را جمع آوری می نماید و با قیمت ارزان نیز می فروشد.

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()