پالت پلاستیکی از پرکاربردترین پالت های موجود در بازار است که به منظور نگهداری کالاهای مختلف بر روی آن مورد استفاده قرار گرفته می شود. پالت های پلاستیکی جزء نسل جدید پالت به حساب می آید. در حال حاضر کارخانجات متعددی در زمینۀ تولید و فروش انواع پالت پلاستیکی فعالیت می کنند و بدین وسیله پالت مورد نیاز کشور را تأمین می نمایند. این نوع پالت از مواد اولیۀ درجه یک شیمیایی و پلیمری ساخته شده اند که از استحکام بالایی برخوردار می باشند. در گذشته حجم فروش و مصرف افراد از پالت های چوبی بود ولی به دلیل مقاومت پایینی که در برابر تابش نور خورشید و رطوبت داشت، تولیدکنندگان این نوع پالت اقدام به تولید انواع پالت پلاستیکی نمودند. تا بدین وسیله بتوانند طول عمر پالت های مصرفی را افزایش دهند.

کاربرد عمدۀ انواع پالت پلاستیکی و چوبی در کارخانجات، شرکت ها، فروشگاه ها، مراکز میوه و تره بار و غیره می باشد. هدف اصلی بکارگیری پالت ها در جهت ذخیره سازی کالاهای تولید شده در انبار می باشد، تا بدین وسیله بتوانند بسته بندی محصولات را از شرایط نامساعد محیطی ایمن و سالم نگه دارند. همانطور که می دانید نفوذ رطوبت و حشرات موذی از موارد قابل توجه مرتبط با نگهداری اقلام و کالاهای مصرفی و یا تولید شده محسوب می شوند. لذا مجموعه های مختلف برای آنکه بتوانند کالاهای خود را به صورت مستقیم بر روی زمین نگهداری نکنند، خرید پالت پلاستیکی را ترجیح می دهند.

فروش انواع پالت پلاستیکی

امروزه فروش انواع پالت پلاستیکی را در اندازه های مختلف شاهد می باشیم. لذا متقاضیان این محصول، متناسب با نیاز خود و ابعاد محصولاتی که قصد نگهداری آنان را دارند، خرید مناسب ترین پالت پلاستیکی را انجام می دهند. توجه به مسئله نگهداری کالاهای مختلف بسیار حائز اهمیت می باشد چون تأثیر مستقیم بر سلامت کالاهای انبار شده دارد. همانطور که می دانید از سطح زمین ممکن است میکروب و قارچ به کالاها نفوذ نماید. در نتیجه موجب فاسد شدن کالاها گردد و کیفیت اولیۀ خود را از دست بدهند. لذا تولیدکنندگان برای آنکه بتوانند طول عمر محصولات تولید شده را متناسب با تاریخ روی کالا افزایش دهند، از ویژگی های پالت پلاستیکی بهره می گیرند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با این نوع پالت ها وجود دارد، طول عمر بالای آنها و همچنین مقاومت بالای آنها نسبت به آب می باشد. بدین وسیله از نفوذ رطوبت و آب به داخل کالاهای ذخیره شده جلوگیری می کند.

خرید پالت پلاستیکی سفارشی

همانطور که می دانید، پالت های پلاستیکی در ابعاد و سایزهای متفاوتی به بازار عرضه می شوند که به شکل مربعی و مستطیلی می باشند. بنابراین متقاضیان خرید پالت، به این امکان دسترسی دارند که بتوانند متناسب با نوع کالای تولید شده و حجم انبار، خرید پالت پلاستیکی سفارشی در ابعاد مورد نظر خود داشته باشند. لذا کاربری پالت برای آنان، بیش از پالت های آمادۀ فروش خواهد بود. برای خرید پالت پلاستیکی دست دوم به سایت مراجعه کنید.

قیمت پالت پلاستیکی

توجه داشته باشید که قیمت پالت پلاستیکی ارتباط مستقیم با ابعاد و کیفیت جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ پالت دارد. لذا متناسب با میزان ارزش و بهای کالاهای ذخیره سازی شده، می توانید انواع پالت پلاستیکی قیمت ارزان و یا گران قیمت خریداری نمائید. نیاز به ذکر است که کیفیت جنس پالت پلاستیکی نقش بسزایی در دوام و ماندگاری کالاهای ذخیره سازی دارد. البته جنس کالا نیز به نوبۀ خود تأثیر گذار می باشد. امروزه متناسب با ارزش کالا، خرید پالت در اندازه های مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانند کالاهای خود را در مکان امن نگهداری نمایند.

شرکت ایران پلاستیک بازرگان دارای چندین سال سابقۀ تولید و فروش انواع پالت پلاستیکی و چوبی در ابعاد مختلف و کاربردی می باشد.

 

آدرس: شصت متری شور اباد -خیابان حمزه اباد- پلاک۲۲

تلفن همراه: 09122999380

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()