لوله استیل جزء پرکاربردترین قطعاتی است که در امور خطوط لوله کشی و ساخت تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی چون لوازم خانگی و دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد لوله استیل استنلس به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. در ساخت لوله های استیل، درصد آلیاژ کروم بیشتر از عناصر اصلی به کار برده می شود که باعث افزایش میزان مقاومت لوله ها نسبت به اکسید شدن می شود. لذا برای ساخت لوله استیل ضد زنگ، حداقل 12 درصد عنصر کروم نیاز است. لذا هنگام خرید لوله استیل باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید و متناسب با نوع تجهیزات، گرید و سایز لوله های استیل را انتخاب و خریداری نمائید.

مزایای لوله استیل

از جمله مزایای عمدۀ لوله های استیل می توان به خواص ضد زنگ بودن، ضد خوردگی در برابر شرایط محیطی، مقاومت بالا در برابر اکسید شدن نسبت به آب دریا، عدم تغییر رنگ، ثبات شکل، دوام و طول عمر بالا، قابلیت بازیافت، استحکام بالا در برابر دمای بالا و پایین و ... اشاره نمود.

لوله های استیل که ساخته و به بازار عرضه می شوند، دارای گرید و ابعاد خاصی می باشند. هر کدام از گریدهای لوله استیل دارای ویژگی های مختلفی می باشد. از این رو متناسب با نوع ویژگی که ممکن است، لوله های استیل استنلس داشته باشند، از آن ها در امور مختلف صنعتی استفاده می شود. برای نمونه لوله های استیلی که در صنایع مواد غذایی و پزشکی، از لوله های استیل گرید 304 و 316 استفاده می شود.

خرید و فروش لوله استیل

به طور عمده خرید و فروش لوله های استیل صنعتی در دو مدل درزدار و بدون درز صورت می گیرد چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت و همچنین عملکرد تجهیزات ساخته شده دارد. مصرف لوله های فولادی در ساخت قطعات و تجهیزات فولاد بسیار پر اهمیت می باشد. بنابراین صنعت گران متناسب با نیاز سیستم های صنعتی، گرید و ضخامت لوله های استیل را انتخاب می کنند. میزان قطر خارجی لوله های استیل متغیر است که می توان به 25، 38، 63، 102 میلی متر و غیره اشاره نمود که بر اساس کاربری های مختلف با رده های متفاوتی ساخته و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شود.

امروزه کاربرد عمده ای از لوله های استیل استنلس را می توان در تولید تجهیزات دکوراتیو ساختمانی و تزئینی مشاهده نمود. به عنوان مثال ساخت نرده، پله، حفاظ درب و پنجره، تجهیزات دکوری و ... نمونه ای از کاربردهای گستردۀ لوله های استیل هستند. معمولاً در ساخت آلیاژ استفاده از 2 درصد کربن نیز به کار برده می شود که بتوانند میزان مقاومت ورقه های فولادی لوله های استیل را نسبت به خوردگی و شرایط محیطی افزایش دهند. معمولاً سطح خارجی و داخلی لوله ها صاف و صیقلی ساخته می شود که عبور مایعات و جامدات از مسیر لوله راحت تر جریان پیدا کند و در عین حال تمیز کردن و نظافت لوله ها نیز راحت تر از گذشته خواهد بود. برای خرید لوله کربن استیل به سایت مراجعه کنید. 

قیمت لوله های استیل

قیمت لوله استیل به طور مستقیم به میزان کیفیت ورق استیل به کار رفته در لوله ها بستگی دارد، علاوه بر آنکه میزان ضخامت و گرید استیل استنلس به کار رفته نیز بسیار مؤثر می باشد. لذا صنعت گران متناسب با نیاز خود از لوله، لوله های استیل نسوز، ضد زنگ و غیره را خریداری می نمایند. در ضمن شکل طراحی لوله نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت لوله های فولادی تأثیرگذار می باشد.

تجارت استیل راد یکی از شرکت های با تجربه در زمینۀ تأمین انواع اتصالات، شیرآلات و لوله های استیل در سراسر کشور فعالیت می کند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 900
نمایش همه
علاقه مندی ها ()