شیرالات استیل از پرکاربردترین شیرآلاتی رایج در جهان می باشد. شیرآلات استیل استنلس از تمام ویژگی های ورق استیل برخوردار است. شیرآلات فلزی که از جنس استیل ساخته اند، از استحکام بالایی برخوردار می باشند که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند. علاوه بر آنکه در برابر سایش و خوردگی نیز بسیار مستحکام هستند. خرید و فروش شیرآلات استیل به دلیل ساختار کلی که دارد مورد توجه قرار گرفته می شود. هدف از ساخت شیرآلات در جهت کنترل بر روی جریان مایعات خروجی و ورودی لوله های مختلف می باشد.

خرید انواع شیرآلات استیل

امروزه خرید شیرالات استیل استنلس نسبت به مدل های دیگر، از استقبال بالایی برخوردار است. در واقع این نوع شیرالات به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود و شامل تنوع مدل در بازار می باشد. شیرآلات استیل دستی، شیرآلات استیل هیدرولیکی، شیرآلات فلنج دار، شیرآلات یک طرفه، شیرالات استیل گلوب دنده ای و ... نمونه هایی از انواع شیرآلات استیل موجود در بازار می باشند. بنابراین صنعت گران متناسب با نقشۀ لوله کشی ساختمانی و صنعتی، نوع و سایز شیرآلات استیل را انتخاب می کنند.

هنگام خرید شیرالات استیل باید از اصل بودن جنس آن باید اطمینان حاصل نمائید. در واقع وجود ناخالصی در ساخت شیرآلات استیل، موجب زنگ زدگی زود هنگام شیر می گردد و این مسئله موجب کاهش طول عمر شیرآلات می شود. لازم به ذکر است که به دلیل حجم بالای تقاضای شیرآلات، این کالا در ابعاد و متریال مختلف ساخته می شوند که همخوانی لازم را با شرایط محیطی و همچنین جنس اتصالات جوشی داشته باشند. در ضمن عملکرد شیر نیز به نوبۀ خود تأثیر بسزایی بر روی انتخاب نوع شیر و تجهیزات اتصالات جوشی دارد.

فروش شیرآلات استیل استنلس

فروش شیرآلات استیل استنلس بر اساس تقاضا در سطح بازار صورت می گیرد. شیرآلات گازی سه راهی استیل، شیر استیل گازی یک تکه، شیر استیل توپی، شیر کشویی استیل، شیر گازی دنده استیل، شیر گازی ساکت استیل، شیر سوزنی فلنج دار دنده استیل، شیر سوزنی دنده استیل و ... نمونه هایی از انواع شیرآلات استیل استنلس هستند. بنابراین متناسب با تقاضای بازار، فروش شیرآلات صنعتی و خانگی در ابعاد و مدل های مختلفی ساخته و عرضه می شوند.

شیرالات به دلیل اینکه با مایعات مختلف برخوردار دارد، باید نسبت به زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار باشد. به همین جهت از جنس فولاد استنلس در ساخت آن استفاده می شود که نوع برنجی،  چدن و غیره نیز ساخته می شود. در نتیجه متناسب با جنس لوله و اتصالات جوشی که در سیستم تأسیسات به کار برده می شود، نوع و سایز شیرآلات انتخاب و خریداری می شود. برای خرید شیر گازی دنده استیل به سایت مراجعه کنید. 

قیمت شیرآلات استیل

نکتۀ مهمی که در رابطه با انتخاب نوع شیرآلات و همچنین سایر تجهیزات و وسایل مختلف وجود دارد، مرتبط به قیمت کالا می باشد. در واقع خیلی از افراد قیمت را ملاک خرید وسایل مد نظر قرار می دهند، که این کار در اکثر موارد اشتباه است. در واقع کیفیت و طول عمر کالا است که از اهمیت بسزایی برخوردار است و موجب افزایش طول عمر کالاهای خریداری شده می شود. در خرید شیرآلات صنعتی و خانگی نیز، همین مسئله به طور کامل صدق می کند. قیمت شیرالات استیل به میزان ضخامت و گرید ورقه استیل به کار رفته در شیرآلات دارد. علاوه بر آنکه ابعاد و نوع عملکرد شیر نیز تأثیر بسزایی خواهد داشت. از این رو قیمت شیرآلات استیل در درجۀ دوم اهمیت دارد و با کیفیت بودن و استحکام بالای شیر است که بسیار حائز اهمیت می باشد.

تجارت استیل راد چندین سال است که در عرصۀ تأمین انواع تجهیزات صنعتی از جمله انواع شیرآلات استیل، لوله های استیل، اتصالالت جوشی و فلنجی و غیره فعالیت می کند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()