فیلتر شنی از جمله پرکاربردترین تجهیزاتی است که در عملیات تصفیه سازی آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شود. فیلترهای شنی به نحوی طراحی و ساخته شده اند که قابلیت حذف کدورت ذرات معلق در آب را تا قطر هشتاد میکرون دارد. همانطور که می دانید آب به طور طبیعی ممکن است که دارای مواد رنگی، بو و طعم بد باشد. بنابراین از فیلترهای شنی در جهت تصفیه نمودن آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. سیستم تصفیه آب استخر شامل انواع فیلتر شنی است که امکان تصفیه آب و جداسازی املاح معدنی آب را ممکن می سازد. امروزه انواع فیلتر شنی استخر در عملیات تصفیه سازی آب استخر مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه با استفاده از این تجهیزات به میزان قابل توجهی می توانند ذرات معلق فیزیکی موجود در آب را حذف نموده و مانع از بوی بد آب گردند.

فرآیند فیلتراسیون از شناخته شده ترین روش هایی است که در تصفیه آب و پساب های فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از استفاده از صافی ها در امور تصفیه آب، به منظور دام انداختن ذرات معلق در لایه های بستر فیلتر می باشد. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با عملیات فیلتراسیون وجود دارد، این است که در لایه های مختلف، این عملیات انجام می گیرد.

کاربرد فیلتر شنی

تمام فیلترها شامل شبکه لوله کشی می باشند که شامل اتصالات و شیرآلات مختلفی برای آب ورودی، خروجی، تخلیه هوا، فشارسنج و غیره می باشند که با استفاده از دریچه ها به داخل فیلتر دسترسی پیدا می کنند. با تجمع ذرات معلق در بستر صافی موجب می شود که از فشار آب کاسته شود و به نحوی عبور آب را دشوار سازد. از این رو صافی از مسیر تصفیه سازی خارج و شسته می شود. پس از شستشوی صافی، جریان آب معکوس پیدا می کند، تا بدین وسیله بتوانند بستر آلودگی های صافی را بزدایند. عمق و اندازۀ صافی که در مسیر فیلتراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود، به حجم آب و سیستم لوله کشی بستگی دارد. از این رو جنس بستر صافی های تحت فشار را از شن، خاک دیاتومه و آنتراسیت استفاده می کنند که نتیجۀ عالی برای تصفیه سازی آب داشته باشد.

با توجه به نوع فیلترهای شنی، آنها قابلیت جداسازی مواد معلق را تا قطرهای متفاوتی بر حسب میکرون دارند. بنابراین هنگام خرید فیلتر شنی و راه اندازی سیستم تصفیه آب، به عمق و اندازۀ فیلتر شنی توجه داشته باشید.

عملیات پیش تصفیه آر. او ، أخذ فلاگ های تصفیه شیمیایی، به کارگیری از فیلتر شنی در امور تصفیه سازی آب استخرهای شنا، تصفیۀ آب شرب، تصفیه پسماند فاضلاب و استخرهای پرورش ماهی و ... از جمله مهمترین کاربردهای فیلتر شنی است که در صنایع مختلف به وفور می توان مشاهده نمود.

قیمت فیلتر شنی

قیمت فیلتر شنی به فاکتورهای مهمی چون میزان عمق و ابعاد فیلتر و عملکرد فیلتر شنی دارد. در نتیجه متناسب با انواع فیلتر شنی ساخته شده، این کالا در قیمت های مختلف عرضه می شود و هنگام خرید فیلتر شنی باید نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید. در ایران نیز فیلترهای شنی تحت فشار عملیات فیلتراسیون را انجام می دهند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و فرآیند به آرامی و با دقت بیشتری صورت می گیرد. از این رو پس از عملیات فیلتراسیون که بدون افزودن مواد شیمیایی صورت می گیرد، آب تصفیه شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و بسیار زلال و شفاف خواهد بود.

شرکت اطلس آب به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع فیلتر شنی و دیگر تجهیزات صنعتی فیلتراسیون و تصفیه سازی آب می باشد.

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

        ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()