بسته بندی یکی از مهم ترین بخش های هر تولید بوده و باید برای بسته بندی محصولات بررسی های لازم صورت بگیرد تا نوع بسته بندی بتواند علاوه بر زیبایی کارامد باشد.  یکی از بسته بندی های بسیار کاربردی که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته بسته بندی شیرینگ پک است. این بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ انجام می گیرد.

دستگاه شیرینگ چیست؟

دستگاه شیرینگ دستگاهی برای بسته بندی است که در انواع مختلف در بازار وجود دارد. بسته بندی محصولات با استفاده از دستگاه شیرینگ با استفاده از نایلون های شیرینگ انجام می گیرد. انواع دستگاه شیرینگ شامل دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه شیرینگ کابینی، دستگاه شیرینگ پلی اتیلن می باشد.

عملکرد دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ کارکرد راحتی دارد و محصول پس از قرار گیری در ورودی به وسیله ی نقاله به درون دستگاه هدایت شده و سپس در کوره ، نایون شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود.

مزایای بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ

با استفاده از دستگاه شیرینگ بسته بندی صورت می گیرد که بسیار کاربردی بوده و به صورت شفاف و زیبا می باشد. در این نوع بسته بندی درون بسته مشخص بوده و به همین دلیل مشتریان این طور بسته بندی را می پسندند. در این نوع بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ ، می توان در تولیدات مختلف استفاده نمود مانند مواد غذایی زیرا این نوع بسته بندی غیر قابل نفوذ بوده و گرد و خاک و رطوبت به داخل آن راه پیدا نمی کند.

امروزه از دستگاه شیرینگ در بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها و حتی کسب و کار های خانگی نیز استفاده می شود و در فروشگاه ها و رستوران ها انواع دستگاه شیرینگ به چشم می خورد.

بسته بندی نوشابه و آب معدنی از نوع بسته بندی با دستگاه شیرینگ که با نایلون ضخیم شکل گرفته بنابراین نایلون های دستگاه شیرینگ در انواع ضخامت وجود دارد و با استفاده از انواع آن می توان محصولات بزرگ و کوچک را بسته بندی کرد. بسته بندی شیرینگ به صورت کاملا جمع و جور بوده و کمترین فضا را می گیرد بنابراین حمل و نقل راحتی دارد و در زمان جابجایی به دلیل انسجام بسته بندی مشکلی برای آن پیش نمی آید.

برای انواع بسته بندی ها می توان از دستگاه شیرینگ استفاده کرد از جمله لوازم پزشکی، بسته بندی دارویی، محصولات فله، مواد شیمیایی ، مواد غذایی و...

واژه شیرینگ به معنای کوچک تر شدن است و بسته بندی با استفاده از نایلون انجام می گیرد که کمترین حجم را داشته باشد. نایلون شیرینگ دوام بالایی دارد و در جابجایی صدمه نمی بیند.

بسیاری از مشاغل خانگی با استفاده از دستگاه شیرینگ برای محصولات خود بسته بندی بسیار مناسبی را ایجاد نموده اند. با استفاده از بسته بندی شیرینگ ، مواد درون بسته بندی قابل رویت بوده و در زمان حمل اشتباه کمتر می شود .

یکی از مزایای مهم بسته بندی با استفاده از دستگاه شیرینگ ، ارزان بودن بسته بندی است. همچنین این بسته بندی قابل مشاهده است و مشتریان بسیاری را جذب محصول می نماید. برای خرید دستگاه شیرینگ کابینی به سایت مراجعه کنید.

شیرینگ تونلی:

این نوع دستگاه شیرینگ دارای سرعت بالایی بوده و این دستگاه دارای محفظه ای است که پخت فیلم شیرینگ در آن انجام می گیرد و با حرارتی که به نایلون داده می شود بسته بندی پک به وجود می آید.

دستگاه شیرینگ کابینی:

دستگاه شیرینگ کابینی عملیات بسته بندی و دوخت را در یک مرحله انجام می دهد و این نوع برای استفاده های کم و خانگی بسیار مناسب است. از این نوع دستگاه شیرینگ در رستوران ها و فروشگاه ها استفاده می گردد. شرکت آراد ماشین از فروشندگان معتبر دستگاه های شیرینگ در کشورمان است.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()