نمایندگی هانیانگ از جمله مجموعه های فعال در عرصۀ صنعت می باشد که مجوز لازم در خصوص فروش انحصاری محصولات کمپانی هانیانگ را در ایران دارد. بنابراین با مراجعه به مرکز نمایندگی هانیانگ می توانید کلیۀ محصولات شرکت هانیانگ کره را با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال خریداری نمائید. همانطور که می دانید شرکت هانیاینگ که تولیدکنندۀ قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی است، در کشور کرۀ جنوبی راه اندازی شده است. لذا به دلیل تنوع قطعات عرضه شده و همچنین سطح بالای کیفیت محصولات در سراسر جهان، توسط صنعت گران مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

از این رو برای خرید تجهیزات اتوماسیون صنعتی هانیانگ می توانید به نمایندگی هانیانگ مراجعه نمائید. تنوع محصولات هانیانگ بسیار است و به دلیل کامل بودن قطعات کاربردی صنعتی، بخش اعظمی از برند معتبر جهانی تجهیزات اتوماسیون صنعتی را به خود اختصاص داده است.

بهترین نمایندگی هانیانگ

بهترین نمایندگی هانیانگ به مرکزی گفته می شود که از تنوع محصولات شرکت هانیانگ برخوردار باشد و خدمات فروش و پس از فروش مناسبی به مشتریان خود بدهد. شرکت هانیانگ در زمینۀ ساخت قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از جمله انواع سنسور و کنترلر فعالیت می کند. با توجه به اهمیت کاربرد این قطعات در ساخت دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، تحول عظیمی در تولید دستگاه های مختلف و صنعت خودروسازی و همچنین پزشکی ایجاد نموده است.

معمولاً محصولاتی که توسط مراکز نمایندگی هانیانگ به بازار عرضه می شوند، کامل تر می باشد. از این رو هنگام خرید سنسورهای هانیانگ دیگر نگران تهیۀ آن قطعات با قیمت گران نخواهید بود چون تجهیزات صنعتی هانیانگ که توسط نمایندگی معتبر تأمین می شود، از قیمت ارزان و کیفیت اصل برخوردار خواهد بود. علاوه بر آنکه پس از فروش، خدمات ضمانت نامه و گارانتی نیز به برخی از محصولات فروخته شده، ارائه می شود. در نتیجه مشتری با اطمینان خاطر می تواند قطعات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نماید.

خدمات نمایندگی هانیانگ

همانطور که در پاراگراف بالا به آن اشارۀ مختصری نمودیم، خدمات نمایندگی هانیانگ شامل فروش انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی هانیانگ با کیفیت اورجینال با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد. انواع کنترلر دما، سنسورهای نوری، انواع سنسور القایی، پرده نوری، انواع میکروسوئیچ و لیمیت سوئیچ، شاستی های فرمان، رله های حالت جامد، کانتر و شمارنده ها، پالس متر، رکوردر دما و ... نمونه ای از انواع محصولات هانیانگ می باشند که توسط این کمپانی طراحی، تولید و به بازار عرضه شده اند. بنابراین با مراجعه به نمایندگی فروش هانیانگ می توانید بر اساس تنوع محصولات هانیانگ، بهترین و کاربردی ترین قطعات اتوماسیون صنعتی مورد نیاز خود را با بسته بندی اورجینال و قیمت مناسب خریداری و یا سفارش دهید. برای خرید سنسور القایی به سایت مراجعه کنید. 

نمایندگی هانیانگ در تهران

به دلیل کیفیت بالا و کاربردی بودن محصولات هانیانگ در صنعت ساخت دستگاه های اتوماسیون صنعتی و دستگاه های پزشکی، تجهیزات خانگی، صنعت خودروسازی، سیستم های تأسیسات و ... موجب تعدد نمایندگی هانیانگ در تهران شده است. البته باید توجه داشته باشید که پیش از خرید قطعات و محصولات متنوع شرکت هانیانگ، از اعتبار و مجوز نمایندگی هانیانگ اطمینان حاصل نمائید. چرا که برخی از افراد سودجو، ممکن است که قطعات تقلبی و با کیفیت پایین را به عنوان قطعات هانیانگ به مشتریان به فروش برسانند. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت است چون این قطعات نقش مهمی در ساخت دستگاه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی دارد. بنابراین هنگام خرید قطعات حساسی چون سنسورها، کنترلر دما و غیره، از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

تهران اتوماسیون از جمله فروشگاه های فعال در حوزۀ فروش قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی هانیانگ در تهران، به عنوان نمایندگی معتبر هانیانگ فعالیت خود را ادامه می دهد.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 961
نمایش همه
علاقه مندی ها ()