نمایندگی اپتکس جزء یکی از مراکز معتبر و مجوزدار فروش محصولات کمپانی اپتکس در مناطق مختلف می باشد. شرکت اپتکس در کشور ژاپن راه اندازی شده است و در زمینۀ تولید و عرضۀ انواع سنسور، کنترلر، میکروسوئیچ و دیگر تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت می کند. همانطور که می دانید کاربرد سنسورها و قطعات کنترلر نقش مهمی در ساخت دستگاه های پیشرفتۀ دیجیتالی ایجاد نموده است. به عنوان مثال استفاده از سنسور برای درب های اتوماتیک، سنسورهای عقب خودروها و ... نمونۀ کوچکی از کاربرد سنسورهای مختلف در ساخت تجهیزات صنعتی می باشد. به این ترتیب شرکت های تولیدکنندۀ صنعتی بزرگ و کوچک برای تولید دستگاه های مختلف اتوماتیک که نیاز به خرید محصولات اپتکس دارند، می توانند به نمایندگی اپتکس که مجوز فروش محصولات متنوع این کمپانی را دارند، مراجعه نمایند.

بهترین نمایندگی اپتکس

بهترین نمایندگی اپتکس دارای مجوز کار از اتحادیۀ ذیصلاح می باشد. معمولاً سطح خدماتی که نمایندگی های فروش به مشتریان خود ارائه می دهند، از کیفیت بالایی برخوردار است و امکان عرضۀ تنوع محصولات کمپانی هدف نسبت به سایر فروشگاه ها بیشتر خواهد بود. در ضمن مسئله نظارت بر عملکرد و فروش قطعات اصل نیز در نمایندگی ها معتبر بیشتر مشاهده می شود.

چشم الکترونیک با ولتاژ مولتی، چشم لیزری، سنسورهای فیبر نوری، سنسورهای نوری مکعبی کوچک، سنسورهای سلندری، انواع سنسور تشخیص رنگ، سنسورهای لیزری جهت تشخیص کالاهای ریز، سنسورهای پردازشگر تصویر و ... نمونه ای از انواع محصولات تولیدی کمپانی اپتکس می باشد که توسط فروشگاه نمایندگی اپتکس با قیمت ارزان و کیفیت اصل به مشتریان عرضه می شوند.

در ضمن خدماتی که نمایندگی ها به مشتریان خود ارائه می دهند، از سطح کیفیت بالایی برخوردار است. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مواردی هستند که نقش مهمی در انتخاب فروشگاه و نمایندگی شرکت دارد. با توجه به اینکه شرکت اپتکس یک شرکت خارجی است و محصولات این شرکت به داخل کشور وارد می شود. به این ترتیب به اصل بودن قطعات باید توجه بیشتری نمود.

خدمات نمایندگی اپتکس

محصولات شرکت اپتکس به دلیل کیفیت بالا و تنوع محصولی که دارد، بسیار حائز اهمیت است. لذا صنعتگران برای تولید دستگاه های اتوماتیک مختلف، نیاز به خرید محصولات اپتکس دارند. امروزه تولیدکنندگان با مراجعه به نمایندگی فروش اپتکس، می توانند پس از بررسی محصولات کمپانی اپتکس، مناسب ترین قطعات سنسور و کنترلر را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایند.

همانطور که می دانید خدمات نمایندگی اپتکس بسیار است و به نوع محصولاتی که توسط مشتری خریداری می شود، بستگی دارد. در واقع فروش محصولات این شرکت با قیمت مناسب، ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال، تنوع محصولات، تضمین کیفیت و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مهمترین و پرکاربردترین خدمات نمایندگی فروش اپتکس و سایر برندها محسوب می شوند.

نمایندگی اپتکس در تهران

چند سال اخیر راه اندازی نمایندگی اپتکس در تهران به مشتریان این اطمینان را داده که بتوانند محصولات اورجینال اپتکس را با کیفیت خوب خریداری نمایند. محصولاتی که مرتبط با صنعت اتوماسیون صنعتی ساخته می شوند، از اهمیت بسزایی برخوردار است. در واقع تولید سنسورهای لیزری، نوری، حرکتی، فیبر نوری و امثال آن موجب تغییر و تحول شگرف در صنایع مختلف ایجاد کرده است. به همین دلیل فروش محصولات کمپانی اپتکس در کنار دیگر برندهای معتبر جهانی صورت می گیرد و مورد استقبال صنعتگران قرار گرفته است. برای اطلاع از فروش سنسور القایی به سایت مراجعه کنید. 

توجه به این نکته برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است و بر اساس آن، قطعات مختلف تشکیل دهندۀ تجهیزات اتوماسیون صنعتی را خریداری می کنند. توجه به کیفیت بالای قطعات ارتباط مستقیم بر روی عملکرد کلی دستگاه های تولید شده دارد.

تهران اتوماسیون از جمله نمایندگی های رسمی و معتبر فروش محصولات اپتکس در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی این کمپانی را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 894
نمایش همه
علاقه مندی ها ()