سختی گیر رزینی از جمله دستگاه های مهم در صنعتی تصفیه خانه محسوب می شود. با استفاده از دستگاه های سختی گیر آب، ناخالصی های موجود در آب که ناشی از ازدیاد عناصر کلسیم، منیزیم و غیره را از بین می برند. بدین وسیله می توانند از مزایای دستگاه سختی گیر آب برای تنظیم و کنترل میزان املاح معدنی موجود در آب استفاده نمود و طعم و بوی آب را مطبوع ساخت. توجه داشته باشید که وجود املاح زیاد در آب موجب ایجاد رسوب در لوله کشی های آب می گردد. در واقع با استفاده از این دستگاه ها به راحتی می توانند میزان املاح و ناخالصی های آب را کاهش داده و بدین وسیله از مسدود شدن مسیر جریان آب در لوله کشی و توری ها جلوگیری نمایند.

با استفاده از دستگاه های سختی گیر رزینی پلی فسفات با استفاده از خواص مغناطیسی می توانند سختی های آب را با استفاده از یون های کاتیون و آنیون از بین ببرند. سختی گیر رزینی اتوماتیک و سختی گیر رزینی نیمه اتوماتیک از جمله انواع سختی گیر رزینی است. سختی گیر رزینی FRP به منظور حذف یون های آنیون و کلسیم موجود در آب ساخته و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با این فرآیند می توانند عوامل رسوب زدای آب را از بین ببرند و بدین وسیله لوله کشی ها با انسداد روبرو نمی شوند.

سختی گیر رزینی خانگی

خرید سختی گیر رزینی خانگی به منظور بهبود عملکرد تجهیزات تأسیساتی گرمایش و سرمایشی و همچنین فرآیند تصفیه آب آشامیدنی صورت می گیرد. از این رو آب تنها با لایۀ درونی دستگاه سختی گیر رزینی FRP در برخورد خواهد بود. از مهمترین مشکلاتی که در اجرای فرآیند سختی گیر آب ممکن است با آن روبرو شوند، مسئله کاهش سطح فیلتراسیون سختی گیر است که به دلیل فواصل زیاد نازل ها نسبت به یکدیگر ممکن است، صورت گیرد. دستگاه های سختی گیر رزینی که دارای آب جمع کن های به شکل صفحه نازل طراحی شده اند، از این مشکلات برخوردار نمی باشد.

هر کدام از انواع سختی گیر رزینی خانگی مجهز به قطعات مختلفی می باشند. عدم بکارگیری از فلنج مجزا به منظور شارژ و تخلیه نمودن رزین در برخی از فیلترها به عنوان یکی از معایب بارز برخی از دستگاه های سختی گیر آب محسوب می شوند. بنابراین هنگام خرید سختی گیر آب، باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشد و افراد فنی و متخصص قادر به تشخیص انتخاب و خرید مناسب ترین سختی گیر رزینی خواهد بود.

رزین عاملی است که موجب تبادل یونی املاح موجود در آب می شود. از این رو سختی گیرها با استفاده از این امکانات می توانند فرآیند سختی گیری آب را با سرعت عمل بالا دنبال کنند. شیر سلوولو، شیر تمام اتوماتیک زمانی و شیر اتوماتیک جریانی از جمله انواع شیر دستگاه های سختی گیر رزینی محسوب می شوند که نقش مهمی در عملکرد کلی دستگاه دارند.

قیمت سختی گیر رزینی

قیمت سختی گیر رزینی ارتباط مستقیم به عملکرد کلی دستگاه دارد. در واقع میزان درصد حذف سختی آب تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت دستگاه های سختی گیر آب دارد. لازم به ذکر است که هرچه دستگاه از تکنولوژی پیشرفته تری برخوردار باشد، به طبع ارزش و بهای بیشتری خواهد داشت. با توجه به تولید داخلی این گونه دستگاه های صنعتی، امکان خرید دستگاه سختی گیر رزینی FRP و سایر با قیمت ارزان و مناسب برای مشتریان فراهم می باشد.

شرکت اطلس آب مفتخر است که با اتکاء به نیروی انسانی متخصص و توانمند، قادر به ساخت و نصب دستگاه های مرتبط با سیستم تصفیه خانه و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی می باشند.  

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()