اتصالات استیل متشکل از فلز استیل می باشند. استیل از فلزات بسیار مقاومی است که توسط فولاد و کروم به دست می آید . فولاد به دلیل استحکام و مقاومتش بسیار مورد توجه بوده و قطعات بسیاری از ان ساخته می شود اما در فولاد به دلیل زنگ زدگی باید کروم وجود داشته باشد تا بتواند از زنگ زدگی اتصالات استیل و سایر قطعات ساخته شده از استیل جلوگیری نماید. بنابراین با اضافه کردن کروم لایه ای روی آهن را می گیرد و این لایه بی رنگ که با هوا واکنش داده از نفوذ آب و هوا به فلز جلوگیری کرده و در نهایت از خوردگی و زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. همچنین کربن از موادی است که به فولاد اضافه می گردد ، وجود کربن نیز به دلیل مقاومت فلز بوده و هرچه کربن بیشتر باشد ، مقاومت و سختی فلز بالا می رود اما این به این معنا نیست که مقدار زیادی از کربن در استیل به کار رود زیرا کربن اضافی نیز مانع از داشتن انعطاف لازم برای فلز می شود پس مقداری معین را تعیین می کنند تا استیل نهایی هم انعطاف کافی و هم مقاومت خوبی را داشته باشد .

اتصالات استیل چیست

اتصالات استیل به دلیل استفاده ی بسیاری که در صنایع مختلف دارند روی کار امدند. در صنایعی از قبیل خودرو سازی، ساختمان سازی، نفت و گاز و.... از اتصالات استیل استفاده می گردد. در حقیقت لوله ها و اتصالات کاربرد فراوانی دارند و در زندگی ما نقش بزرگی را ایفا می کنند بنابراین این قطعات باید از جنسی تشکیل شده باشند که بتواند مقاومت لازم را داشته باشد. لوله ها مسیری در خط مستقیم نداشته و باید شامل انحراف ها و یا انسداد هایی هم باشند. برای همین با استفاده از اتصالات استیل می توان تغییر مسبر، بزرگ کردن یا کوچک کردن مسیر، انسداد را ایجاد کرد . اتصالات استیل دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک از سایز های متفاوتی تشکیل شده است .

انواع اتصالات استیل

اتصالات استیل دارای انواع اتصالات جوشی و اتصالات فشار قوی می باشد. این دو اتصال دارای تفاوت هایی با هم هستند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. اتصالات استیل جوشی همان اتصالات درزدار هستند . این اتصالات همان طور که از نامشان مشخص است دارای درز جوشکاری هستند یعنی در روش ساخت ان ها ابتدا دو قالب متشکل از آلیاژ مورد نظر که استیل است ساخته می گردد که دو نیم قطعه است ک این دو باید با اتصال جوشی تبدیل به قطعه کامل شوند بنابراین با استفاده از جوش خوردگی ساخته می شوند، اتصالات جوشی به دلیل داشتن درز در هنگام عبور سیالات مختلف مقاومت کمتری را دارند و ممکن است آسیب ببینند.  اتصالات فشار قوی روش ساخت رزوه ای مانند دارند و در ساخت ان ها درز وجود ندارد بنابراین این اتصالات مقاوم تر بوده و دیر تر آسیب می بینند. اتصالات استیل باید باد توجه به کاربردشان به طور صحیح انتخاب شوند تا بتوانند کارامد بوده و آسیب نبینند. در کل قطعات استیل با مقاومت خوبی که دارند جرء پر کاربرد ترین فلزات به حساب آمده و قیمت بسیار مناسبی هم دارند. برای خرید سه راه استیل به ایت مراجعه نمایید.

خرید بهترین نوع اتصالات استیل

برای خرید اتصالات استیل باید توجه داشته باشید که چه کیفیتی از این اتصالات را خریداری می نمایید. با توجه به تنوع این قطعات سایز های مختلفی را در بازار مشاهده می کنیم. بنابراین باید فروشگاهی را بیابید که محصولات باکیفیتی را با قمت بسیار مناسب به شما عرضه کند گرچه این کار سخت است اما امروزه نیز معدود فروشگاه هایی وجود دارد که این قطعات را با قیمت های بسیار مناسب و منصفانه به شما عرضه می دارند.

 

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 871
نمایش همه
علاقه مندی ها ()