فلنج استیل از جمله پرکاربردترین قطعات فلزی استنلس هستند. هدف از طراحی و ساخت فلنج های استیل جلوگیری از نشت مایعات خطوط لوله کشی محسوب می شود. فلنج ها را برای اتصال میان لوله ها ساخته اند که مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای بالا به همراه ارتعاشات احتمالی دارد. بنابراین مجریان طرح خطوط لوله کشی بر اساس نقشۀ لوله کشی از انواع فلنج استیل ، اتصالات جوشی و شیرآلات استیل استفاده می نمایند. در نتیجه با استفاده از این امکانات می توانند خطوط لوله کشی را از نشت مایعات ایمن نگه دارند. فلنج های استیل دارای طرح دایره ای شکل می باشند که با یک سری سوراخ های دایره ای شکل محصور شده است که با استفاده از پیچ لوله ها را به یکدیگر متصل می نماید. در واقع با طراحی جای اتصال پیچ و مهره، لوله ها متصل می شود و در برابر فشار، دما و لرزه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

فلنج استیل فلنگ، فلنج پیچ و گسکت از جمله انواع فلنج استیل استنلس موجود در بازار هستند که بر اساس کاربری های مختلف ساخته شده اند. در واقع با طراحی این نوع اتصالات لوله، نیاز به صرف زمان زیاد برای عملیات جوشکاری لوله ها به یکدیگر نمی باشد.

خرید انواع فلنج استیل

امروزه خرید فلنج استیل متناسب با سایز لوله و نقشۀ خطوط لوله کشی صورت می گیرد. طراحی بدنۀ فلنج ها به نحوی است که دارای گردنی می باشد که امکان اتصال لوله و اتصالات را به یکدیگر ساده تر نموده است. فلنج استیل گلودار، فلنج استیل ساکت ولد، فلنج استیل ریختگی و فورج، فلنج اسلیپون استیل، فلنج استیل اریفیس و فلنج استیل رزوه ای نمونه ای از انواع فلنج استنلس استیل عرضه شده در بازار می باشند که متناسب با کاربری های مختلف ساخته شده اند.

برای نمونه فلنج های استیل رزوه ای به دلیل برخورداری از رزوه هایی در داخل فلنج، امکان اتصال آن را با لوله ها به روش ساده تری میسر ساخته است و برای اتصال نیاز به عملیات جوشکاری ندارد. فلنج های استیل ارفیس از جمله پیشرفته ترین مدل های فلنج های جوشی استیل به حساب می آید که در سیستم های اندازه گیری تنظیم جریان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فلنج استیل با جوش محفظه ای نیز دستۀ دیگری از انواع اتصالات فلنجی است که در فشارهای بسیار بالا به کار گرفته می شود و از نظر ساختاری مشابه مشخصات فنی جوش فیلت و اتصالات با فاصله انبساطی x می باشد. در نتیجه برای اجرای نقشۀ لوله کشی های مختلف می توان از مدل های متنوع فلنج جوشی استیل استفاده نمود که فواید متعددی داشته باشد.

فروش فلنج استیل استنلس

فروش فلنج استیل استنلس به دلیل اینکه از آلیاژ فلزی استیل ساخته می شوند، از مقاومت بالایی برخوردار است. کربن استیل و استنلس استیل از جمله مواد اولیۀ درجۀ به کار رفته در ساخت فلنج های استیل می باشد که موجب استحکام بخشیدن به فلنج ها شده است. از این رو مقاومت لازم را در برابر فشار و دمای بالا و همچنین لرزش های ناشی از خطوط لوله کشی و دستگاه های مختلف را تأمین می کند.برای خرید فلنج کور استیل به سایت مراجعه کنید.

تولید فلنج استیل در طرح های متنوع ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. با توجه به تعدد مدل های این نوع اتصال جوشی، قیمت فلنج استیل همانطور که مشخص است، به  سایز، مدل و کیفیت جنس فلنج بستگی دارد.

با استقبال فراوانی که از کاربرد اتصالات جوشی چون فلنج های استیل می شود، انواع اتصالات فلزی استیل طراحی و ساخته شده اند.

شرکت تجارت استیل راد به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با تجربه در حوزۀ عرضۀ انواع اتصالات و فلنج جوشی در تهران فعالیت می کند.

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()