زانو استیل از دیگر اتصالات جوشی استنلس استیل است که از استحکام بالایی برخورد است. هدف از طراحی زانویی استیل برای ایجاد تغییر مسیر در خطوط لوله کشی می باشد. همانطور که می دانید خطوط لوله کشی را نمی توان به طور دائمی به صورت مستقیم راه اندازی نمود و این مسئله موجب صرف هزینه های سنگین خواهد بود. بنابراین با استفاده از انواع زانو استیل در خطوط لوله کشی، به میزان قابل توجهی می توان مصرف لوله را کاهش داد که باعث صرفه جویی در هزینه های اجرای پروژه خواهد شد. به این ترتیب از خرید زانو استیل در مدل های متنوع استقبال فراوانی شده است و روزبروز بر بهبود کیفیت این نوع اتصال جوشی افزوده می شود.

زانوهای جوشی را از متریال فولاد استنلس و غیره ساخته اند که متناسب با جنس خطوط لوله کشی، انتخاب و خریداری می شوند. این نوع اتصال به دلیل برخورداری از زاویۀ انحراف با نام اتصال زانویی شناخته شده است. از این رو در سطح بازار می توانید این قطعۀ اتصالی را در سایز و با زوایای مختلف مشاهده نمائید که متناسب با نقشه های مختلف خطوط لوله کشی ساخته شده اند.

فروش انواع زانو استیل

خوشبختانه فروش انواع زانو استیل به پیمانکاران اجرای خطوط لوله کشی کمک کرده است که بتوانند با صرف حداقل هزینه برای خرید لوله، با استفادۀ بجا از اتصالات زانویی استیل، پروژه را به پایان برسانند. زانو استیل 90 درجه، زانو استیل 180 درجه، زانو استیل 45 درجه، زانو استیل 60 درجه، زانو استیل 30 درجه و ... نمونه ای از انواع زانو استیل طراحی شده می باشند. نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با ساخت زانوهای استیل وجود دارد، این است که در دو دسته بندی کلی زانو استیل بدون درز یا مانیسمان و زانو استیل درزدار ساخته شده اند.

ساخت زانو جوشی درزدار با استفاده از ورق های لوله ای شکل صورت می گیرد که با استفاده از الکترود دو سر آن را به یکدیگر جوش می دهند. امّا در ساخت زانو مانیسمان استیل از همان ابتدا توسط شیء لوله ای مانند، لوله را بدون درز تولید می کنند که احتمال نشت مایعات را توسط خود زانویی به صفر می رساند.

با توجه به تعدد سایزهای لوله، اتصالات جوشی نیز متناسب با سایزهای استاندارد لوله در ابعاد استاندارد ساخته می شوند که امکان اتصال لوله های مختلف را به یکدیگر داشته باشند. از این رو انواع زانو استیل استاندارد ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته شده است.

خرید زانو استیل استنلس

خرید زانو استیل استنلس نسبت به آلیاژهای مختلف طرفداران زیادی دارد. در واقع آلیاژ استیل نسبت به جنس های دیگری چون برنج، مس، آلومینیوم و غیره، از استحکام بالایی برخوردار است و نسبت به رطوبت دارای مقاومت بالایی است که ضد اکسیداسیون و خورندگی است. بنابراین فروش زانو استیل از همان ابتدای تولید، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت و در پیاده سازی پروژه های مختلف خطوط لوله کشی می توان مشاهده نمود. برای خرید اتصالات استیل به سایت مراجعه کنید. 

زانو استیل جوشی که با استفاده از جوشکاری به اتصالات لوله متصل می شوند، در دو دسته بندی کلی دو سر جوش و یک سر جوش و یک سر دنده تقسیم بندی می شوند. بنابراین مجریان اجرای خطوط لوله کشی متناسب با نقشۀ خطوط لوله کشی، مناسب ترین نوع اتصالات جوشی از قبیل زانویی استیل را انتخاب می کنند که کارایی مفید داشته باشد.

قیمت زانو استیل نیز همانند دیگر اتصالات جوشی به کیفیت جنس زانویی، ابعاد و مدل زانویی بستگی دارد. لذا هنگام خرید زانویی مانیسمان استیل، به کیفیت آن توجه داشته باشید که از دوام بالایی برخوردار باشند.

شرکت تجارت استیل راد به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در حوزۀ پخش انواع زانو مانیسمان و دیگر اتصالات جوشی در تهران فعالیت حرفه ای دارد.

 

آدرس : تهران- بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم - بعد از شیر پاستوریزه - روبروی فتح 11 - مجتمع تجاری استیل ایران - پلاک 207

ایمیل: ts.rad@yahoo.com

خط ویژه : 02166391515

تلفن همراه : 09121399642 - 09121399643 قادری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1012
نمایش همه
علاقه مندی ها ()