فلنج جوشی نوعی اتصال صنعتی است که به دلیل ساختار بدنه ای که دارد، برای اتصالات لوله ها و شیرآلات مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید فلنج برای راه اندازی خطوط لوله کشی از اهمیت بسزایی برخوردار است چون باعث سرعت بخشیدن به پیاده سازی خطوط لوله کشی سازه های مختلف می شود. در اجرای ساخت و ساز ساختمان نیاز به اجرای سیستم لوله کشی گاز، آب و فاضلاب و تأسیسات ساختمانی است. در نتیجه علاوه بر لوله، نیاز به استفاده از اتصالات جوشی مختلفی است که بتوان لوله های مختلف را در سایزهای متفاوت به یکدیگر متصل نمود و بر اساس نقشۀ لوله کشی ساختمان، این عملیات را به درستی و با دقت بالا اجرا نمود. خرید فلنج جوشی نیز به عنوان یکی از پرکاربردترین اتصالات جوشی است که از کاربری خاصی برخوردار می باشد. لذا تکنسین اجرای خطوط لوله کشی بر حسب دانش و تخصصی که دارد، در قسمت های مختلف از نقشۀ لوله کشی ساختمان از اتصالات فلنج جوشی استفاده می کنند.

فروش فلنج جوشی بادوام

فلنج جوشی به صورت دیسک طراحی شده است و بر روی آن سوراخ های مختلفی تعبیه شده است که با استفاده از پیچ و مهره بتوان آنها را به یکدیگر متصل نمود. استفاده از اتصالات فلنج جوشی نیاز به عملیات جوشکاری نیست و نیاز به صرف زمان زیاد برای اتصالات قطعات فلزی به یکدیگر نمی باشد. خرید و فروش فلنج متناسب با ساختار بدنۀ آن مصارف گوناگونی در قسمت های مختلف راه اندازی خطوط لوله کشی دارد.

فلنج های جوشی بر اساس یک سری مشخصات فنی طراحی و ساخته می شوند. لذا هنگام خرید فلنج جوشی نسبت به این مسئله توجه داشته باشید. معمولاً هنگام ساخت فلنج، مشخصات فنی این قطعات بر روی فلنج حکاکی می شود و این مسئله به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با نیاز خود، خرید فلنج را انجام دهید.

نام شرکت تولید کننده، اندازۀ قطر خارجی لوله، شکل سطح فلنج، درجۀ کلاس، میزان ضخامت دیواره و سوراخ های فلنج، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهنده، کد عملیات حرارتی و مبنای تولید فلنج جوشی استاندارد از مهمترین مشخصات فنی مندرج بر روی اتصالات فلنج جوشی محسوب می شوند. به همین دلیل پیش از خرید فلنج جوشی مشهد و سایر باید نسبت به این مسئله دانش کافی داشته باشید، تا قادر به خرید بهترین فلنج باشید.

خرید انواع فلنج جوشی ارزان

در حال حاضر انواع فلنج جوشی در ابعاد، کلاس و متریال مختلف ساخته شده اند که انتخاب نوع فلنج نیاز به دانش و آگاهی از نقشۀ خطوط لوله کشی اجرایی دارد. فلنج مسطح، فلنج کور، لبه دار، گلودار، روکار، رزوه ای، دنده ای، سطح برجسته و ... نمونه ای از انواع فلنج جوشی موجود در بازار می باشند. از این رو افراد متناسب با نحوۀ اتصالات، خرید فلنج جوشی را انجام می دهند.

به عنوان مثال فلنج مسطح در لوله و اتصالات به دلیل طراحی ساده ای که دارد، متناسب با خطوط لوله کشی که از فشار پایین برخوردار می باشند، ساخته شده است. لذا کاربرد این نوع فلنج برای اتصالات غیر فولادی مناسب است. این در حالی است که فلنج سطح برجسته، قسمت غیر مسطح آن در مقابل فلنج دیگری قرار گرفته می شود. فلنج جوشی گلودار نیز به دلیل برخورداری از شکل مخروطی مانند در قسمت های انتهایی خطوط لوله کشی قرار گرفته می شود.

اگر در خرید فلنج جوشی مبتدی هستید و تا کنون تجربۀ خرید در این زمینه نداشته اید، می توانید اطلاعات خود را از طریق اینترنت و یا کارشناسان فروش افزایش دهید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ مفتخر است که از نیروی انسانی توانمند و متخصص در زمینۀ ارائه خدمات فروش محصولات صنعتی چون انواع اتصالات لوله کشی چون انواع فلنج جوشی، شیرآلات و غیره فعالیت می کند.

آدرس تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09127182158

شماره واتس آپ :  09127182158

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1004
نمایش همه
علاقه مندی ها ()