برش لیزر فناوری مدرنی است که در بخش های مختلف برای تولیدات قطعات مورد نیاز صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از لیزر می توان برش و حکاکی بر روی انواع فلزات اتجام داد. بسیاری از فلزات مانند استیل، مس، برنج، نقره و.... در صنایع مختلف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از برش لیزر می توان قطعات مورد نیاز را ساخت.

همان طور که می دانید در قدیم برش فلزات به وسیله ی ابزار های دستی و دستگاه های ساده انجام می گرفت که این برش زمان بر بود و کیفیت کار نیز خیلی مطلوب نبود و فلزات در لبه ها به درسای برش نمی خوردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیشتر به قطعه های فلزی دستگاه هایی روی کار امدند که با استفاده از برش لیزر برش هایی بسیار دقیق و با کیفیت را انجام دهند. این دستگاه های برش لیزر دارای تنظیماتی هستند که بتوانند انواع برش ها را در فلزات مختلف انجام دهند.

برش لیزر انواع فلزات

با توجه به این که فلزات بسیاری وجود دارد که در ساخت قطعات به کار می بریم، برش هر یک از این فلزات نیاز به مهارت و دستگاه مخصوص دارد بنابراین برای هر فلزی یک روش مخصوص در برش لیزر انجام می گیرد. پس قطعات نهایی با کیفینی بسیار عالی تولید می شوند. دستگاه های برش لیزر در صنعت به سه نوع تقسیم بندی می شوند که عبارتند از دستگاه لیزر CO2 ، ماشین لیزر Nd ، لیزرهای Nd-YAG که در این میان از دستگاه co2 استفاده ی بسیاری می شود.

نحوه عملکرد برش لیزر

دستگاه برش لیزر از فناوری ساخته شده که می تواند انرژی الکتریکی را به نورانی با چگالی بالایی تبدیل نماید. در ابتدا لیزر سوراخی را در کار ایجاد کرده و سپس کار خود را با حرکت بر روی فلز ایجاد می کند. حرکت دستگاه لیزر حساب شده و دقیق است. لبزر تابیده بر فلز باعث ذوب شدن آن شده و برش ها انجام می گیرد.

مزیت های برش لیزر

با استفاده از لیزر می توان در سرعت بالا قطعات را برش داد و زمان گوتاهی برای این کار صرف می شودو همین طور با حداقل نیرو برش ها انجام پذیر است و به همین دلیل هزینه ها کاهش می یابد.

برش های پیچیده که با استفاده از دستگاه هاس دیگر قابلیت انجام ندارند را می توان با استفاده از برش لیزر به راحتی و با بهترین کیفیت انجام داد.

حکاکی نوع دیگری از خومات برش لیزر است که در ان بخشی از فلز برداشته می شود و لبه ها بسیار تمیز بوده و به شکل حکاکی ایجاد خواهد شد.

به دلیل تماس نداشتن دستگاه با فلز کمترین آسیب را به فلز می رساند.

هزینه تعمیرات و نگهداری دستگاه های برش لیزر بسیار ارزان می باشد.

استفاده از برش لیزر بی خطر بوده و امن می باشد.

تنظیمات دستگاه های برش اجازه کنترل به  میزان اشعه و گرما را به ما می دهد. برای انجام برش لیزر برنج به سایت مراجعه کنید.

استفاده از برش لیزر صنایع مختلفی مانند الکترونیک، خودرویگسازی، کشتی سازی، پزشکی و.... مورد استفاده قرار می گیرد.

فلزاتی که مورد برش لیزر قرار می گیرند را در اطراف خود مشاهده می کنیم، انواع لوازم تزئینی، ظروف ، لوازم جانبی دستگاه ها و ..... بسیاری لز طریق برش لیزر بوجود امده اند.

این مجموعه با به کار گیری از دستگاه های پیشرفته و روز دنیا و همین طور با کمک نیروی کار مجرب همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. این مجموعه خدمات برش لیزر را با قیمت بسیار مناسب انجام داده و در کمترین زمان و بالا ترین کیفیت برش لیزر را انجام می دهد.

تماس با برش لیزر نیک

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1078
نمایش همه
علاقه مندی ها ()