سنسور های مجاورتی سنسور هایی هستند که در صنایع مختلف به کار گرفته می شود و در دو دسته ی سنسور های القایی و سنسور های خازنی تقسیم بندی می شوند.

سنسور های القایی سنسور هایی هستند که بدون تماس می باشند که نام دیگر سنسور القایی، سنسور الکترومغناطیسی می باشد. در مدار های کنترل لکتریکی و سیستم های دیگر از سنسور القایی به منظور شناسایی فلزات استفاده می شود.

کاربرد سنسور القایی

سنسور القایی می تواند فاصله تا قطعه را مشخص کنند. برای جدا کردن قطعات با اندازه های متفاوت نیز می توان از این سنسور استفاده کرد. همچنین برای تشخیص قطعاتی که شکسته شده می توان از سنسور القایی استفاده نمود. جداساز فلزات نیز از مزایای دیگر کار با این سنسور بوده و در بخش های مختلف صنعتی به کار می رود.

این سنسور ها توانایی کار کردن در محیط های چرب ، آلوده و روغنی را دارد.

سنسور های القایی از سه قسمت تشکیل شده اند. اسیلاتور، اشمیت تریگر و تقویت خروجی بخش هی مهم در سنسور القایی می باشد. اسیلاتور بخش مهمی از سنسور القایی است که فلزات می توانند بر آ تاثیر بگذارند. در واقع اسیلاتور میدانی مغنطیسی را به وجود می آورد. زمانی که فلزی به این سنسور نزدیک می شود دامنه ی اسیلاتور کم شده و باعث واکنش به قسمت اشمیت تریگر می شود و خروجی فعال می گردد که می تواند واکنشی را انجام دهد.

سنسور های القایی از نظر ساختمان

سنسور القایی  Flushed: در این نوع از سنسور ها ، سنسور با قسمت فلزی در سطح یکسانی قرار داشته و برای فعال شدن سنسور باید قطعه د ر قسمت جلویی این سنسور قرار گیرد. این سنسور ها دارای دقت بالایی بوده و عمر بالایی دارند ولی فاصله ی تشخیص این سنسور کم می باشد.

سنسور القایی Non Flushed : در این نوع از سنسور ها قسمت حساس سنسور از قسمت فلزی بالا تر است. این نوع سنسور القایی قادر به تشخیص در قسمت های اطراف خود نیز می باشد.

خرید سنسور القایی

سنسور ها انواع مختلفی دارند که توسط تولید کنندگان مختلف به تولید می رسد. برای خرید سنسور القایی باید این کار متناسب با یاز شما انجام شود و بتواند کارایی مورد نظر را داشته باشد. اتوماسیون صنعتی با پیشرفت زیادی که داشته موجب شده انواع سنسور ها با کارکرد های مختلفی روی کار آیند و فروش سنسور القایی و دیگر سنسور ها افزایش پیدا کند. سنسور القایی توانسته در بخش های مختلف اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. این سنسور ها در اندازه های کوچکی هستند که شرایط حمل و نقل و هنصب آن را آسان می نماید.

سنسور ، حسگری است که در بسیاری از قطعات به کار می رود. بخش اصلی کارکرد سنسور ها تبدیل کمیت فیزیکی به کمیت آنالوگ و دیجیتال است . در رباتیک می توان انواع سنسور ها را مشاهده نمود . سنسور ها هر یک عملکرد جداانه ای دارند و در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. سنسور ها در دو نوع با تماس و بدون تماس قرار می گیرند که یکی از سنسور های بدون تماس سنسور القایی می باشد. برای خرید سنسور القایی استوانه ای به سایت مراجعه کنید. 

فروش سنسور القایی

فروش سنسور القایی توسط فروشندگان تخصصی تجهیزات اتوماسیون صنعتی انجام می گیرد. با توجه به عملکرد متفاوتی که هریک از سنسور ها از خود نشان می دهند می توانند برای کار های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. سنسور ها در انواع مختلفی مانند سنسور نوی، سنسور خازنی، سنسور القایی و... قرار دارند . قیمت هر یک از سنسور ها متفاوت بوده و بر اساس نوع و مدل آن تعیین می گردد. مرکز تهران اتوماسیون انواع سنسور ها را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 892
نمایش همه
علاقه مندی ها ()