بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها در تولید یا ارائه ی هر وسیله ای می باشد. بسته بندی باید کاربردی باشد یعنی زمانی که جابجایی کالا ها صورت می گیرند، صدمه ای به وسیله ها وارد نشود. بنابراین بسته بندی که هم سبک باشد هم بتواند ضربه گیری خوبی داشته باشد بسیار مناسب بوده و می تواند برای بسیاری از لوازم مورد استفاده قرار گیرد. نایلون حبابدار  یک نایلون پر کاربرد در بسته بندی ها می باشد. این نایلون چندین سال است که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته و بسته بندی های بسیاری را با استفاده از نایلون حبابدار مشاهده می کنیم. سطح نایلون حبابدار دارای حباب های ریز و درشتی است که همانند عایقی در برابر ضربه ، حرارت و سرما عمل می کند. وجود حباب هایی از هوا باعث به وجود آمدن ایمنی برای وسیله های بسته بندی شده است.

تولید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار در اندازه های مختلفی به تولید می رسد، بنابراین شما می توانید هر اندازه از این نایلون را داشته باشید. این نایلون ها را می توانید به صورت رولی یا فله ی خریداری نمایید. شما در تولیدات و یا جابجایی لوازم شرکت یا منزل می توانید از این نایلون ها استفاده کنید . در اسباب کشی ها از این نایلون استفاده ی بسیاری می شود و می توان با استفاده از آن وسیله ها را بدون آسیب به لوازم ، آن ها را جابجا کرد.

انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار در انواع مختفی به تولید می رسد که نایلون حبابدار دولایه دانه درشت و سه لایه دانه ریز از انواع رایج آن است. نایلون هایی که دارای حباب درشت تر هستند برای بسته بندی ظروف و لوازم آسیب پذیر بسیار مناسب هستند و جلوی ضربه را بهتر می گیرند. البته نایلون حبابدار سه لایه دانه ریز نیز به دلیل وجود سه لایه ضربه گیری بهتری نسبت به نمونه ی دانه درشت دارند و ضریب ایمنی بالاتری دارند پس م یتوان برای کالاهایی با احتمال شکستگی از این نایلون ها بهره مند شد.

خرید نایلون حبابدار مناسب

انتخاب نوع مناسب نایلون حبابدار بسیار مهم بوده و باید به آن دقت شود. شما می توانید خرید نایلون حبابدار را در انواع مختلفی انجام دهید که برای بسته بندی های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار با توجه به انواع آن متفاوت است و همن طور از نظر کیفیت نیز قیمت ها متغیر است. خریداران نایلون حبابدار همیشه در تلاش بوده اند که فروشگاهی را بیابند که قیمت های مناسبی را برای آن ها در نظر بگیرد بنابراین قیمت ارزان در کنار کیفیت بالا مهم است در صورتی که برخی از فروشندگان نایلون حبابدار بی کیفیت را ارزان می فروشند که این نایلون ها ایمنی و کیفیت خوبی نخواهد داشت. برای خرید نایلون استرچ به سایت مراجعه کنید. 

موارد استفاده از نایلون حبابدار

از نایلون حبابدار در بسته بندی محصولات الکترونیکی و الکتریکی استفاده می شود.

برای بسته بندی مبلمان و وسیله های چوبی می توان از نایلون حبابدار استفاده کرد.

برای بسته بندی لوازم خانگی در حمل و جابجایی آن ها می توان از این نایلون ها بهره برد.

در تولید لوازم و قطعات شیشه ای با استفاده از نایلون حبابدار می توان عایقی ایمن برای آن ها ایجاد کرد.

در خدمات اتوبار و باربری با استفاده از این نایلون می توانند خدمات بهتر حمل و نقل کالا ها را داشته باشند.

فروشگاه دریا پلاستیک از فروشندگان بزرگ نایلون های بسته بندی به خصوص انواع نایلون حبابدار می باشد. این مرکز با خدمات دهی عالی و فوری خود توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد. در این مجموعه انواع نایلون ها با کیفیت بالا و قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()