بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها در تولید است. زمانی که شما برای محصولات خود بسته بندی خوبی را انتخاب کنید بدون شک می توانید فروش بیشتری را داشته باشید. در واقع افراد در ابتدا برای خرید هر محصولی ، بسته بندی آن را مشاهده می کنند و اگر بسته بندی خوبی داشته باشد احتمال خرید آن نیز پایین می آید پس ایجاد بسته بندی خوب می تواند در کسب و کار ها بسیار موثر واقع شود. دستگاه سیل  یکی از دستگاه های بسیار عالی برای بسته بندی می باشد.

دستگاه سیل چیست؟

دستگاه سیل دستگاهی برای بسته بندی می باشد که بسیار کاربردی است و برای بسیاری از مواد غذایی به کار می رود. این دستگاه برای بسته بندی ظروف به کار می رود که این ظروف می تواند بشقاب یا لیوان و... باشد.برای انواع مواد غذایی می توان از این دستگاه استفاده نمود. برای مواد غذایی از جمله گوشت، ماهی، انواع خشکبار ، میوه، سبزی، قارچ و.... می توان از این دستگاه استفاده کرد. بسته بندی ایجاد شده توسط دستگاه سیل می تواند بسیار کاربردی و بهداشتی باشد. این بسته بندی ضد نفوذ بوده و در مقابل رطوبت و گرد و غبار از مواد غذایی محافظت می کند. همین طور با وکیوم کردن بسته بندی باعث بالا رفتن طول عمر مواد غذایی می شود.

دستگاه سیل ظروف

با استفاده از دستگاه سیل ظروف می توانیم انواع ظروف را بسته بندی کنیم . مواد غذایی در این ظروف قرار گرفته و نایلون مخصوص بر روی آن قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توانید تاریخ تولید و انقضا و دیگر اطلاعات را بر روی بسته بندی چاپ کنید. میزان کششی که توسط دستگاه سیل ایجاد می شود را می توان کنترل کرد.

انواع دستگاه سیل

دستگاه سیل در دو نوع دستگاه سیل القایی و دستگاه سیل حرارتی می باشد.

هر یک از دستگاه های سیل می تواند بسته هایی را برای شما انجام دهید که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید.

دستگاه سیل حرارتی

در دستگاه سیل حرارتی  بسته بندی توسط گرمای ایجاد شده توسط المنت حرارتی انجام می گیرد. دستگاه پس از کشیدن سلفون بر روی ظرف مورد نظر با استفاده از تیغه برش سلفون را انجام داده و بسته بندی با استفاده از حرارت انجام می گیرد.

دستگاه سیل القایی

در این دستگاه سیل ، استفاده از آن بدون تماس بوده و باید در ابتدا ظرف مورد نظر پر شود تا بتوان بسته بندی مورد نظر را ایجاد کرد. این دستگاه به وسیله ی القای حرارت کار می کند که به وسیله ی یک میدان مغناطیسی انجام می گیرد. نیروی ایجاد شده توسط این میدان توسط درپوش گرفته می شود و ظروفی که داخل دستگاه برای بسته بندی ها استفاده می شود شامل جنس های پلی استر، پلی وینیل کلرید، پلیتین می باشد. برای اطلاع از فروش دستگاه سیل لیوان ارزان به سایت مراجعه کنید. 

عملکرد  دستگاه سیل

دستگاه سیل وکیوم با تزریق کردن گاز مخصوص به داخل بسته بندی و تخلیه نمودن هوای درون آن بسته بندی ماندگاری را ایجاد می کند. این بسته بندی ساخته شده با استفاده از دستگاه سیل باعث می شود مواد غذایی دیر تر خراب  شده و نکند. گاز هایی که داخل بسته بندی ها تزریق می شود، گاز های N2 , CO  است که برای جلوگیری از تغییر رنگ و بو و مزه و همچنین برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به کار می رود.

شرکت آراد ماشین یکی از فروشندگان بزرگ دستگاه سیل می باشد. این مرکز انواع دستگاه سیل را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به فروش می رساند. این مجموعه دستگاه های سیل را به طور مستقیم به فروش می رساند.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 827
نمایش همه
علاقه مندی ها ()