میوه یکی از مهم ترین مواد غذایی است که ما مصرف می کنیم. میوه های خشک که با استفاده از دستگاه خشک کن میوه به دست می آیند نیز ویتامین های خود را حفظ کرده اند. میوه های خشک توسط دستگاه هایی پیشرفته خشک شده و به فروش می رسند.

همان طور که می دانید نگهداری میوه در حالت عادی به دلیل داشتن آب امکان پذیر نبوده و میوه ها پس از گذشت مدتی دچار خرابی می شوند ، همچنین هر میوه در فصلی آمده و در زمان های دیگر نمی توان آن را یافت به همین خاطر با خشک کردن میوه ها می توان در زمان دلخواه میوه ی مورد علاقه را در اختیار داشت و به دلیل تبخیر آب آن دچار گندیدگی نشده و می توان برای مدت طولانی آن را نگهداری کرد. بنابراین با استفاده از دستگاه خشک کن میوه آب میان بافتی میوه ها بدون پخت آن تبخیر می گردد و میوه های به دست آمده خشک هستند که در زمان کوتاهی این کار انجام می گیرد و می توان تولیدات خانگی و کارگاهی را با استفاده از این دستگاه ها ایجاد نمود .

اما شاید این سوال پیش آید که جرا با فر نمی توان میوه ها را خشک نمود

در پاسخ لاید بگوییم که دمای فر بیشتر از دمای لازم برای خشک کردم میوه ها بوده و احتمالا میوه ها پخته می شوند. همین طور نقاط غیر هم دما ایجاد شده و طعم میوه ها تغییر می یابد بنابراین دستگاه خشک کن میوه طوری طراحی شده که مخصوص خشک کردم میوه با بهترین روش باشد که کیفیت میوه ها را هم حفظ کند.

آیا میوه خشک تنها برای خشک کردن میوه ها به کار می رود

البته که این دستگاه به نام دستگاه خشک کن میوه شناخته شده و اغلب هم به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بگوییم این دستگاه برای مواد غذایی بوده و حتی گل یا گوشت و... نیز می توان در آن خشک کرد. همچنین یکی از پر کاربرد ترین موارد خشک کردن لواشک می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن میوه

این دستگاه می تواند موجب راه اندازی کسب و کاری کوچک و خانگی باشد که به وسیله ی آن میوه خشک و در بسته بندی به مغازه ها ارائه گردد.

همچنین برای استفاده ی شخصی می توان میوه ها را با بهترین کیفیت و به صورت خانگی و بهداشتی خشک نمود. میوه ها به این صورت قابل نگهداری بوده و در زمان دلخواه مصرف می گردد، به این صورت شما یک تغذیه ای عاری از هر گونه مواد افزودنی کارخانه ای دارید. همچنین در زمان هایی که میوه های زیادی دارید و مثرف نشده اند می توانید فوری ان ها را خشک کنید . به این صورت شما با هزینه کمی میوه های خشک در اختیار دارید.

از مزایای دیگر دستگاه خشک کن میوه استفاده ی راحت از ان است به طوری که هر فردی به راحتی می تواند روش استفاده را بیاموزد. برای اطلاع از فروش دستگاه خشک کن گوشت به سایت مراجعه کنید.

انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه از نظر کارکرد در دو نوع جریان عمودی و جریان افقی قرار دارد. در مدل خشک کن های جریان عمودی منبع لنرژی در کف دستگاه قرار دارد و میوه ها در روی سینی روی هم دیگر قرار می گیرند. درب این دستگاه ها معمولا از بالا باز می شود، این دستگاه ها کوچک تر بوده و کاربردی هستند.

دستگاه خشک کن میوه جریان افقی نوع دیگری از خشک کن ها است که قدرت بیشتری نسبت به نمونه ی قبلی داشته و دارای منبع انرژی در عقیگب بوده و درب این دستگاه از کنار باز می شود. این نوع از دستگاه های خشک کن میوه در انواع سایز ها وجود دارد.

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 989
نمایش همه
علاقه مندی ها ()