نایلون استرچ از دیگر پلاستیک هایی است که کاربرد عمدۀ آن را می توانید در صنعت مشاهده نمائید. خرید و فروش نایلون استرچ در حجم انبوه صورت می گیرد که البته متناسب با نیاز مشتریان، امکان خرید نایلوهای استرچ با متراژ کم نیز برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. بیشترین کاربرد نایلون استرچ در امور صنعتی است که اختصاص به بسته بندی کالاهای تولید دارد. برای اجرای بسته بندی مکانیزۀ برخی اقلام تولید نیاز به استفاده از نایلون های استرچ می باشند که حالت کشسانی و ارتعاشی بالایی دارد و از استحکام بالایی برخوردار است.

در واقع برای صرفه جویی در هزینه های بسته بندی، اکثر خطوط تولید مجهز به بخش بسته بندی اقلام با استفاده از پلاستیک استرچ می باشند. همانطور که گفته شد، این نوع نایلون ها بیشترین کاربرد خود را در صنعت بسته بندی دارند و از ویژگی های آن برای حافظت کالاهای مختلف از آلودگی محیطی بهره گرفته می شود. فروش نایلون استرچ به دلیل ویژگی کشسانی که دارد، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شود.

خرید نایلون استرچ

امکان خرید نایلون استرچ در رنگ بندی و ضخامت های مختلف برای مشتریان فراهم می باشد. از این رو افراد متناسب با نیاز خود می توانند از مزایای این نوع پلاستیک در امور بسته بندی استفاده نمایند. از این رو صنعت گران متناسب با نوع کالایی که تولید می کنند، از مناسب ترین نایلون استرچ و شیرینگ برای بسته بندی وکیومی کالا بهره گیرند. بدین وسیله می توانند از میزان ضربه و نفوذ شرایط محیطی به داخل بسته بندی کالاها جلوگیری کنند.

بیشترین کاربرد نایلون های استرچ را می توان در بسته بندی محصولات مواد غذایی مشاهده نمود. از زمانی که پلاستیک های استرچ و وکیومی را برای بسته بندی مواد غذایی استفاده نموده اند، توانسته اند عمر مفید محصولات را ارتقاء ببخشند و به عبارتی از نفوذ میکروب و باکتری به داخل محصولات غذایی جلوگیری نمایند. تولید نایلون استرچ از مواد اولیۀ درجه یک  صورت می گیرد که از نظر بهداشتی، تمام ضوابط در نظر گرفته شده باشد و موجب حفظ و نگهداری مواد غذایی در شرایط عالی و عاری از آلودگی صورت گیرد.

کاربرد عمدۀ دیگر این نوع نایلون برای عملیات بسته بندی استرچ پالت بند می باشد. امروزه با توجه به استقبال از بسته بندی مکانیزه که موجب افزایش سرعت بسته بندی و راندمان کاری شرکت های صنعتی می گردد از دستگاه های مخصوصی برای بسته بندی کالاهای مختلف با پالت، از پلاستیک های استرچ استفاده می کنند. از این رو استفاده از این نوع نایلون به صنعت گران کمک می کند که برای نگهداری کالاهای تولید شده نیاز به فضای زیادی نداشته باشند. در واقع بسته بندی با نایلون نسبت به بسته بندی کارتنی، فضای کمتری از انبار اشغال می شود، علاوه بر آنکه از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید. 

ماهیت پلاستیک استرچ به دلیل حالت کشسانی که دارد، امکان پوشش کامل کالاهای بسته بندی شده را فراهم می سازد. علاوه بر آنکه از تکان خوردن کالاها جلوگیری می کند و به نحوی از ورود ضربه به محصولات بسته بندی شده جلوگیری می شود. برای تمیز نگه داشتن کالاها از پلاستیک های استرچ و شیرینگ استفاده می کنند که بدین وسیله بتوانند از نفوذ گرد و خاک بر روی محصولات جلوگیری کنند.

قیمت نایلون استرچ به ابعاد، ضخامت و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. از این رو افراد بر اساس نیاز و میزان مصرف خود، می توانند در حجم بالا و اندک، انواع نایلون استرچ رنگی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

شرکت دریا پلاستیک با هدف رشد اقتصاد ملی، اقدام به تولید و عرضۀ محصولات نایلون صنعتی و کشاورزی با کیفیت عالی و قیمت مناسب نموده است.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 839
نمایش همه
علاقه مندی ها ()