نایلون شیرینگ از جمله پرکاربردترین انواع نایلون صنعتی محسوب می شود. این نوع نایلون از جمله نایلون های استرچ می باشند که برای امور بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مهمترین ویژگی های نایلون های شیرینگ می توان به انعطاف پذیری آنها در دمای بالا اشاره کرد. در واقع  نایلون شیرینگ در مقابل حرارت 160 الی 220 درجه تغییر حالت می دهد و حالت وکیوم مانندی را برای بسته بندی کالاهای مختلف ایجاد نماید. خرید نایلون شیرینگ همانند هر نوع پلاستیک صنعتی نیاز به رعایت یک سری نکات دارد. در واقع متناسب با نوع محصولات صنعتی، می توان از پلاستیک های شیرنگ با ضخامت های متفاوت خریداری نمود. با توجه به اهمیت کاربرد نایلون های استرچ در صنعت بسته بندی کالاهای مختلف، امکان خرید سفارشی نایلون شیرینگ از تولیدکنندگان معتبر داخلی فراهم می باشد.

فروش نایلون شیرینگ

فروش نایلون شیرینگ به صورت بسته بندی های رولی با متراژ مختلف انجام می گیرد. این نوع نایلون از شفافیت بالایی برخوردار است که البته متناسب با نیاز مشتری می توان زمان تولید، تغییراتی در تولید آن ایجاد نمود. استفاده از پلاستیک های شیرینگ، از هر گونه آلودگی و گرد و خاک بر روی محصولات جلوگیری می شود و بدین وسیله می توان طول عمر کالاهای بسته بندی شده را بهبود بخشید.

در ضمن استفاده از نایلون های شیرینگ در بسته بندی کالاهای مختلف، زیبایی بسته بندی محصولات شکیل تر خواهد بود و از نظر جابجایی و حمل و نقل آن بسیار راحت تر از گذشته خواهد بود. امروزه از بسته بندی وکیوم به میزان قابل توجهی استقبال فراوان می شود و عمدۀ صنعت گران تلاش می کنند که از مزایای این نوع پلاستیک های صنعتی برای امور بسته بندی کالاهای مختلف بهره گیرند.

خرید نایلون شیرینگ با دوام

با توجه به ویژگی های تولیدی این نوع پلاستیک، اکثر خطوط بسته بندی مکانیزۀ صنعتی مجهز به نایلون های استرچ و سلفونی چون پلاستیک های شیرینگ می باشند. بدین وسیله می توانند در انتهای خط تولید با استفاده از نایلون های استرچ، به راحتی کالاهای تولید شده را بسته بندی نمایند. استفاده از نایلون های وکیومی بسیار مقرون به صرفه می باشد و موجب حفظ کیفیت محصولات و ایمن نگه داشتن کالاهای مختلف می شود.

معمولاً تولیدکنندگان نایلون های صنعتی، علاوه بر تولید نایلون های شیرینگ، نایلون های عریض، پلاستیک حبابدار و نایلون های استرچ را به شکل رولی و ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و به بازار عرضه می کنند. بنابراین صنعت گران متناسب با نیاز خود می توانند از مزایای این نوع پلاستیک های صنعتی برای امور بسته بندی کالاهای مختلف استفاده نمایند.

فروش نایلون بسته بندی شیرینگ

امروزه فروش نایلون بسته بندی شیرینگ به صنایع مختلف اجازه می دهد که بتوانند با سرعت عمل بالا، عملیات بسته بندی کالاهای تولید شدۀ کارخانه را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. در واقع استفاده از این نوع نایلون های صنعتی، بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر آنکه از مصرف بیش از اندازۀ نایلون جلوگیری می شود. به این ترتیب با حداقل هزینه می توان بسته بندی کالاهای مختلف را انجام داد.برای اطلاع از فروش نایلون عریض به سایت مراجعه کنید.  

قیمت نایلون شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ به فاکتورهای مهمی چون ضخامت، جنس و متراژ پلاستیک بستگی دارد. سلفون شیرینگ متناسب با نوع کاربردی که دارد، از مواد اولیۀ با کیفیت در تولید این نوع پلاستیک ها استفاده می کنند. لذا خرید نایلون شیرینگ تونلی برای بسته بندی مواد غذایی به صورت کاملاً بهداشتی،  بسیار مقرون به صرفه صورت می گیرد.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در حوزۀ نایلون های صنعتی بسته بندی می باشد. این مجموعه متناسب با فعالیت های مختلف صنعتی انواع نایلون شیرینگ و استرچ و پلاستیک های عریض و حباب دار را تولید می کند.

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 843
نمایش همه
علاقه مندی ها ()