نایلون عریض به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات صنعتی محسوب می شود که نقش مهمی بر روی عملکرد کلی سیستم های صنعتی دارد. در واقع با استفاده از نایلون های صنعتی به میزان قابل توجهی می توان از هدر رفت انرژی و همچنین خراب شدن محصولات مختلف جلوگیری نمود. علاوه بر آنکه امکان بسته بندی راحت و سریع را برای افراد محیا می سازد. با خرید  نایلون عریض  نیز به عنوان یکی از پرکاربردترین نایلون های صنعتی و کشاورزی شناخته می شود، برای بسته بندی و پوشاندن سطوح مختلف می توان استفاده نمود.

نایلون عریض کشاورزی بیشترین کاربرد آن را می توانید برای امور احداث گلخانه، آبیاری و همچنین نگهداری برخی از محصولات کشاورزی بدور از رطوبت و آب مورد استفاده قرار گرفته شود. با استفاده از این نوع نایلون های صنعتی به راحتی می توان به برخی از فعالیت ها سرعت بخشید که موجب بهینه سازی در هزینه و مصرف انرژی می گردد.

فروش نایلون عریض گلخانه

فروش نایلون عریض گلخانه بیشترین متقاضی را دارد. همانطور که می دانید برای احداث محیط گلخانه نیاز به استفاده از پلاستیک است که بتوانند شرایطی را ایجاد کنند که تابش نور خورشید به طور غیر مستقیم بر روی گیاهان بتابد. توجه به این مسئله بسیار حائز اهمیت می باشد. از این رو انواع نایلون عریض در دو بسته بندی نایلون عریض شفاف و مات تولید و به بازار عرضه شده است. به این ترتیب افراد متناسب با نیاز خود، می توانند مناسب ترین نوع نایلون عریض را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

علاوه بر این موارد، در امور کشاورزی برای آنکه محصولات جمع آوری شده بر اثر بارش باران خراب نشوند، از پلاستیک های عریض برای پوشاندن آنها استفاده می نمایند. همچنین برای همواره نمودن مسیر جریان آب هنگام آبیاری، در برخی از مسیرهای جوی آب از نایلون های عریض کشاورزی استفاده می شود.

با خرید نایلون عریض در صنایع مختلف نیز به منظور بسته بندی برخی از کالاهای بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود. علاوه بر آنکه برای پوشش برخی محصولات و کالاهای تولید شده برای جلوگیری از نفوذ
آب، نیز از این نوع پلاستیک های عریض استفاده می شود.

توجه داشته باشید که فروش نایلون عریض به شکل رولی است و افراد متناسب با نیاز خود، می توانند به صورت یک رول کامل و یا در حجم پایین و متراژ کم خریداری نمایند. با توجه به کاربرد و ویژگی هایی که این نوع پلاستیک دارد، از نظر قیمت بسیار ارزان است و متناسب با روش های مختلف نگهداری کالا، بسیار مقرون به صرفه می باشد. تولید نایلون عریض در کنار سایر محصولات پلاستیکی چون نایلون شیرینگ، استرچ، نایلون های حبابدار و غیره صورت می گیرد. بنابراین متناسب با ویژگی هایی که این نوع نایلون دارد، برای مصارف مختلفی می توان از مزایای آن بهره برد و بدین وسیله از هزینه های مصرفی کاهش داد. برای اطلاع از فروش نایلون شیرینگ  به سایت مراجعه کنید.

قیمت نایلون عریض

قیمت نایلون عریض بر اساس کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهنده و همچنین میزان ضخامت آن مشخص می گردد. به این ترتیب افراد می توانند متناسب با میزان مصرف، نایلون عریض قیمت ارزان خریداری نمایند. البته توجه داشته باشید که کیفیت حرف اول را می زند و برای راه اندازی گلخانه حتماً از پلاستیک های عریض درجه یک استفاده نمائید که از طول عمر بالایی برخوردار باشند. نیاز به ذکر است که نایلون ها مانع از نفوذ شرایط محیطی به داخل می شود و این مسئله موجب جلب رضایت مصرف کنندگان از این محصول شده است.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های تولیدی نایلون های صنعتی و کشاورزی در ایران می باشد. از این رو امکان سفارش خرید اینترنتی نایلون عریض را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نمایند.

 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()