اکچویتور برقی یکی از قطعات پرکاربرد صنعتی است که از دسته بندی پایپینگ و شیرآلات صنعتی محسوب می شود. در واقع اکچویتورهای برقی auma را بر روی شیرآلات صنعتی نصب می نمایند که بتوانند ریموت کنترل از راه دور بر روند عملکرد شیرآلات صنعتی داشته باشند. انواع  اکچویتور برقی توسط صنعت گران طراحی و تولید شده است که در ادامۀ مقاله می توانیم به برخی از آنها و نحوۀ عملکردشان اشاره نمائیم.

عملگرهای برقی دارای مکانیزمی هستند که نصب آنها بر روی شیرآلات صنعتی موجب باز و بسته شدن کامل و یا تدریجی آنها می شود. بدین وسیبه می توانند جریان الکتریسیته را به گشتاور مبدل سازند و زمینۀ کنترل برقی شیرآلات دستی را فراهم می سازد. هدف از اجرای چنین عملیاتی، بهینه سازی خطوط و هنچنین کنترل جریان سیالات بر حسب دبی است. در واقع به راحتی می توان میزان حجم جریان سیالات را در یک چرخۀ کامل و یا تدریجی بر حسب دبی مشخص نمود.

خرید انواع اکچویتور برقی

در حال حاضر امکان خرید انواع اکچویتور برقی متناسب با انواع شیرآلات صنعتی در بازار فراهم می باشد. بدین وسیله متناسب با نوع شیر صنعتی، ترکیب مناسبی از عملگرهای آیوما و گیربکس را می توان برای مدیریت بر روی خطوط لوله کشی پیاده سازی کرد. نصب اکچویتورهای برقی به صورت دو دسته بندی کلی خطی و دورانی صورت می گیرد که امکان جریان کامل و یا تدریجی سیالات گازی و مایعات را میسر می سازد. صنایع مختلفی برای راه اندازی سیستم نظارتی از راه دور برای کنترل جریان خطوط لوله کشی و سیستم های تأسیسات از عملگرهای برقی آیوما استفاده می کنند. بدین وسیله می توانند علاوه بر کنترل، در صورت نیاز روند آنها را تحت یک شبکۀ واحد نظارتی، مدیریت نمایند و در صورت نیاز بتوانند تغییراتی در جریان گشتاور خطوط ایجاد کنند.

اکچویتور تمام گرد برقی و اکچویتور ربع گرد برقی دو طبقه بندی مهم و کاربردی عملگرهای برقی auma می باشند. به عنوان مثال ترکیب اکچویتور برقی چند دور SA با گیربکس های ربع گرد یک چهارم دور GS به راحتی می توان قدرت گشتاور خطوط صنعتی را افزایش داد و بدین وسیله امکان ارتقاء گشتاور از 2400 Nm به میزان 675,000 Nm میسر می شود. لذا به راحتی می توانید به اهمیت کاربرد عملگرهای برقی آیوما پی ببرید که نقش مهمی در میزان مصرف انرژی دارند. برای خرید کنترلر عملگر برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

فروش اکچویتور برقی auma

فروش اکچویتور برقی auma به دلیل کیفیت بالا، تنوع محصول و همچنین مکانیزم دقیق و حساب شده ای که از آن برخوردار است، در سراسر جهان رونق یافته است. در واقع عملگرهای آیوما حرف اول را در صنعت ساخت اکچویتور می زند. اکچویتورها تأثیر قابل توجهی بر رشد اقتصادی بودجه اجرای سیستم های تأسیساتی دارد. در واقع با نصب عملگرهای برقی به راحتی می توان میزان جریان سیالات را تحت کنترل نگه داشت و از هدر رفت انرژی جلوگیری کرد.

هنگام خرید اکچویتور برقی باید مشخصات فنی آنها را که اختصاص به محدودۀ گشتاور، زمان عملکرد برای چرخش، زاویۀ چرخش، قابلیت تنظیم انتهایی کورس حرکت، قابلیت خودترمزی، برخورداری از فلکۀ دستی برای تنظیم درجۀ فرمان شیر و ... می شود، در نظر گرفت. در واقع توجه به این ویژگی ها برای کاربرد آنها، لازم است چون هر کدام از شیرآلات صنعتی، نیاز به عملگر برقی مشخصی دارد، علاوه بر آنکه جریان گشتاور خطوط لوله کشی نیز متمایز از یکدیگر راه اندازی می شوند.

قیمت اکچویتور برقی آیوما به نوع، جنس و سایز عملگر بستگی دارد. بنابراین متناسب با سایز شیرآلات صنعتی، باید مناسب ترین سایز اکچویتور برقی را نصب نمائید که توان تحمل فشار جریان گشتاور را داشته باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از برترین شرکت های تأمین کنندۀ قطعات صنعتی از جمله عملگرهای برقی آیوما در تهران فعالیت دارد.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 960
نمایش همه
علاقه مندی ها ()