اکچویتور برقی از مهمترین قطعات صنعتی است که به منظور ارتقاء بخشیدن به سرعت عمل شیرآلات صنعتی ساخته شده اند. هدف از طراحی عملگرهای برقی برای مکانیزه نمودن عملکرد شیرآلات به کار رفته در خطوط لوله کشی و تأسیسات صنعتی است. در واقع با نصب اکچویتورهای برقی آیوما بر روی شیرآلات به راحتی می توان از مسیر دور بر روی عملکرد شیرآلات نظارت داشت. همانطور که می دانید راه اندازی صنایع مختلف نیاز به اجرای خطوط لوله کشی سیالات و تأسیساتی دارد که بتوانند مایحتاج سیال مورد نیاز صنایع را تأمین نمایند. بنابراین انواع شیرآلات صنعتی و نیمه صنعتی در قسمت های مختلف خطوط تعبیه می کنند، که دارای فرمان دستی هستند که با دست باز و بسته شوند. با توجه به حجم بالای خطوط لوله کشی، نظارت دستی و جداگانه نیاز به صرف زمان و هزینه های زیادی دارد. بنابراین پیمانکاران مجری طرح های صنعتی برای بهینه سازی خطوط تأسیسات صنعتی تلاش نموده اند که با نصب اکچویتور برقی auma بتوانند میزان مصرف انرژی را به حداقل برسانند. علاوه بر آن نیز امکان مدیریت و نظارت از راه دور را برای سیستم های تأسیساتی ایجاد کنند.

فروش اکچویتور برقی auma

فروش اکچویتور برقی آیوما نسبت به ابتدای پیدایش این قطعات صنعتی گسترش یافته است. با توجه به عملکرد اصلی که عملگرهای برقی در صنعت دارد، لزوم نصب انواع اکچویتور برقی بر روی هر کدام از شیرآلات صنعتی بیش از پیش احساس می شود. در واقع همانطور که پیش از این بدان اشاره شد، با نصب عملگر به راحتی می توانند کنترل و نظارت بر خطوط لوله کشی تأسیساتی را بهبود ببخشند، علاوه بر آنکه مصرف انرژی به حداقل خود می رسد. در ضمن امکان نظارت به صورت اتوماسیون صنعتی در داخل اتاق فرمان خواهد بود و در صورت نیاز می توان میزان باز و بسته کردن شیرآلات را کم و زیاد نمود.

به طور کلی اکچویتورهای برقی در دو طبقه بندی اکچویتورهای ربع گرد برقی و اکچویتورهای تمام گرد برقی ساخته شده اند که متناسب با نوع شیرآلات، کاربردی ترین نوع عملگر بر روی آن نصب می گردد که عملکرد بهتری داشته باشد.

عملگر برقی چند دور آیوما سری SVC-SVCR،  عملگر برقی چند دور auma  سری SA-SAR، ترکیب عملگر برقی چند دور آیوما با گیربکس های چند دور GHT، عملگر برقی ربع گرد با یک چهارم دور آیوما سری SQ-SQR
 و ... نمونه ای از انواع اکچویتور برقی موجود در بازار می باشند که در سیستم های تأسیساتی مختلف بر روی شیرآلات صنعتی نصب می شوند و امکان نظارت از راه دور را برای آنان میسر می سازد.

خرید اکچویتور برقی تمام گرد آیوما

با خرید اکچویتور برقی تمام گرد به راحتی می توان گشتاور مورد نیاز برای دوران کامل را برای کنترل شیرآلات صنعتی تأمین نمود. استفاده از این سیستم قابلیت تحول نیروی تراست را ایجاد می کند. در واقع با ترکیب عملگر SA با المان خطی کننده چون LE به راحتی می توان عملگر خطی ایجاد نمود. همچنین ترکیب عملگر تمام گرد با گیربکس اهرمی GF به راحتی می توان عملگر اهرمی ایجاد نمود، که اجرای آن ها در خطوط تأسیساتی صنعتی می تواند گشتاور زیادی بوجود آورد. برای خرید کنترلر عملگر برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

با ترکیب عملگرهای تمام گرد SA و گیربکس به راحتی می توان عملگرهای چند دور را با تولید گشتاورت بالا ایجاد نمود و به نحوی موجب ارتقاء سیستم های سیالاتی شد. خرید و فروش عملگرهای برقی آیوما بیش از گذشته موجب ارتقاء سیستم های صنعتی شده است. در واقع پیمانکاران احداث خطوط سیالات صنعتی با نصب اکچویتورهای برقی AUMA به راحتی می توانند سیستم های نظارتی دقیقی برای خطوط لوله کشی ایجاد کنند.

برای خرید انواع اکچویتور برقی آیوما با قیمت ارزان و عملکرد بالا می توانید به گروه صنعتی برگزیدگان مراجعه نمائید.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 986
نمایش همه
علاقه مندی ها ()