عملگر برقی بر اساس استانداردهای بین المللی ISO ساخته شده اند که عملکرد ثابتی با سایر قطعات صنعتی درگیر در سیستم داشته باشد. محل نصب عملگرهای برقی بر روی شیرآلات صنعتی است که امکان مدیریت مکانیزه و از راه دور را برای مجریان پروژه های صنعتی فراهم می سازد. خرید و فروش عملگر برقی آیوما به دلیل رعایت استانداردهای ساخت و عملکرد کلی آن، در سراسر دنیا قابل مشاهده می باشد.

با تولید اکچویتورهای برقی، صنعت گران توانسته اند، به میزان قابل چشمگیری میزان جریان گشتاور خطوط سیالات را تحت کنترل نگه دارند و از هدر رفت انرژی جلوگیری کنند. نیاز به ذکر است که استفاده از عملگرهای برقی آیوما در راه اندازی خطوط لوله کشی پروژه های بزرگ صنعتی چون پالایشگاه های نفت و گاز، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های تأسیساتی نظامی و ... توانسته مدیریت کارآمدی برای سیستم های راه اندازی شده، ایجاده نماید. در واقع امکان نظارت و کنترل از راه دور را به واسطۀ اتاق فرمان میسر سازد.

فروش انواع عملگر برقی آیوما

شرکت آیوما به عنوان تولیدکنندۀ اصلی اکچویتورهای برقی در کشور آلمان راه اندازی شده است که موفق به ایجاد تحولی بزرگ در صنعت مدیریت شیرآلات صنعتی گردد. با توجه قطعات صنعتی که تولید و به بازار عرضه نموده است، صنعت گران توانسته اند، به صورت کاملاً بهینه سازی شده، سیستم های تأسیساتی را احداث نمایند و به نحوی هزینه های کنترل و نظارت بر سیستم را به حداقل برسانند.

فروش عملگر برقی برای تخمین موقعیت شیرآلات، تنظیم آنها و اندازه گیری میزان جریان گشتاور ورودی و خروجی دریچه ها لازم و ضروری است. لذا نصب اکچویتور برقی آیوما بر روی شیر مبتنی بر موتورهای سه فاز و یا تک فاز می باشد که ارتباط مستقیم با میزان جریان گشتاور سیالات دارد. عملگرهای برقی در دو دسته بندی کاربردی خطی و دورانی ساخته شده اند که امکان جریان دوران کامل و یا تدریجی را برای شیرآلات صنعتی بوجود می آورند. در واقع عملگر برقی ربع گرد و تمام گرد نیز با همین عملکرد ساخته شده اند.

خرید عملگر برقی ربع گرد

با خرید عملگر برقی ربع گرد می توان چرخش تدریجی و زاویه دار را برای شیر میسر ساخت.

به عنوان مثال عملگر برقی ربع گرد با ¼ دور آیوما سری SQ/SQR به منظور عملکرد باز و بسته کردن شیر ساخته شده اند. سری SQ این نوع عملگر موقعیت پذیری در کلاس A و B (موتور S2-15 Min) را میسر می سازد. سری SQR نیز در کلاس C (موتور S4-25 Min) طراحی شده است. با این تفاسیر عملکرد این نوع عملگر به نحوی است که در محدودۀ گشتاور 50 الی 2400 Nm و عملکرد چرخش 90درجه را در بازۀ 4 الی 100 ثانیه امکان پذیر می سازد. در ضمن این نوع عملگر مجهز به سوئیچ های حد و گشتاور برای کنترل ریموت می باشد و با تعبیۀ فلکه دست، امکان باز و بسته کردن اضطراری شیر را میسر ساخته اند.برای اطلاع از فروش گیربکس آیوما به سایت مراجعه کنید. 

به طور کلی عملگرهای برقی دارای یک سری مشخصات فنی هستند که مشتریان بر اساس آنها، مناسب ترین عملگر را برای سیستم اتوماسیون خود انتخاب می کنند. چرخندۀ حلزونی، کنترل یونیت، فلکه دستی، اتصالات الکتریکی، موتور و گیربکس از مهمترین قسمت های تشکیل دهند، عملگرهای برقی آیوما می باشند. بدین وسیله می توانند از مزایای این نوع عملگرها در بهینه سازی سیستم های تأسیسات پالایشگاه های نفت و گاز، حوزه نیروگاه های برق، تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب، بخش های ذخیره سازی گاز و نفت، صنایع فولادسازی، صنایع کاغذسازی، صنایع مواد غذایی، پتروشیمی، سیستم های مطبوع و ... بهره گیرند.

گروه صنعتی برگزیدگان نیز به منظور رشد صنعت در داخل کشور، در عرصۀ تأمین قطعات صنعتی از جمله عملگرهای برقی آیوما فعالیت می کند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 888
نمایش همه
علاقه مندی ها ()