عملگر برقی به عنوان یکی از قطعات کاربردی در صنعت مورد استفاده قرار گرفته می شود. با عملگرهای برقی auma به راحتی می توان برخی از نیازهای گوناگون را با رعایت مقرارت بین المللی در نیروگاه ها و همچنین صنایع مختلف، با اطمینان کامل ارتقاء بخشید. در واقع آیندۀ عملکرد سیستم های تأسیساتی به اکچویتورهای برقی وابسته می باشد و تأثیر قابل توجهی بر روی بهینه سازی و مکانیزه نمودن خطوط صنعتی دارد. خرید  عملگر برقی ، زمینۀ سیستم مدیریت اطلاعات قابل اطمینان را برای سیستم های صنعتی محیا می سازد. بدین وسیله می توان عملگرهایی با حرکت دورانی و خطی را برای شیرآلات صنعتی به صورت مکانیزه ایجاد کرد. صنایع تولیدی شرکت آیوما به عنوان یکی از کمپانی های تولیدکنندۀ اکچویتورهای برقی در جهان شناخته شده است و قطعات مختلفی در این حوزه طراحی و به بازار عرضه نموه است.

فروش انواع عملگر برقی

فروش انواع عملگر برقی بر حسب نیاز و تنوع شیرآلات صنعتی است. در واقع اکچویتورهای برقی به عنوان قطعات جانبی صنعتی محسوب می شوند که بر روی شیرآلات نصب می شود و امکان عملکرد مکانیزۀ آن را برای باز و بسته کردن میسر می سازد. با بهره گیری از نیروی الکتریکی، هیدرولیکی و همچنین نیوماتیکی به راحتی می توان مدیریت عملکرد آنها را از طریق اتاق فرمان انجام داد. بدین وسیله می توان در صورت لزوم شیرآلات را از راه دور باز و بسته و تنظیم نمود و نیاز به تنظیم دستی نباشد.

ساختار کلی عملکرد عملگرهای برقی آیوما به صورت خطی و دورانی با زاویۀ حدود و یا پیوسته می باشد که متناسب با نوع و سایز شیرآلات و سیستم تأسیسات انتخاب می شود. تولید اکچویتورهای برقی آیوما بر حسب استانداردهای ISO صورت می گیرد که کلیۀ استانداردهای کنترل کیفی و مشخصات ایمنی در ساخت آنها در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب عملکرد عالی و قابل قبول خواهد داشت.

عملگر برقی تمام گرد

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، عملگرهای برقی تمام گرد جزء یکی از دسته بندی های اصلی اکچویتورهای مکانیزه است که امکان دوران کامل یک دور و یا چند دوره را برای اپراتور فراهم می سازد. بنابراین برای راه اندازی سیستم های اتوماسیون صنعتی که نیاز به خطوط سیالات تمام چرخشی دارند، می توانند از مزایای این نوع عملگرها استفاده نمایند. به عنوان مثال برای راه اندازی عملگرهای خطی به راحتی می توان از ترکیب اکچویتور برقی SA با قطعات خطی کنندۀ LE استفاده کرد. در ضمن برای راه اندازی عملگر اهرمی نیز امکان بهره گیری از اکچویتور برقی تمام گرد SA با گیربکس اهرمی GF فراهم می باشد. در واقع با بهره گیری از این ترکیب های عملگری می توان تولید گشتاور را به میزان قابل چشمگیری افزایش داد. برای خرید اکچویتور برقی آیوما به سایت مراجعه کنید. 

قیمت عملگر برقی

قیمت عملگرهای برقی آیوما بر پایۀ ابعاد و عملکرد آنها مشخص می شود. بنابراین متناسب با اتوماسیون های صنعتی و سایز شیرآلات صنعتی به کار رفته در خطوط تأسیسات، نوع عملگر انتخاب و نصب می شود. ارتباط مستقیم میان مقدار جریان سیالات بر حسب دبی، شیر تعبیه شده و عملگر auma دارد. به این ترتیب هنگام خرید عملگر برقی آیوما باید به این نکته توجه داشته باشید. با استفاده از عملگرهای برقی به راحتی می توان کنترل دقیقی بر روی گشتاورهای جریان سیالات بر حسب دبی ایجاد کرد.

قطعات مهمی چون موتور هیدرولیکی، چرخنده های حلزونی، کنترلرهای یونیت، اتصالات الکتریکی، فلکۀ دست و ... در ساخت عملگرهای برقی آیوما مورد استفاده قرار گرفته است. لذا هر کدام از این قطعات متناسب با وظیفه ای که بر عهده دارند، امکان چرخش دورانی و خطی را به صورت مکانیزه برای شیرآلات بوجود می آورند.

گروه صنعتی برگزیدگان جزء یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در عرضۀ انواع عملگر برقی آیوما در سراسر کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 951
نمایش همه
علاقه مندی ها ()