اکچویتور auma کاربرد گسترده ای دارد. در واقع هدف از طراحی عملگرهای برقی، مکانیزه نموده خطوط انتقالات سیالات مایعات و گازها می باشد. کلیۀ عملگرهای برقی آیوما بر اساس استانداردهای جهانی 5210 ISO ساخته می شوند که در نتیجۀ آن به راحتی می توانند گشتاور مورد نیاز شیرآلات صنعتی را تأمین نمایند. با استفاده از اکچویتور auma ، امکان کنترل و نظارت مکانیزۀ شیرآلات برای یک دوران کامل و یا تدریجی فراهم می باشد. طراحی عملگرهای برقی آیوما در دو دسته بندی کلی اکچویتور برقی ربع گرد و اکچویتور برقی تمام گرد صورت می گیرد که هر کدام از آنها متناسب با سیستم های مختلف صنعتی ساخته شده اند که عملکرد مناسبی داشته باشند. از این رو اکچویتور ربع گرد auma به نحوی است که نیاز به تحمل نیروی تراست وارد شده را ندارد. در ضمن بیشترین کاربرد این نوع اکچویتورهای برقی آیوما بر روی شیرآلات پروانه ای و توپی است که بر مبنای حرکت ربع گرد باز و بسته می شوند.

فروش اکچویتور auma

فروش اکچویتور auma به دلیل طراحی خاصی که دارد، مجهز به یک end stop است، که موجب دسترسی عملگرهای برقی به نقاط نهایی سیستم می شود. به طور نرمال عملگرهای auma در حالت پایه شامل قسمت های مختلفی هستند که موتور، فلکه برای کنترل دستی، کنترل یونیت، اتصالات الکتریکی، و چرخنده حلزونی از مهمترین قطعات تشکیل دهندۀ عملگرهای برقی محسوب می شوند. توجه به عملکرد و کاربرد اکچویتور برقی آیوما برای انتخاب و خرید انواع عملگر لازم و ضروری است. در واقع متناسب با سیستم خطوط انتقال و لوله کشی، باید نوع اکچویتور انتخاب و بر روی شیرآلات نصب گردد که کاربری مفید داشته باشد.

کنترل یونیت که جزء یکی از بخش های اساسی انواع اکچویتور auma محسوب می شود. با هدف تخمین موقعیت شیر، تنظیم نقاط انتهایی و ابتدایی خطوط، محاسبه میزان گشتاور سیالات و علاوه بر آن محافظت از عملکرد شیر طراحی و در داخل عملگرهای برقی آیوما تعبیه شده اند. قسمت موتور به کار رفته در داخل عملگرهای برقی بر اساس تک فاز و یا سه فاز طراحی شده اند که قابلیت و توان باز و بسته کردن شیرآلات صنعتی را داشته باشند. در ضمن به منظور حفاظت دمایی از موتورهای تعبیه شده در داخل عملگرهای برقی از مزایای ترمیستورهای ptc و همچنین ترموسوئیچ استفاده می شود. واحد های کنترل الکترونیکی که در طراحی عملگرهای برقی تعبیه شده است، امکان کنترل موقعیت شیر و گشتاور اعمالی را می تواند میسر سازد و به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. این نوع واحدهای کنترل الکترونیکی متشکل از سنسورهایی است که با هدف تغییرات گشتاور و ارتعاشات ساخته شده اند تا بدین وسیله عملکرد سیستم های تأسیساتی را تقویت نمایند. اجرای فرایندهای صنعتی نیاز به تداوم تا مراحل اجرایی تکامل پیدا کند. لذا عملکرد اکچویتورهای auma نیز بدین صورت عمل می کند.

خرید انواع عملگر auma

بیشترین کاربردی که از عملگرهای برقی آیوما می توان مشاهده نمود، در مجموعه های نیروگاه برق و گاز، تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب، سازه های فولادی برای تأسیسات آب، پالایشگاه ها، قسمت های ذخیره سازی گاز و نفت، تأسیسات دریایی، سیستم های تهویه مطبوع، صنایع فولادی، صنعت استخراج معادن، تأسیسات شیلات و سیستم نقل و انتقال مایعات و گاز و ... می باشد. بنابراین خرید اکچویتور auma به راحتی می تواند راندمان کاری سیستم های تأسیساتی را ارتقاء ببخشد. برای خرید عملگر برقی آیوما  به سایت مراجعه کنید. 

توجه به عملکرد این نوع تجهیزات مکانیزه موجب بهینه سازی مصرف انرژی، سوخت و همچنین سرعت بخشیدن به اجرای یک سری فعالیت های مربوطه می شود.

گروه صنعتی برگزیدگان به عنوان یکی از تأمین کنندگان تجهیزات صنعتی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. از این رو امکان سفارش اینترنتی انواع اکچویتور برقی auma را برای متقاضیان سراسر کشور فراهم نموده است.

 

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1048
نمایش همه
علاقه مندی ها ()