عملگر auma، وسیله ای است که به صورت مکانیزه عملیات باز و بسته کردن شیرآلات را انجام می دهد. به این ترتیب می توانند جریان الکتریسیته را به گشتاور تبدیل کنند. در نتیجه شیرهای نصب شده بر روی اکچویتورهای برقی به صورت مکانیزه قابل کنترل و بررسی می باشند و نیاز به کنترل دستی نیست. هدف استفاده از شیرهای مکانیزه و موتوردار، کنترل نمودن میزان جریان خطوط لوله کشی بر حسب دبی می باشد که بتوانند کنترل بهتری بر روی حجم خروجی و ورودی دریچه ها داشته باشند. خرید و فروش عملگر auma متناسب با عملکرد قابل توجهی که دارد، از رونق بالایی برخوردار است. بنابراین مراکز تصفیه خانه، نیروگاه های پتروشیمی و نفت، پالایشگاه ها، سیستم های تهویه هوا، کارخانجات، سیستم های تأسیساتی سرمایشی و گرمایشی، خطوط انتقال سیالات و .. متناسب با هدف طراحی و ساختار آنها از مزایای عملگرهای آیوما استفاده می کنند.

فروش عملگرهای برقی auma

فروش عملگر auma به دلیل ساختار مکانیزه ای که دارد، مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است و به آنان فرصت کنترل و نظارت بر روی عملکرد شیرآلات می دهد. عملکرد عملگرهای آیوما بر مبنای قدرت گشتاور تولیدی و و ولتاژ ورودی است که برای اجرای یک سری از فعالیت ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین صورت می توانند از مزایای آن در جهت انتخاب و خرید اکچویتورهای برقی آیوما استفاده نمایند. برای خرید عملگر auma، میزان قدرت گشتاور اکچویتور برقی را متناسب با سایز شیری که بر روی آن تعبیه می شود، در نظر گرفت که عملکرد درستی داشته باشد. بدین ترتیب میزان فشار سیال درون خط نیز به نوبۀ خود بر روی انتخاب نوع عملگر آیوما بسیار تأثیرگذار می باشد.

اکچویتورهای برقی auma به دو صورت باز و بسته می شود که می تواند به شکل تدریجی و یا کامل اشاره نمود. از این رو می توانید متناسب با نیاز خطوط لوله کشی و میزان گشتاور تولیدی مورد نیاز جریان سیالات نوع عملگر برقی را انتخاب نمائید. بنابراین گروه های صنعتی می توانند متناسب با عملکرد اصلی خطوط لوله کشی، نوع عملگر برقی را انتخاب نمایند.

خرید عملگر ربعگرد auma و یا عملگر تمام گرد auma هر کدام دارای مشخصات فنی متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند که هنگام خرید اکچویتور باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید. زمان خرید عملگرهای برقی باید مشخصات فنی آنها را در نظر داشته باشید و متناسب با جریان دبی خروجی و یا ورودی نوع اکچویتور را انتخاب نمائید، که کارایی لازم را داشته باشد.

قیمت اکچویتور auma

قیمت عملگر auma به عملکرد، جنس و ابعاد آن وابسته است. در نتیجه می توانید انواع اکچویتور برقی آیوما را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید که بتوانید به بهینه سازی خطوط لوله کشی کمک کرده باشید. نکتۀ قابل توجهی که هنگام خرید عملگر برقی باید آن را در نظر داشت، مسئله مشخصات فنی عملگرها است که نحوۀ عملکرد اکچویتور را هنگام استفاده از آن مشخص می کند. بنابراین پیمانکاران متناسب با نیاز سیستم عملکرد شیرآلات خطوط لوله کشی صنعتی و تأسیساتی از مناسب ترین نوع عملگر برقی auma را انتخاب می نمایند که کاربردی بوده و تأثیر مثبت بر روی نتیجۀ نهایی خواهد داشت. برای خرید اکچویتور برقی به سایت مراجعه کنید. 

سوئیچ حد و گشتاور، قابل تأمین بودن با موتور، برخورداری از فلکه دستی برای کنترل شیر، محدودۀ گشتاور، زمان عملکرد برای چرخش، زاویه چرخش و نمایشگر مکانیزه از مهمترین پارامترهایی است که به عنوان مشخصات فنی بر روی عملگرهای برقی مشخص می شوند و خریدار، هنگام انتخاب عملگر آیوما باید به این مسئله توجه داشته باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان از جمله مجموعه هایی است که به صورت کاملاً اختصاصی در زمینۀ تأمین و فروش عملگرهای برقی آیوما و تجهیزات اتوماسیون صنعتی و تأسیساتی فعالیت می کند.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1067
نمایش همه
علاقه مندی ها ()