عملگر auma از مهمترین وسایلی است که نقش مهمی در اتوماسیون صنعتی دارد. شرکت های تولیدکنندۀ عملگر با هدف کنترل مکانیزۀ شیرآلات خطوط لوله کشی اقدام به ساخت انواع عملگر auma در مدل و جنس های متنوع نموده اند که کاربردی باشد. عملگرهای برقی auma از پرکاربردترین اکچویتورهای برقی موجود در جهان می باشند که از نظر کیفیت و کارایی بسیار عالی می باشد. هر کدام از عملگرهای برقی آیوما دارای مشخصات فنی اختصاصی هستند که متناسب با اهداف مختلف طراحی و ساخته می شوند. از این رو افرادی که قصد خرید  عملگر auma  دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند و بر مبنای محل قرارگیری و عملکرد عملگر، آن را خریداری نمایند که کاربرد باشد.

فروش انواع عملگر auma

شاهد فروش انوع عملگر آیوما در سری های مختلف می باشیم که صنعت گران نسبت به این مسئله واقف هستند و هنگام خرید عملگر آیوما به این مسئله توجه دارند. عملگر برقی auma سری SA و عملگر برقی auma سری SAR از جمله دو دسته بندی اصلی اکچویتورهای آیوما هستند. به این ترتیب پیمانکاران صنعتی تلاش می کنند که متناسب با نقشۀ خطوط لوله کشی و میزان گشتاور جریان سیالات، نوع عملگر آیوما را انتخاب نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

اکچویتور auma سری SA با هدف باز و بسته کردن شیرآلات در موقعیت پذیری کلاس A و B طراحی شده اند. از این رو کارکرد آنها در بازه های زمانی با موتور 15 دقیقه و یا 30 دقیقه قابل تأمین هستند.

اکچویتور auma سری SAR نیز به منظور کاربردهای نظارتی در کلاس C با بازه موتور 25 و یا 50 درصد ساخته شده اند. بنابراین متناسب با محدوده گشتاور موتور و سرعت خروجی دریچه های شیر، نوع عملگر آیوما را انتخاب می نمایند.

نکتۀ مهمی که در این میان وجود دارد، انعطاف پذیری عملگرهای سری  SA/SAR 16.2 با SA/SAR 07.2 است که امکان ترکیب آنها با کنترلرهای auma در مدل های AM و AC می باشد. مدل های AM اختصاص به فرآیندهای سادۀ باز و بسته شدن شیر دارد و این در حالی است که مدل AC اختصاص به عملیات های پیچیدۀ کنترلی دارد که قابلیت ذخیره سازی اطلاعات فرآیندها بر روی شبکه های استاندارد صنعتی چون مودباس، پروفیباس و هارت وجود دارد. بنابراین با توجه به این شرایط می توان از عملگرهای برقی auma استفاده نمود.

خرید عملگر برقی auma

خرید عملگر auma بر اساس ترکیب بندی و فرآیند خطوط لوله کشی صورت می گیرد. بنابراین نحوۀ نصب و قرارگیری عملگر بر مبنای دستورالعمل نقشه انجام می شود که عملکرد درستی داشته باشد. ترکیب اکچویتور برقی چند دور auma با گیربکس چند دور GHT، ترکیب عملگر برقی چند دور  سری SA با گیربکس ربعگرد GS GS، عملگر برقی چند دور SVC/SVCR آیوما، عملگر برقی چند دور متناسب با آب دریا SGM/SGMR آیوما و ... تعدادی از ترکیبات به کار رفته در عملکرد اصلی اکچویتورهای آیوما می باشد که نقش مهمی بر روی عملکرد کلی دستگاه دارد. به این ترتیب مجریان طرح های خطوط لوله کشی تلاش می کنند که از این تجهیزات در بهینه سازی زمان و همچنین هزینه ها استفاده می کنند.برای خرید اکچویتور برقی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت عملگر auma

قیمت عملگر auma به مدل و جنس اکچویتورها بستگی دارد. با توجه به تعدد مدل های عملگر برقی عرضه شده در بازار، صنعت گران متناسب با نقشۀ خطوط لوله کشی نوع عملگر آیوما را انتخاب و خریداری می کنند. فاکتورهای مهمی چون قدرت گشتاور، سایز شیری که بر روی عملگر باید تعبیه شود، نوع شیر و دائمی و یا تدریجی بودن باز و بسته شدن عملگر از مهمترین پارامترهایی است که در انتخاب عملگر مهم می باشد.

گروه صنعتی برگزیدگان با تلاش فراوان توانسته فعالیت خود را در زمینۀ تأمین انواع عمگر برقی آیوما با موفقیت ادامه دهد.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570

تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()