اسید سولفوریک از جمله مواد شیمیایی اسیدی است که نقش مهمی در تولید محصولات شیمیایی و همچنین صنعتی دارد. امروزه شاهد فروش اسید سولفوریک 98 درصد صنعتی می باشیم که در دسترس تولیدکنندگان مختلف قرار گرفته می شود. جوهر گوگر و سولفات هیدروژن از انواع اسامی دیگر مادۀ شیمیایی اسید سولفوریک می باشد. فروش  اسید سولفوریک در بسته بندی های پلاستیکی و حجم لیتری صورت می گیرد. از این رو افراد عادی و صنعت گران متناسب با میزان حجم مصرفی خود، می توانند این نوع مادۀ شیمیایی را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایند.

خرید اینترنتی اسید سولفوریک

با توجه به حجم بالای تقاضای مواد اولیۀ شیمیایی برای تولید محصولات مختلف صنعتی و نیمه صنعتی، تولیدکنندگان مواد شیمیایی تلاش نموده اند که تنوع بسته بندی محصولات تولیدی را افزایش دهند. در ضمن با ورود فضای مجازی و بستر پهناور اینترنت، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، بستر مناسبی برای خرید اینترنتی اسید سولفوریک و سایر مواد اولیۀ شیمیایی را به صورت فله، عمده و یا خرد را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است. به این ترتیب متقاضیان خرید مواد شیمیایی به راحتی می توانند مواد اولیۀ مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی

اسید سولفوریک دارای ماهیت شیمیایی اسیدی است که از جمله اسیدهای قوی محسوب می شود که از خاصیت خورندگی بالایی برخوردار است. ساختار این اسید به نحوی است که با کمترین درصد آب قابل حل است و بسیار گرمازا می باشد. از این رو با واکنش پذیری اندکی با آب به میزان قابل توجهی گرما تولید می کند که از ترکیبات سمی و بسیار خطرناک محسوب می شود. به همین جهت فروش اسید سولفوریک آزمایشگاهی در بسته بندی های پلاستیکی صورت می گیرد که البته از شیشه نیز می توان استفاده نمود ولی به دلیل ماهیت شکنندگی شیشه، ظروف پلاستیکی بهترین گزینه محسوب می شود.

نیاز به ذکر است که به دلیل ماهیت خورندگی بالا نیز استفاده از ظروف فلزی نیز بسیار خطرناک است.

بیشترین کاربرد اسید سولفوریک برای مصارف صنعتی مختلف چون صنعت خودروسازی، تولید مواد شوینده، تولید کود کشاورزی، امور پالایشی و فرآورده های نفتی، فعالیت های رنگ و چسب سازی و غیره می باشد. از این رو تولیدکنندگان متناسب با نیاز خود می توانند از مزایای این نوع مادۀ شیمیایی بهره گیرند و به تولید محصولات مجموعۀ خود بپردازند.برای اطلاع از فروش اسید استیک  به سایت مراجعه کنید. 

نکات ایمنی خرید اسید سولفوریک

هنگام خرید اسید سولفوریک باید توجه ویژه ای به رعایت نکات ایمنی داشته باشید. در واقع این نوع ماده از اسیدهای بسیار قوی و خورنده است که به سرعت با آب واکنش می دهد و بسیار گرمازا می باشد. بنابراین هنگام استفاده از مواد شیمیایی اسیدی حتماً از دستکش و ماسک استفاده نمائید و به هیچ عنوان کاربرد نوشیدنی ندارد. لذا در صورت تماس اسید با صورت، چشم و اعضای دیگر بدن ، سطوح باید با آب فراوان شسته شده و سپس از محلول بی کربنات سدیم یک درصد می توان برای شستشوی موضع سوختگی استفاده نمود. در نهایت مراجعه به پزشک باید صورت گیرد، تا مناسب ترین درمان برای فرد صورت گیرد.

قیمت اسید سولفوریک

قیمت اسید سولفوریک به حجم بسته بندی و میزان خلوص اسید بستگی دارد. بنابراین افراد بر اساس میزان مصرف می تواند به صورت بسته بندی بطری، گالن و یا با بشکه به صورت عمده و حجم بالا خریداری نمایند. با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر، امکان سفارش آنلاین اسید سولفوریک برای متقاضیان فراهم می باشد. به این ترتیب نیاز به صرف زمان و هزینۀ بیش از اندازه نمی باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در عرصۀ تولید و پخش انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی در سراسر کشور می باشد.

 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()