آب ژاول نام دیگر وایتکس، سفیدکننده، اکسید کلرید سدیم، آنتی فرمین و هیپوکلریت سدیم می باشد. کاربرد عمدۀ آب ژاول برای تمیزکنندگی و نظافت سطوح مختلف می باشد. این نوع مادۀ شیمیایی دارای درصدی از هیپوکلریت سدیم در آب است که زمینۀ پاک کنندگی و چربی زدایی را فراهم می کند. محلول آب ژاول از جمله ماده های سمی است که از نظر شکل ظاهری دارای رنگ مایل به زرد و بوی تند می باشد. در گذشته از  آب ژاول  به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می نمودند که در جنگ جهانی دوم توسط امدادگران صورت می گرفت ولی امروزه بیشترین کاربرد آب ژاول برای شستشوی سطوح و از بین بردن چربی و تمیزکنندگی سطوح مختلف است. خرید آب ژاول نسبت به گذشته رواج بیشتری دارد و هر خانه ای متناسب با نیاز خود، از محلول آب ژاول برای سفیدکردن سطوح مختلف و همچنین تمیزکنندگی البسه استفاده می نمایند.

فروش آب ژاول

فروش آب ژاول یا وایتکس به عنوان کاربردی ترین مادۀ شوینده برای گندزدایی و بوزدایی در منازل مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید محلول های سفیدکننده در صنایع مختلفی چون صنایع بهداشتی، کاغذ و مقوا، نساجی و ... موجب تحول و تغییر شده است. به عبارتی افراد بر حسب نیاز پاک کنندگی، محلول های شوینده را خریداری می کنند. با استفاده از وایتکه به راحتی می توان میکروب هایی از دسته بندی قارچ، ویروسی و باکترایی را با سرعت عمل بالا نابود کرد.

بیشترین کاربرد محلول آب ژاول برای ضد عفونی کردن و دفع بوی بد می باشد و این محلول بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته می شود. از مهمترین ماهیت آب ژاول می توان به خاصیت معدنی و باز بودن آن اشاره نمود. لذا برای از بین بردن میکروب سطوح مختلف بهترین گزینه محسوب می شود. امروزه برای پاکیزه نمودن سطوح حمام، سرویس بهداشتی، سطوح استیل، سرامیکی، سطوح لوازم آشپزخانه و غیره در محیط منزل و همچنین سطوح مختلف محیط های بیمارستانی، آزمایشگاهی، صنعتی و غیره نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید آب ژاول

خرید آب ژاول به صورت بسته بندی ظروف پلاستیکی گالن مانند می باشد که متناسب با مصرف خانگی و یا صنعتی می تواند در حجم کم و یا زیاد عرضه شود.

کاربرد عمدۀ آب ژاول یا همان وایتکس برای ضد عفونی کردن سطوح لباس سفید مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به ماهیت سفیدکنندگی، از خواص آب ژاول برای سفید کردن لباس و طرح دار نمودن آنها نیز استفاده می شود. به طور کلی از هیپوکلریت سدیم یا همان وایتکس برای از بین بردن لکه های خونی، قهوه، کپک، آب میوه، مواد غذایی و غیره استفاده می شود و موجب سفیدکنندگی سطح می گردد.

صنایع نساجی، صنایع تولید کاغذ و مقوا، صنایع بهداشتی و غیره از کاربری های عمدۀ سفیدکننده به حساب می آیند. به این ترتیب افراد مختلف می توانند بر اساس نیاز و حجم فضای آلوده از مزایای این محلول ضد عفونی کننده استفاده نماید. برای خرید اسید کلریدریک  به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت آب ژاول به میزان حجم بسته بندی آن بستگی دارد. به همین منظور امکان خرید آب ژاول با قیمت ارزان برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. البته با تولید داخلی آب ژاول در ایران، امکان خرید وایتکس ارزان در حجم گالن های 1000 لیتری، 220 لیتری و همچنین 20 لیتری فراهم می باشد.

امروزه صنعتگران قادر به تولید آب ژاول به واسطۀ استفاده از الکترولیز محلول NaCl و یا واکنش بی کربنات سدیم با هیپوکلریت کلسیم می باشند.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی از جمله فروشگاه های بزرگ در صنعت تولید و فروش انواع مواد شیمیایی صنعتی، خانگی و آزمایشگاهی فعالیت می کند. این مجموعه برای سهولت خرید مصرف کنندگان، امکان سفارش آنلاین شوینده های شیمیایی را برای آنان فراهم نموده است.

 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 982
نمایش همه
علاقه مندی ها ()