سود پرک دارای اسامی دیگری در علم شیمی می باشد که می توان به سدیم هیدروکسید، کاستیک سودا، سود سوزآور و همچنین هیدوکسید سدیم اشاره نمود. امروزه شاهد فروش سود پرک 98 درصد در بازار می باشیم. در واقع صنعت گران متناسب با حجم نیاز خود، مناسب ترین حجم بسته بندی را با قیمت ارزان خریداری می کنند.

سود پرک به ماده ای جامد و سفید رنگ اطلاق می شود که دارای دمای ذوب 1390 درجۀ سانتی گراد و همچنین چگالی یا دانسیتۀ 2.13 می باشد. خاصیت خورندگی  سود پرک  بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل هنگام استفاده از آن باید نکات ایمنی رعایت گردد و جذب پوستی دارد. لذا از مواد سمی به حساب می آید و دارای خاصیت جذب کنندگی رطوبت می باشد.

فروش سود پرک

تولید سود پرک به روش های مختلفی انجام می گیرد که می توان به روش الکترولیز محلول کلرید سدیم و فرآیند سودا- آهک اشاره نمود. در واقع هر کدام از این روش ها به تولید سود سوزآور می انجامد. از این رو صنایع مختلفی چون تولید کنندگان مواد اولیۀ شیمیایی، صنعت کارتن سازی و کاغذ، صنعت تولید ابریشم مصنوعی، صنعت نساجی، صنایع داروسازی و الکل، صنایع آرایش و بهداشتی، صنایع چرم سازی، صنایع فلزی، صنعت نظامی، بازیافت پلاستیک صنعت ساخت سرامیک، صنایع رنگ سازی، صنعت ساخت لاستیک و .... متناسب با نیاز از محلول سود پرک استفاده می نمایند.

توجه داشته باشید که تولید سود پرک به دو صورت جامد و مایع می باشد. ماهیت اصلی سود پرک، باز قوی می باشد که نقش مهمی در تولید نمک های سدیم، مواد شوینده و همچنین تنظیم کنندۀ PH و سنتز آلی می باشد. صنعت نفت و گاز با استفاده از مادۀ سود پرک به راحتی می تواند برای از بین بردن ترکیبات اسیدی سوخته شده بر روی سطوح فلزی استفاده نماید. به عنوان مثال بر اثر سوختن مواد فسیلی بر روی تجهیزات صنعتی مواد چربی و اکسیدهای گوگرد می نشیند که با بهره گیری از سود پرک به راحتی می توان آنها را از بین برد. در واقع از مایع سود پرک برای شستن گازهای سوختی در صنعت استفاده می شود و ماهیت تمیز کاری محیط و همچنین سیستم های کروماتوگرافی دارد.

خرید سود پرک با قیمت ارزان امکان پذیر می باشد. این نوع مادۀ شیمیایی دارای بازدهی عالی است و به راحتی می توان برای از بین بردن آثار از جا ماندۀ مواد فسیلی استفاده نمود.

خرید سود پرک

خرید سود پرک به عنوان مادۀ شیمیایی که در آب محلول است تولید می شود. این ماده هنگام تماس با هوا با رطوبت و دی اکسید کربن ترکیب می شود و بدین وسیله با مواد اسیدی واکنش داده و  گرمای زیادی از خود آزاد می کند. برای اطلاع از فروش اسید کلریدریک  به سایت مراجعه نمایید. 

بسته بندی سود پرک به صورت کیسه های دو جدارۀ پلی اتیلن و پروپیلن عرضه می شود. در ضمن این نوع مادۀ شیمیایی به صورت پالت بندی و شیرینگ با حجم های مختلفی به بازار عرضه می شود.

قیمت سود پرک نیز بر اساس نوع بسته بندی و میزان حجم آن مشخص می گردد. البته توجه داشته باشید که درصد خلوص سود پرک نیز نقش مهمی در میزان قیمت مادۀ سود سوزاور دارد. امروزه با استقبال صنعت گران از خرید و سفارش اینترنتی، برخی از شرکت های تولید کنندۀ بزرگ و معتبر نیز بستر مناسب و مطمئنی برای خرید آنلاین و سفارش اینترنتی مواد شیمیای صنعتی و آزمایشگاهی فراهم نموده اند. از این رو برای شما امکان خرید اینترنتی سود پرک به صورت مایع و یا پودری فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی چندین سال است که مفتخر به تولید و عرضۀ مواد اولیۀ شیمیایی و مواد شویندۀ اسیدی در حجم اندک و انبوه در سراسر کشور می باشد.

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()