آب مقطر آبی است که از آب معمولی به دست می آید و ناخالصی های آن گرفته می شود. در واقع از این اب برای موارد مختلفی استفاده می شود که عبارتند از پزشکی، مواد غذایی و سایر صنایع ، بنابراین آب خالص و یا آب بدون ناخالصی آب مقطر نامیده می شود و می تواند مزایای بسیاری برای ما داشته باشد.

آب مقطر چیست؟

آب مقطر از فرایند تقطیر در کارخانه ها به دست می آید که در این فرایند ناخالصی های آن گرفته می شود و آب نهایی آبی خالص می باشد، گرچه ما از آب با ناخالصی ها استفاده می کنیم زیرا در آب املاحی وجود دارد که برای ما مهم است اما برخی از تولیدات نیاز به آب مقطر داریم. این آب درصد خلوص مختلفی دارد و تا 95درصد می تواند خلوص پیدا کند.

 در آب معمولی یا همان شهری ناخالصی هایی وجود دارد که شامل کلسیم، منیزیم و سایر مواد معدنی می باشد برای بدن ضرری ندارد اما با خالص سازی آب آن را برای تولیدات مهمی به کار می برند.

کاربرد آب مقطر

آب مقطر یا همان آب خالص با مواد شیمیایی بسیاری سازگار بوده و این خاصیت موجب استفاده از این اب شده است. برای شستن لوازم آزمایشگاهی و یا حل کردن مواد شیمیایی از آب مقطر استفاده می شود. برخی از افراد  این آب را می نوشند و در بسیاری از تولیدات مواد غذایی از این آب استفاده می شود. در صنایع پزشکی و داروسای نیز از آب مقطر استفاده های بسیاری می شود که موجب شده این ماده بسیار ارزشمند شود.

آیا می توان از آب مقطر برای خوردن استفاده نمود؟

آب مقطر عاری از هر گونه ناخالصی است که برای بدن شامل مضرات و مزایایی می باشد. به دلیل خلوص این آب، باکتری های موجود در آب از بین می روند پس استفاده از آن برای بدن تا حدودی مفید می باشد و ایمنی بدن را قوی تر می کند. آب مقطر برای برخی از افراد به تجویز پزشک توصیه شده  و مقدار مشخصی از آن را استفاده می کنند. برای پاکسازی بدن نیز از آب مقطر استفاده می شود اما به این منظور نیز برای چند روز توصیه می شود. گرچه استفاده از این آب برای بدن دارای مزایای زیادی است اما نباید آن را به جای آب معمولی در طولانی مدت استفاده کرد زیرا آب شهری دارای املاحی است که برای بدن مفید بوده و باید استفاده شود.

خرید آب مقطر

برای خرید آب مقطر حتما از فروشگاه معتبری این ماده را خریداری نمایید تا آب مقطر خالصی را تهیه کرده باشید . این اب در فروشگاه ها در مقدار های مختلفی به فروش می رسد که می تواندی با توجه به مصارفی که دارید آن را تهیه نمایید. متاسفانه برخی از فروشندگان آب مقطر خالصی را به شما عرضه نمی کنند و باید در خریدتان به این مسئله توجه بالایی دشته باشید و فقط از فروشگاه های مطمئن خرید خود را انجام دهید. برای خرید آب ژاول  به سایت مراجعه کنید. 

برای این که بتوانید آب مقطر را تشخیص دهید می توانید با استفاده از مزه ، خلوص آن را متوجه شوید البته برخی از افراد شاید به این صورت متوجه خالص بودن آن نشوند. یکی از ویژگی های دیگر این آب نداشتن قابلیت عبور جریان اسن است، پس در برخی از مراکز از دستگاه های جریان سنج برای مطمئن شدن از خلوص آب مقطر استفاده می کنند.

فروشگاه دیجی شیمی از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع مواد شیمیایی و آب مقطر می باشد. برای خرید می توانید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نماییدو خرید خود را به راحتی انجام دهید.

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 960
نمایش همه
علاقه مندی ها ()