بسته بندی محصولات همواره مهم بوده و هر تولید کننده ای به دنبال بهترین بسته بندی است که بتواند محصولات خود را زیبا تر و دارای حفاظت ، به مشتریان ارائه دهد. هر کالایی از بسته بندی هایی تشکیل می شود که این بسته بندی ها در انواع مختلفی قرار دارند.  نایلون شیرینگ یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی محصولات می باشد. با استفاده از نایلون شیرینگ می توان انواع کالا ها را بسته بندی کرد.  بسته بندی ایجاد شده بسیار خوب و مورد رضایت مشتریان خواهد بود و تولید کنندگان بسیاری از این نایلون برای بسته بندی محصولات خود بهره می برند. این نایلون به دلیل صرفه ی اقتصادی که دارد توانسته فروش بالایی داشته باشد و تولید کنندگان بسیاری آن را به تولید برسانند و در انواع مختلفی با توجه به اندازه ها و ضخامت بتوان آن را خریداری نمود. برای خرید نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ نوعی نایلون است که در بسته بندی انواع کالا ها و تولیدات مورد استفاده قرار می گیرد. شیرینگ به معنای کوچک و منسجم است که بهترین بسته بندی ، نوعی است که بتواند محصول را در حجم کمی بسته کند و با استفاده از نایلون شیرینگ کمترین حجم بسته بندی را خواهیم داشت. نایلون های شیرینگ به شکل وکیوم بسته بندی را ایجاد می کنند که در نتیجه محصولات به راحتی و بدون ریخت و پاش جابجا می شود.

روش بسته با این نایلون با استفاده از حرارت است و به دلیل این که این نایلون ها دارای نقطه ذوب پایینی می باشند ، می توان از حرارت برای فرم دهی ان ها استفاده کرد. شاید بسته بندی نوشابه و اب معدنی را مشاهده کرده باشید، این بسته بندی ها با استفاده از نایلون شیرینگ انجام گرفته است. بسته بندی با این نایلون توسط دستگاه شیرینگ پک انجام می گیرد.

فیلم دستگاه شیرینگ پک از ضخامت کمی برخوردار بوده و توسط دستگاه به دور کالا پیچیده می شود . نایلون شیرینگ در صنایع تولیدی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون در ابعاد مختلف و ضخامت های متفاوتی تولید می شود که با توجه به کالا می توان اندازه و صخامت مناسبی از آن را تهیه کرد، برای محصولات بزرگ از صخامت بالاتر استفاده می شود، مزیت بسته بندی ایجاد شده مقاومت بالای ان است که به سختی دچار خرابی می شود. برای خرید نایلون حبابدار  به سایت مراجعه کنید. 

انواع نایلون شیرینگ

همان طور که گفته شد انواع نایلون شیرینگ را در ضخامت های مختلف و همچنین در ابعاد مختلف می توان تهیه کرد. اندازه و ضخامت هر نایلون باید مناسب با بسته بندی مورد نظر ما باشد پس به صورت سفارش پشتری اندازه ها مشخص می گردد، همچنین نایلون شیرینگ در انواع یک لایه و دو لایه است که نوع دو لایه مقاومت بالاتری دارد و قیمتش نیز بیشتر می باشد. این نایلون را می توانید در رنگ بندی نیز تهیه نمایید. از مزیت های بسیار مهم این نایلون قیمت ارزانش است. همان طور که می دانید بسته بندی باید با هزینه ی کمی انجام گیرد تا برای تولید کننده صرفه ی اقتصادی داشته باشد پس بسته بندی که هم ارزان باشد و هم کاربردی ، می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای انواع صنایع باشد، به همین دلیل با روی کار امدن نایلون های شیرینگ اکثر تولید کننده ها این بسته بندی را انتخاب کرده اند و محصولات خود را با استفاده از نایلون شیرینگ محافظت می کنند.

از مزیت های دیگر بسته بندی با  نایلون شیرینگ، محافظت در برابر غبار و آلودگی می باشد که بدین ترتیب می توان برای مواد غذایی نیز از این بسته بندی استفاده کرد.

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 858
نمایش همه
علاقه مندی ها ()