بسته بندی یکی از مراحل تولید به شمار می رود که بسیار مهم است و تاثیر مستقیم در فروش خواهد گذاشت. نایلون حبابدار از نایلون هایی است که تقریبا همه ی ما ان را در بسته بندی ها مشاهده نموده ایم، این نایلون ضربه گیر بوده و در بسیاری از محصولات مشاهده می شود. سطح نایلون حبابدار پوشیده از حباب هایی از هوا است. به همین دلیل این نایلون در برابر ضربه مقاوم می باشد و به همین دلیل برای کالا های آسیب پذیر یا شکستنی می توان از این نایلون استفاده کرد. این نایلون تا حد زیادی جلوی ضربه های وارد شده را می گیرد و تا کنون این بسته بندی همواره مورد استفاده قرار گرفته و این به دلیل کیفیت بالای بسته بندی ایجاد شده و قیمت بسیر ارزان آن می باشد.برای خرید نایلون حبابدار  به سایت مراجعه کنید. 

هر چه حباب در سطح نایلون حبابدار بیشتر باشد قدرت ضربه گیری بیشتری دارد بنابراین برای کالا های شکستنی و ظریف مانند ظروف از این نایلون با حباب های بزرگ تر و برای کالا های حساس از حباب های ریز استفاده می شود . این نایلون ها سطح داخلی صاف و نرمی دارند و حباب ها در سطح بیرونی قرار گرفته است، بنابراین هیچ گونه آسیب و خطری برای کالا های درون آن را ندارد .

انواع نایلون حبابدار

نایلون های حباب دار دارای انواع مختلفی می باشند اما به طور کلی اگر بخواهیم آن را تقسیم بندی کنیم شامل دو نوع می باشد. نایلون حبابدار در انواع ۲ بعدی یا نوع رایج و نوع ۳بعدی می باشند.

نایلون حبابدار ۲ بعدی

این نایلون های حبابدار برای بسته بندی ظروف، قاب عکس، وسیله های تزئینی و قطعات ریز الکترونیکی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون حبابدار ۳بعدی

این نوع برای کالاهایی که مکعب هستند مثل یخچال و تخت و مبلمان و.... مناسب است.

انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار دولایه حباب درشت

نایلون حبابدار سه لایه حباب درشت

نایلون حبابدار سه لایه حباب ریز

خرید نایلون حبابدار

برای خرید انواع نایلون های بسته بندی مانند نایلون حبابدار حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید تا این نایلون را کیفیت بالایی خریداری کنید. امروزه فروش نایلون حبابدار بسیار افزایش پیدا کرده است و این به دلیل قیمت ارزان و کاربرد خوب آن است. تولید کنندگان این نایلون ها را در ابعاد و اندازه های مختلف و در تنوع حباب ها به تولید می رسانند که برای خرید باید با توجه به نوع و اندازه ی محصولتان آن را خریداری نمایید. در زمان خرید حتما به کیفیت آن توجه کنید تا بهترین نوع آن را خریداری کنید.

نایلون حبابدار

بسته بندی در صنایع بسیار مهم بوده و همچنین کالا های آسیب پذیر باید از بسته بندی ایمنی برخوردار باشند. انواع بسته بندی های کارتونی و نایلونی و..‌. مورد استفاده قرار می گیرند اما در بیشتر کالا ها نایلون حبابدار به چشم می خورد. کارایی بسیار خوب نایلون حبابدار برای همه ی افراد واضح است و در بسته بندی های زیادی مثل طرف، لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی و.... ان را مشاهده می کنند. در واقع این نایلون ها سطح پوشیده از حباب دارند که این حباب ها حاوی هوا هستند و دارای انعطافند پس در زمان وارد شدن ضربه حالت ضربه گیری دارند و می توان از این نایلون برای بسیاری از کالا ها محافظت خوبی را ایجاد کرد. برای خرید نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار توسط تولید کنندگان و فروشگاه ها انجام می شود. این نایلون ها از نظر کیفیت انواع مختلفی دارند که در زمان خرید باید به ان دقت کرد. برای خرید انواع نایلون های باکیفیت به سایت مراجعه نمایید.

   

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()