فیلم استرچ از انواع نایلون هایی است که از مواد پتروشیمی به وجود می آید و در صنعت بسته بندی جایگاه بسیار خوبی را پیدا کرده است. این نایلون بسیار منعطف بوده و قابلیت فرم گرفتن بر روی محصول را دارد و به همین دلیل می توان برای انواع تولید مورد استفاده قرار بگیرد همچنین این نایلون دارای انواع مختلفی از نظر ضخامت و ابعاد است که بر اساس نیاز می توان نوع دلخواه را خریداری کرد.

فیلم استرچ می تواند برای بسته بندی انواع صنایع غذایی، دارویی، پوشاک، ظروف و...‌ مورد استفاده قرار گیرد.برای خرید فیلم استرچ  به سایت مراجعه کنید . 

انواع فیلم استرچ

فیلم استرچ در دو نوع کلی فیلم های استرچ ماشینی و دستی می باشند. در نوع فیلم استرچ دستی ،بسته بندی با استفاده از نیروی کار انجام می شود که  بسته بندی ها زمان زیادی می برند و سرعت کار بسیار کم است و نیروی بسیاری را باید برای بسته بندی به کار گیریم، این روش قدیمی و سنتی بوده و برای تولیدات بسیار کمم به کار می رود که امروزه کمتر از این نوع استفاده می شود.

در بسته بندی با فیلم استرچ ماشینی، از ماشین های مخصوص بسته بندی استفاده می شود که امروزه بسیار رواج پیدا کرده و استفاده از دستگاه های بسته بندی با فیلم استرچ روز به روز در حال افزایش است. 

مزایای فیلم استرچ

فیلم استرچ بسته بندی بهداشتی را ایجاد می کند که غیر قابل نفوذ بوده و برای مواد غذایی و دارویی مناسب است.

مانع از فساد مواد غذایی و سبزیجات در کوتاه مدت می شود.

شفاف بودن این بسته بندی مورد توجه قرار گرفته و مشتری داخل بسته را مشاهده می کند و امکان فروش بالاتر می رود.

برای انواع گوشت و مرغ می توان از این نایلون استفاده کرد.

قیمت بسیار مناسبی دارد که در میان بسته بندی های دیگر اقتصادی می باشد.

روش بسته بندی با نایلون استرچ آسان بوده و بسیار باکیفیت است.

فیلم استرچ دارای انعطاف بسیار بالایی است بنابراین می توان بسته بندی های مختلفی را از آن ایجاد کرد، همچنین به دلیل تولید این نایلون در ابعاد مختلف برای انواع محصولات کوچک و بزرگ می توان استفاده کرد. با استفاده از این نایلون حتی می توان بسته بندی بزرگ تر برای بسته های کوچک تر ایجاد کرد. امروزه این نایلون در بسته بندی های مختلف در فروشگاه ها قابل مشاهده است و یک بسته بندی ساده و کاربردی را در زمان کوتاهی برای ما ایجاد می کند. در مواد غذایی،صنایع مختلف، مواد ساختمانی می توان از فیلم استرچ استفاده کرد. برای اطلاع از فروش نایلون حبابدار  به سایت مراجعه کنید . 

فروش نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ توسط فروشندگان مختلفی انجام می گیرد اما یافتن فروشگاه معتبری که بتواند محصولات باکیفیتی را به ما ارائه دهد ، کار نسبتا دشواری است همین طور با توجه به قیمت های مختلفی که در بازار برای این نایلون ها وجود دارد شناخت محصولات باکیفیت از سایر مهم بوده و باید در خرید بررسی های لازم انجام شود. فروشگاه های بزرگی همچون مرکز ناب پلاستیک در کشورمان وجود دارند که با مشتریان خود به طور صادقانه رفتار میکنند و محصولاتی باکیفیت بالا را به آن ها عرضه می دارد. با توجه به فروش مستقیم محصولات توسط این مجموعه قیمت ها بسیار مناسب بوده و می توانید خرید انواع محصولات را با اطمینان کامل انجام دهید. این فروشگاه همواره در تلاش جلب رضایت مشتریانش بوده است.

فروشگاه ناب پلاستیک از عرضه کنندگان انواع نایلون های بسته بندی می باشد که محصولاتی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 851
نمایش همه
علاقه مندی ها ()